Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

bara för att jag läste det här så drar jag igång första säsongen nu och kommer för alltid hålla dig ansvarig om jag inte gillar det...

 

Rätt långt från Banshee kan man konstatera :D Riktigt välgjort är det.

 

+1. Laddade ner det igår, inte kikat än!

 

Klart du inte har. FISK.

 

Det är riktigt kallt att ni sitter och trycker massor med tre kronor och annan skit i thailand utan att ha sett HoC :(

 

+1

 

jag trycker obv bara bra serier, det är dom andra bögarna som tittar massa skit:mrgreen:

 

Fin avatar btw 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött tugg härinne nu!

 

 

Kan meddela att jag prickat in en vidrig bakfylla trots att jag körde alla mina inte-bli-bakis-knep. Tror det är för att jag missade ett av dem viktigaste, att äta en stor och flottig måltid innan man börjar dricka.

 

Hade en riktigt trevlig kväll som avslutades med att inte ligga med tjejen jag inte borde ligga med. Riktigt skönt när man kan känna "YES jag fick inte ligga" istället för vanliga misären :mrgreen:

 

 

Men vad är det för jävla vidriga människor som ringer Securitas istället för att bara be sina grannar sänka volymen? (inte hemma hos mig, så oroa er inte :h:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WP!

Förstår mig heller inte på grannar som inte bara kan kliva över. Visst, en teenage-fest kan nog en del känna att de vill låta "ungarna få det de förtjänar" samt inte ta konsekvens med fjortisfulla ungtuppar som ska spela alpha.

 

Såå, hänger du på teenfester Meta? 8-)

 

Var en liten förfest bara. 9 pers som mest. Men visst, dem flesta var asfulla och ljudnivån var för hög, inget snack om den saken. Tror inte han har fest jätteofta heller så nog fan kan man ringa på och vänligt be folk sänka ljudet innan man ringer vakter.

 

+1 Sjuk jävla start. Tänker inte spoila någonting för övriga men blev rejält chockad i en sekvens.

 

Nä vi får hålla oss lite försiktiga med spoilers :) Dessutom kommer jag inte plöja igenom hela serien direkt som vissa galningar gör.

 

Klart som fan han gör?

 

Men håller med, vakten hade ju klippkort hos oss varje kväll vi hade folk över och var uppe och sa till oss. Trötta grannar, suck.

 

Man har hört en hel del skräckhistorier om grannar som börjar klaga bara man kollar en film eller nåt :D

 

Okej, Meta.

 

Äh var inte så bitter

 

MVH BitterFitter89

 

sista scenen ger en sån jävla gåshud så det finns inte.

 

Gillade mest "FU" :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det vanligt att man får gravt nedsatt hjärnfunktion på bakfyllan? :roll:

 

Alltså...lagade pasta och köttfärssås. Lägger upp pastan på tallriken och håller den vid spisen. Medan jag ska ta köttfärssås glömmer jag på nåt sätt att jag har pasta på tallriken så jag häller ut en massa på golvet.

 

Sen ska jag hälla upp det sista av colan och tänker att det inte är tillräckligt mycket kvar för att glaset ska bli fullt så jag häller allt fort. Självklart är det mer än glaset så där rinner över litegrann.

 

Sen tar jag ett glas ramlösa och slår i det i datorbordet så jag spiller även det.

 

Being Meta :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan confirma att man blir en idiot när man är bakfull.

Skulle igår se på film i vardagsrummet och fjärrkontrollen är "tvärtemot" min fjärrkontroll och så "ON" och "Source" längst upp till höger respektive vänster på ena och vise versa.

 

Jag satt igår och lyckades stänga av tvn 4 gånger inom loppet av 1 minut när jag skulle klicka på source. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började misstänka att du var väldigt långt ifrån GTO på bakfyllan redan igår när du började säga att kebabpizza med pommes på var vidrigt. Nu är det ju confirmat iaf :mrgreen:

 

Står fast vid min åsikt fortfarande!

 

Kan confirma att man blir en idiot när man är bakfull.

Skulle igår se på film i vardagsrummet och fjärrkontrollen är "tvärtemot" min fjärrkontroll och så "ON" och "Source" längst upp till höger respektive vänster på ena och vise versa.

 

Jag satt igår och lyckades stänga av tvn 4 gånger inom loppet av 1 minut när jag skulle klicka på source. :oops:

 

Mm enkla vardagssaker blir en utmaning :S

 

Pommes och hrebab går fan inte ihop. +1ar Meta för första gången på 7 år.

 

Var dock pommes och kebab PÅ en pizza jag invände mot så du +1ade fel ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...