Metaddict Postad 9 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 Ett försök till ett uppmuntrande musiktipsinlägg. Även om vi inte lyssnar på riktigt samma så är vi väl och nosar i varandras genres ibland så testar ett par. Riktigt bra platta, har några år på nacken men håller fortfarande. Gammal Chelsea Grin. Tror du uppskattar detta gamla mer än de nya, även om du kanske inte uppskattar Clesea Grin alls Osignat band från Schweiz, släppte imo 2011 års bästa album. Stentungt intro + första låten på plattan. Mkt breakdowns Martyr Defiled Ty ty sir! Hester Prynne var helt ok men jag fastnade inte riktigt. Chelsea Grin klarar jag inte av growlsen i faktiskt Breakdown of Sanity var också helt ok men samma där, fastnade inte riktigt bara. Så inget jag kommer lyssna på mer men helt klart bra försök! Martyr Defiled avskydde jag och den tror jag nästan du postade för att trolla till det lite på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 "I was a coke addicted clown, in a flea market cirkus" Hm...det kan alltid bli värre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 9 Januari , 2014 Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 "I was a coke addicted clown, in a flea market cirkus" story of my life Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Januari , 2014 Rapport Share Postad 9 Januari , 2014 Sjukt men sant: Lindahl > Lidl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2014 Meshuggah + FotbollsVM i Sydafrika? Kan ju inte bli bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2014 Min gamla idol Pat Rafter (mest underhållande tennisspelaren ever) gör comeback! Ska spela dubbel med Hewitt i Australian Open. Men det är tvek om det sänds om dem inte går vidare en bit va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2014 Wow...KALKON! Mr De Niro, what happened? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 12 Januari , 2014 Rapport Share Postad 12 Januari , 2014 Min gamla idol Pat Rafter (mest underhållande tennisspelaren ever) gör comeback! Ska spela dubbel med Hewitt i Australian Open. Men det är tvek om det sänds om dem inte går vidare en bit va? Känns väl som att de iallafall borde placera dem på en plan med någon form av sändningsmöjligheter så man kan hitta någon fulstream? Sjukt nötpar för övrigt, rafter är kungligt rolig att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2014 Känns väl som att de iallafall borde placera dem på en plan med någon form av sändningsmöjligheter så man kan hitta någon fulstream? Sjukt nötpar för övrigt, rafter är kungligt rolig att se. Mm kanske ändå ja. Australiensarna borde ju vara rätt intresserade av att kolla. Tänkte mest att ingen bryr sig om dubbel längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2014 Alltid lika manligt när man sitter och kollar tyngdlyftningsvideor en timme och sen ska dra till gymmet och köra sitt armpass edit: medan man är en skinny fat guy för tillfället också OBV Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 13 Januari , 2014 Rapport Share Postad 13 Januari , 2014 Byt avatar för bövelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2014 Byt avatar för bövelen! bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 Januari , 2014 Rapport Share Postad 13 Januari , 2014 Don Jon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2014 Slår just nu mitt rekord i gammal kvarg-ätning. 06/10/13. Smakar som det ska. Wish me luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 14 Januari , 2014 Rapport Share Postad 14 Januari , 2014 Mmmm Scarlet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2014 Inga problem av kvargen alls. Man måste våga satsa för att vinna osv. Nu är all gammal kvarg uppäten iaf och det finns bara ny i kylen Mmmm Scarlet! Oh yeahhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 14 Januari , 2014 Rapport Share Postad 14 Januari , 2014 Scarlet har legat på min bonuslista sen Lost in translation. Hon och Milla Jovovitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2014 Scarlet har legat på min bonuslista sen Lost in translation.Hon och Milla Jovovitch. Mm varit kär i Scarlet sedan den. Börjar så smått inse att det aldrig kommer bli vi två Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 14 Januari , 2014 Rapport Share Postad 14 Januari , 2014 Mm varit kär i Scarlet sedan den. Börjar så smått inse att det aldrig kommer bli vi två Never give up! Men tyvärr börjar jag få samma känsla..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2014 Min polare undrar vafan som händer med tvtorrents. Han är jätteledsen för att det ligger nere... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 14 Januari , 2014 Rapport Share Postad 14 Januari , 2014 Inga problem av kvargen alls. Man måste våga satsa för att vinna osv. Nu är all gammal kvarg uppäten iaf och det finns bara ny i kylen Kan du inte göra en "Meta testar all mat som utgått"? så får forumet rösta för vad du ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2014 Kan du inte göra en "Meta testar all mat som utgått"? så får forumet rösta för vad du ska testa Senaste innan kvarg var ryggbiff (hel bit) 2 veckor efter bäst före datum. Hur fin som helst den med Obv blundar jag inte och håller för näsan innan jag äter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 15 Januari , 2014 Rapport Share Postad 15 Januari , 2014 Jag har ett två veckor gammalt mjölkpaket i kylen. Vad skall du ha för att testa det? (Om så önskas kan jag försöka ta med det hem om 3 veckor och skynda mig ner till Harmyntan) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 Januari , 2014 Rapport Share Postad 15 Januari , 2014 Fick lite skit av en vän som skulle fixa frulle men hen var tydligen för fin för oboyen från 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 15 Januari , 2014 Rapport Share Postad 15 Januari , 2014 Ty ty sir! Hester Prynne var helt ok men jag fastnade inte riktigt. Chelsea Grin klarar jag inte av growlsen i faktiskt Breakdown of Sanity var också helt ok men samma där, fastnade inte riktigt bara. Så inget jag kommer lyssna på mer men helt klart bra försök! Martyr Defiled avskydde jag och den tror jag nästan du postade för att trolla till det lite på slutet Värt ett försök iaf. Du gilla nog de mer än resten av forumet iaf! Martyr Defiled är väl en semitrollning/wild card då jag faktiskt gillart Jobbat upp en lista under ett antal år är det ngt mer där du gillar än Betraying the martyrs tros? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts