Metaddict Postad 14 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2014 Mmmmmmmmmmmmmmm Cheeseburger Sallad! Min nya favvorätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 14 April , 2014 Rapport Share Postad 14 April , 2014 because i know you will enjoy it http://sports.yahoo.com/news/fitness-fail-friday-worst-first-120014429.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2014 because i know you will enjoy it http://sports.yahoo.com/news/fitness-fail-friday-worst-first-120014429.html Shortsen och skorna gör det så mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 14 April , 2014 Rapport Share Postad 14 April , 2014 Ge han två veckor med isolationsträning så ska du se att han är rippad som en grekisk Gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 14 April , 2014 Rapport Share Postad 14 April , 2014 Hahahha. Bästa beviset för att man ska lyssna i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2014 Farväl Moyes. Du kom, du sågs, och du segrade flera gånger. Du är en sann legend och vi kommer aldrig glömma alla rekord du slog för oss. Thank you! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 22 April , 2014 Rapport Share Postad 22 April , 2014 Farväl Moyes. Du kom, du sågs, och du segrade flera gånger. Du är en sann legend och vi kommer aldrig glömma alla rekord du slog för oss. Thank you! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2014 Bra att JO sätter ner foten! Nu har jag inte längre några begränsningar för att bli biff http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18762154.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2014 Underbart Väldigt spot on såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2014 http://iifym.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 24 April , 2014 Rapport Share Postad 24 April , 2014 Pinade mig igenom hobbitfilmen för ett tag sen. Visste att jag skulle hata den ändå såg jag den. Nästa gång ska jag se motsvarande klipp på youtube istället och bespara mig frustrationen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2014 Pinade mig igenom hobbitfilmen för ett tag sen. Visste att jag skulle hata den ändå såg jag den. Nästa gång ska jag se motsvarande klipp på youtube istället och bespara mig frustrationen... Har man tvingat sig såhär långt får man väl se klart den sista med känner jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TrolliNorr Postad 24 April , 2014 Rapport Share Postad 24 April , 2014 Haha, fattar inte heller varför jag sett skiten, töntigt och seeegt. Säger jag efter att ha sett Thor-The dark world inatt, hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2014 Haha, fattar inte heller varför jag sett skiten, töntigt och seeegt.Säger jag efter att ha sett Thor-The dark world inatt, hmm. Det är iaf lite mastig action i den, tillochmed actionscenerna i Hobbit är totalt värdelösa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 24 April , 2014 Rapport Share Postad 24 April , 2014 Sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2014 Mina tre favoritnicknames i MMA just nu. Andre "Touchy" Fili, Rich "Genghis" Hawn, Ryan "Darth" Bader. Bara så ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TrolliNorr Postad 27 April , 2014 Rapport Share Postad 27 April , 2014 Hur ofta råkar ni träningstokar släppa en redig fis på gymmet? Råkade dra iväg en högljudd rackare idag på gymmet medan jag stod och körde disco-bics, en reg-gymbrud i maskin bredvid fanns dessutom, dock försedd med hörlurar så jag kan ha lyckats smita pinsamheten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2014 Hur ofta råkar ni träningstokar släppa en redig fis på gymmet? Råkade dra iväg en högljudd rackare idag på gymmet medan jag stod och körde disco-bics, en reg-gymbrud i maskin bredvid fanns dessutom, dock försedd med hörlurar så jag kan ha lyckats smita pinsamheten Äsch gör som Markus Ruhl Jag blir alltid gasig på gymet men det är bara att försöka hålla fisarna tysta iaf. Rapar orkar jag inte bry mig om nån hör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2014 Bonus-Ruhl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 27 April , 2014 Rapport Share Postad 27 April , 2014 alla vet av förekomsten av proteinpruttar, bara göra den så tyst man bara kan och låtsas som om de vore någon annan. Jag har lagt av några i benpressen, då är dom INTE tysta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 April , 2014 Rapport Share Postad 27 April , 2014 Självrespekt för helvete killar. Ha någon! Köra benpress liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TrolliNorr Postad 27 April , 2014 Rapport Share Postad 27 April , 2014 Haha, verkar vara en välartad herre Mr Ruhl. Antar att det inte bara är protein den killen petar i sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2014 Haha, verkar vara en välartad herre Mr Ruhl. Antar att det inte bara är protein den killen petar i sig Nä han körde kreatin rätt ofta läste jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2014 Ogillar Dani Alves precis lika mycket som dem flesta andra fotbollsfans jag känner men det var riktigt jävla kungligt att käka upp bananen någon hade kastat in på plan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 28 April , 2014 Rapport Share Postad 28 April , 2014 Verkligen och Neymars spridning sedan, också very nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts