Metaddict Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 kler jlJfrEJP RJDF jADAKDkl IRLtilt fittafkadjf araerjaierjaernjkanfkajdnkfadnlkjfa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Yoyo börjar närma sig! Några intressanta tips inatt? Lyckades GLÖMMA bort att det var gala och kom på det på fyllan på nattklubben så jag glömde min nya hobby, att betta på UFC Andra gången det händer och andra gången jag nog hade gått plus (dock inte speciellt mkt). 3.7 på Jardine var alldeles för högt och det hade jag spelat litegrann på. Trodde stenhårt på Shane Carwin och det har jag skrivit här innan. Jag tror han kan hota Brock längre fram. Hoppas Yves Lavigne blir avstängd för all framtid, vilken jävla ärkeåsneinsats. Att döma av Dana Whites reaktion på presskonferensen är det inte helt omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Har haft mitt livs överlägset onyttigaste helg och dessutom fuckat upp min dygnsrytm ännu mer. Man mår som man förtjänar tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Matt Browns seger vs Pete Sell måste väl vara den mest överlägsna segern i UFC's historia? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Matt Browns seger vs Pete Sell måste väl vara den mest överlägsna segern i UFC's historia? Är väl mer överlägset att knocka någon efter 5 sekunder =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Firade min födelsedag med att gå till gymet på fastande mage och gå 35 minuter på löpbandet i högt tempo (högt som fan för att vara mig) och sen köra lite biceps och axlar. Fortfarande stel i rygghelvetet. Det har tyvärr blivit en följtetong längre än jag hade kunnat tänka mig. Men disken ska tydligen sitta helt rätt igen så det ska bli bra. Är så sugen på att pressa ordentligt på gymet igen men jag fick order av naprapaten att ta det lite lugnare någon månad och bara köra armar och ben (lägger in lite axlar med, ben är ju så TRÅKIGT). Var hos mormor med morsan sen och åt lite kycklingsallad (vidrigt tråkig var den) och en bit pizza. Fick exakt det jag önskade av mormor (föga förvånande när jag säger till morsan vad hon ska fixa åt mig från henne)! En deo och lite lyxchoklad. Fick även pengar som är öronmärkta åt en sån där high tech massagedyna, hoppas att det kan hjälpa några procent med ryggen. Det är ungefär så spännande mitt liv varit nu igen efter en veckas miljöombyte i England. Klonk förresten: Idag blev det bråk på gymet! Beat: Jag var inte inblandad Det var lite lustigt att det var just de två personer jag hade lagt märke till redan innan. Den första var en rätt liten kille som kom in och gick raka vägen fram till hantlarna med ytterkläderna på. Han slängde jackan och mössan på golvet och tog sen några stora jävla hantlar och började med de mest ostrikta framåtlyften jag sett. Han stönade högljutt och klarade en etta (!). Sen bytte han hantlar och klarade nu en tvåa, fortfarande lika ostrikt. Jag skakade bara på huvet Den andra killen såg jag i ögonvrån någon minut senare när han körde snedbänk. Han såg ut att ha runt 80 kilo på stången och fastnade halvvägs med FÖRSTA repetitionen men lyckades slutligen pressa upp stången hela vägen. Jag förstår inte riktigt varför han bestämt skulle göra en tvåa (!) men hans kompis fick iaf syn på honom och rusade för att passa. Det blev tyvärr aldrig någon UFC-klass på deras bråk, det hann komma en massa folk imellan Jag vet tyvärr inte vad som hade hänt men det verkade på gesterna som den ena hade råkat stöta till den andra i någon övning När jag kom in i omklädningsrummet sen stod den ena av snubbarna med sin mobil och ringde efter backup. Mogna killar på mitt gym mao! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Rolig historia, finns så fruktansvärt mkt idioter på gym.. Urutinerat att missa bettandet btw. Själv kom jag hem pissrak kl 03:00 på lördagsnatten och trodde att jag skulle kolla ufc, somnade obv 20sek senare framför countdown. Vaknade upp kl 13 och loggade idiotiskt nog in på bettson och spoilar därmed halva galan för mig själv. Blev iaf ett minipluss tack vare matt brown. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Rolig historia, finns så fruktansvärt mkt idioter på gym.. Urutinerat att missa bettandet btw. Själv kom jag hem pissrak kl 03:00 på lördagsnatten och trodde att jag skulle kolla ufc, somnade obv 20sek senare framför countdown. Vaknade upp kl 13 och loggade idiotiskt nog in på bettson och spoilar därmed halva galan för mig själv. Blev iaf ett minipluss tack vare matt brown. Hehe jepp. Haha TILT. Själv lyckades jag spoila huvudmatchen Jag hade varit riktigt tiltad om jag hade haft rätt på allt jag tänkte spela Btw fina bensparkar av Vera Tycker folk ser så oberörda ut av de där oftast så det var lite kul att se någon bli "knockad" av bensparkar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Btw fina bensparkar av Vera Tycker folk ser så oberörda ut av de där oftast så det var lite kul att se någon bli "knockad" av bensparkar igen. Mm satte faktiskt en hundring på att vera skulle göra bort sig men han "levererade" mot en kille som väl inte här hemma i ufc. Kändes verkligen som att ufc ville ge vera ett W. Väldigt effektiva bensparkar indeed=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 OBV blir man däckad av en förkylning istället när man äntligen tror att man iaf ska sluta ha ont i ryggen. Är så jävla IRLtiltad, massa skit hela tiden nu. Kenan det här kommer aldrig funka när jag ska bli sjuk också nu, kan jag få en vecka till på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Jaja, United vann iaf. Tippade rätt, oavgjort borta och vinst hemma funkade ju väldigt bra förra året. Verkar för övrigt äntligen bli titeldags för Machida. Högst förståeligt om inte Rampages kropp pallar mer. Efter Rampages legendariska trash talk är det nästan lite synd (Dana White är nog inte helt nöjd över att få köra Machida mot Evans istället) att han inte kan göra upp med Rashad, men det är ju möjligt att Rashad slår Machida även om jag tror Machida tar det. Jag borde väl vara glad att jag överlevde mitt möte med Rampage Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Kenan det här kommer aldrig funka när jag ska bli sjuk också nu, kan jag få en vecka till på mig... Ingen fara, vi kör på de vi sa på msn, fuck it. Krya på dig mannen. Förresten, har ju inte varit på msn eller pf på ett litet tag, är tillbaka i swe som du vet, så grattis i efterskott på födeledagen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Firade min födelsedag med att gå till gymet på fastande mage och gå 35 minuter på löpbandet i högt tempo (högt som fan för att vara mig) och sen köra lite biceps och axlar. Fortfarande stel i rygghelvetet. Det har tyvärr blivit en följtetong längre än jag hade kunnat tänka mig. Men disken ska tydligen sitta helt rätt igen så det ska bli bra. Är så sugen på att pressa ordentligt på gymet igen men jag fick order av naprapaten att ta det lite lugnare någon månad och bara köra armar och ben (lägger in lite axlar med, ben är ju så TRÅKIGT). Var hos mormor med morsan sen och åt lite kycklingsallad (vidrigt tråkig var den) och en bit pizza. Fick exakt det jag önskade av mormor (föga förvånande när jag säger till morsan vad hon ska fixa åt mig från henne)! En deo och lite lyxchoklad. Fick även pengar som är öronmärkta åt en sån där high tech massagedyna, hoppas att det kan hjälpa några procent med ryggen. Det är ungefär så spännande mitt liv varit nu igen efter en veckas miljöombyte i England. Klonk förresten: Idag blev det bråk på gymet! Beat: Jag var inte inblandad Det var lite lustigt att det var just de två personer jag hade lagt märke till redan innan. Den första var en rätt liten kille som kom in och gick raka vägen fram till hantlarna med ytterkläderna på. Han slängde jackan och mössan på golvet och tog sen några stora jävla hantlar och började med de mest ostrikta framåtlyften jag sett. Han stönade högljutt och klarade en etta (!). Sen bytte han hantlar och klarade nu en tvåa, fortfarande lika ostrikt. Jag skakade bara på huvet Den andra killen såg jag i ögonvrån någon minut senare när han körde snedbänk. Han såg ut att ha runt 80 kilo på stången och fastnade halvvägs med FÖRSTA repetitionen men lyckades slutligen pressa upp stången hela vägen. Jag förstår inte riktigt varför han bestämt skulle göra en tvåa (!) men hans kompis fick iaf syn på honom och rusade för att passa. Det blev tyvärr aldrig någon UFC-klass på deras bråk, det hann komma en massa folk imellan Jag vet tyvärr inte vad som hade hänt men det verkade på gesterna som den ena hade råkat stöta till den andra i någon övning När jag kom in i omklädningsrummet sen stod den ena av snubbarna med sin mobil och ringde efter backup. Mogna killar på mitt gym mao! Du tränar på sats om jag minns rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Nej fan, 24/7, enda gymet för en pokerspelare med muppig dygnsrytm. Har sannolikt haft mitt livs värsta helg och tyvärr är det fortfarande söndag och klockan står på 12.15. Åkte på en förkylning i måndags, kände mig rätt så mycket bättre på torsdagen men började må sämre igen på kvällen. På fredagen vaknade jag och mådde bara "dåligt" men det blev värre och värre framåt kvällen. Fick så fruktansvärt ont i halsen, aldrig haft mer ont där. Smärtan släpper i princip inte en enda sekund och det gör extra ont när jag sväljer. Gjorde mer och mer ont ju längre kvällen gick och det var så illa att jag totalt enbart lyckades sova mellan ca 05.15-05.30 och 11.10-11.30. På lördagen var jag helt förstörd men det blev ändå värre, fick en helveteshosta med och jag fick kämpa med att hålla tillbaka spyorna. Sov i princip inte alls inatt överhuvudtaget! De senaste två dygnen har jag sovit mindre än en timme totalt. Pallrade mig iväg till jourläkare idag. Tog prover och SJÄVKLART var det något virus så man ska tydligen låta kroppen läka det själv då. Jag satt och önskade att det var en ordentlig halsfluss så jag kunde fått penicilin och blivit bra fort iaf. Jag har kört doser med två panodil och en ipren hela tiden. Det har självklart inte gjort minsta lilla skillnad så jag lyckades tjata mig till något starkare hos doktorn idag. Fick Citodon vilket jag vet att jag har använt någon gång tidigare och att det då hjälpte mycket. Var helt övertygad om att det skulle funka skitbra så glad i hågen tog jag två stycken, väntade runt 20 minuter och gick och lade mig. Lyckades slumra in i max 2-3 minuter innan jag vaknade av brutal smärta i halsen igen. Försökte bullra upp med lite extra kuddar så jag halvsatt upp men det var inte ens lönt. Gör åt helvete för ont för att jag ska kunna sova. Nu har sömnbristen verkligen känts på allvar ett tag, första dygnet var jobbigt men ändå inte sååå hemskt. Börjar bli ordentligt yr nu. Att jag känner mig sinnessjukt TRÖTT och svag behöver väl inte sägas. Jag hade inte ens gnällt nu om Citodonen bara hade funkat men just nu känns det inte ens 2% bättre. Det här är fan riktigt jobbigt, några såna här dagar till och det kan bli riktigt illa. När jag skrev den senaste meningen snurrade huvudet till ett varv av sig självt. Fyfan så allt går emot en just nu! Orkade inte ens bry mig under Unitedmatchen igår, snacka om att det säger mycket om hur jag mår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Visst ja, glömde att mitt vänstra öga började rinna som fan samtidigt. Allt torkande av det har gjort att det är illrött och typ en tredjedel igenstängt. Lägg till nästan ingen sömn på två dygn och väldigt sparsamt med mat. Jag ser ut som ett jävla spöke. For real! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Ingen fara, vi kör på de vi sa på msn, fuck it. Krya på dig mannen. Förresten, har ju inte varit på msn eller pf på ett litet tag, är tillbaka i swe som du vet, så grattis i efterskott på födeledagen =) Jepp. Synd som fan, för jag var faktiskt jävligt sugen Hehe tack tack! Welcome back! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Nej fan, 24/7, enda gymet för en pokerspelare med muppig dygnsrytm. Prästgatan eller söder?..låter onekligen som söder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Prästgatan eller söder?..låter onekligen som söder Jaså du är HBGare. Ditt nick känner man ju igen Jag har ju inte kunnat träna mycket på sistone tyvärr men jag växlar väl mellan båda. Tycker Prästgatan har marginellt bättre utrustning men Söder mycket fräschare lokal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Fan va segt att du mår så risigt.. Aldrig kul att vara sjuk, jag tycker synd om mig själv som hostat några veckor liksom, verkar vara en barnlek i jämförelse. Krya på dig mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Fan va segt att du mår så risigt.. Aldrig kul att vara sjuk, jag tycker synd om mig själv som hostat några veckor liksom, verkar vara en barnlek i jämförelse. Krya på dig mannen. Tack! Ärligt talat är jag förvånad att jag ens lever...jag blir SVINtrött om jag inte får mina 8 timmars sömn per dag. Har aldrig varit med om något i närheten av detta iaf. Om man ska se det positivt så hade jag faktiskt tänkt deffa ner 2-3 kilo. Nu är jag säkert redan ner 4 på mindre än en vecka. Klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Gjorde nyss ett litet "breakthrough" tror jag. Min hals blir en miljon gånger ggr värre när jag andas genom munnen. Problemet när jag ska sova är att även om jag andas genom näsan när jag är medveten så börjar jag andas genom munnen så fort jag slumrat till. Är så jävla öm att fem normala andetag genom munnen verkar räcka för att jag ska få extra ont i en halvtimme. Nässpray innan jag vill sova är obv ett måste, men det räcker tyvärr inte. Nyss kom jag på den briljanta idén att tejpa för min mun så jag måste andas genom nästan! Känns som detta skulle kunna funka. Men riskerar jag att dö då eller är kroppen absolut inte så efterbliven att den inte "väcker" mig när näsan börjar bli täppt? Snabba svar tack, jag är tröttare än jag nånsin varit tidigare. MVH Osäker Vetenskapsman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Gjorde nyss ett litet "breakthrough" tror jag. Min hals blir en miljon gånger ggr värre när jag andas genom munnen. Problemet när jag ska sova är att även om jag andas genom näsan när jag är medveten så börjar jag andas genom munnen så fort jag slumrat till. Är så jävla öm att fem normala andetag genom munnen verkar räcka för att jag ska få extra ont i en halvtimme. Nässpray innan jag vill sova är obv ett måste, men det räcker tyvärr inte. Nyss kom jag på den briljanta idén att tejpa för min mun så jag måste andas genom nästan! Känns som detta skulle kunna funka. Men riskerar jag att dö då eller är kroppen absolut inte så efterbliven att den inte "väcker" mig när näsan börjar bli täppt? Snabba svar tack, jag är tröttare än jag nånsin varit tidigare. MVH Osäker Vetenskapsman Tänkte skriva "FAIL", riktigt stört jobbigt var det! Vaknade till några gånger av att jag var tvungen att hosta. Aningen svårt när man tejpat över munnen Det funkade dock på något märkligt sätt. Jag är ju inte direkt utvilad men den här knappa timmen (skulle jag gissa totalt) var ju mer än jag fått på över två dygn så det var nog en bra idé. Har inte riktigt lika ont nu som när jag försökt sova de tidigare gångerna, mååååååååååtte det vara en snabb tillfriskning på G PLZZZZZZZZZZZ jag är så sick trött. Ni som orkar läsa såhär långt tycker kanske jag är dum i huvet, men när man inte sovit mer än en kvart i följd på över 50 timmar blir man desperat märkte jag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 tycker jag är dum i huvet FYP och +1. Ta några rippar så däckar du direkt. Börja med 3-4 och avancera uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 ahha 24/7 , då förstår jag, där är väll bråk standard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts