Metaddict Postad 15 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2013 Wenger var ju fantastisk. Tror Wenger vinner ja Citera
affe2000 Postad 15 Maj , 2013 Rapport Postad 15 Maj , 2013 Tror Wenger vinner ja Man ser ju hur glad han blir av att rida runt. Citera
Metaddict Postad 15 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2013 Crossfit Crossfit talar vi inte om här obv hehe. Men som redan sagts, DAT ASS Kan titta på den i dagar 12 mille visningar på en träningsvideo är inte dåligt löl. Citera
wahlen1 Postad 15 Maj , 2013 Rapport Postad 15 Maj , 2013 Crossfit talar vi inte om här obv hehe. Men som redan sagts, DAT ASS Kan titta på den i dagar 12 mille visningar på en träningsvideo är inte dåligt löl. Den röven är helt sinnes sjuk! Förstår varför hon har tolv miljoner visningar Citera
killerwolf Postad 16 Maj , 2013 Rapport Postad 16 Maj , 2013 tänkte bara bjuda på en dwarfning av en legendar. Ronnie Coleman. Spoiler! o m g Citera
Metaddict Postad 16 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2013 tänkte bara bjuda på en dwarfning av en legendar. Ronnie Coleman. Spoiler! o m g Haha! Måste vara en strongman den andra snubben. Och minst 2 meter lång. Fast Coleman har ju krympt rätt ordentligt. Citera
Metaddict Postad 21 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2013 Alltid gillat Busta Rhymes men nu har jag ännu mer respekt för honom http://www.musculardevelopment.com/contests/new-york-pro/10362-new-york-pro-2013/5692-victor-martinez-leg-workout-with-busta-rhymes-part-two.html#.UZtxTLWeOVp Citera
JedenTag Postad 21 Maj , 2013 Rapport Postad 21 Maj , 2013 Wp med rubriken! Inte ofta det sitter med 100% accuracy. Citera
Tottyville Postad 21 Maj , 2013 Rapport Postad 21 Maj , 2013 tänkte bara bjuda på en dwarfning av en legendar. Ronnie Coleman. Spoiler! o m g skön bild. Citera
Evergrey Postad 24 Maj , 2013 Rapport Postad 24 Maj , 2013 Nytt från Chthonic, album släpps om en vecka Citera
Metaddict Postad 24 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2013 Nytt från Chthonic, album släpps om en vecka Najs!!! Humor att jag tipsar dig om dem och du sen sen vecka senare är den som får mig att fatta att ny skiva är på G Citera
Evergrey Postad 24 Maj , 2013 Rapport Postad 24 Maj , 2013 Najs!!! Humor att jag tipsar dig om dem och du sen sen vecka senare är den som får mig att fatta att ny skiva är på G Något måste jag ju bidra med Du tipsar mig om ny musik och jag påminner dig om gammal. Teamwork ftw. Citera
Metaddict Postad 25 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2013 Något måste jag ju bidra med Du tipsar mig om ny musik och jag påminner dig om gammal. Teamwork ftw. Aa det är fan najs Hade hittat den nu ändå för den dök nyss upp på min favoritsida Citera
Metaddict Postad 25 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2013 En norsk oljeriggsarbetare är på Harmyntanbesök. Inatt beställde han 50 öl och 50 red bull vodka på Cardan. Standard? Hade en awesome kväll fram tills...hmm KANSKE när det stod 50 jävla drinkar framför en Utslängd kl 02. Standard? Hade fått komma in igen om jag bara väntat nån kvart och gått av ruset lite men det var jag för full för att fatta Jag lyckades trots detta med konststycket att inte bränna en enda krona på utgången Citera
Soni Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 En norsk oljeriggsarbetare är på Harmyntanbesök. Inatt beställde han 50 öl och 50 red bull vodka på Cardan. Standard? Pretty std mtp att det motsvarar 2dl folköl och fyra chilinötter i norge. Citera
killerwolf Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 rätt säker på att du hade inte fått komma in igen om du hade "gått ruset av dig", han hade bara lobbat samma sak igen om du mot förmodan hade kommit tillbaka en stund senare.. "gå en stund till". Det är bara ett smidigt sätt att få dig att pysa därifrån utan allt för mycket tjafs. För 9 ggr av 10 så kommer du inte tillbaka, utan reptilhjärnan får syn på Max, och off you go, vem vet, du kanske stöter på en lika odrägligt full brud som dig själv där inne, GG och bula hem. Eller så hittar du dig helt enkelt till en dörr där du blir insläppt Citera
Metaddict Postad 26 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2013 rätt säker på att du hade inte fått komma in igen om du hade "gått ruset av dig", han hade bara lobbat samma sak igen om du mot förmodan hade kommit tillbaka en stund senare.. "gå en stund till". Det är bara ett smidigt sätt att få dig att pysa därifrån utan allt för mycket tjafs. För 9 ggr av 10 så kommer du inte tillbaka, utan reptilhjärnan får syn på Max, och off you go, vem vet, du kanske stöter på en lika odrägligt full brud som dig själv där inne, GG och bula hem. Eller så hittar du dig helt enkelt till en dörr där du blir insläppt I vanliga fall har du helt rätt, men vi känner verkligen alla som jobbar där och har VIPkort så i mitt fall stämde det faktiskt helt och hållet. Jag hade absolut kommit in om jag gått och käkat eller nåt först. Var tillbaka där igen inatt och ena vakten skiner upp med värsta leendet och säger "tjena man, är du nyktrare idag? :D" Citera
JackVegas Postad 26 Maj , 2013 Rapport Postad 26 Maj , 2013 En flaw med SGS4 är att backknappen sitter helt utan marginal mot skärmen, nu har jag missklick-befriendat två pers på facebook för man råkar komma åt exakta krysset i hörnet istället för backknappen. Citera
Metaddict Postad 26 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2013 En flaw med SGS4 är att backknappen sitter helt utan marginal mot skärmen, nu har jag missklick-befriendat två pers på facebook för man råkar komma åt exakta krysset i hörnet istället för backknappen. Inget jag märkt faktiskt. Dock testade jag Group Play med en annan snubbe som har S4an igår och det var riktigt jävla coolt! Spelade upp en låt och det blev verkligen perfekt stereo Citera
Metaddict Postad 31 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2013 Metas Minifotbollshörna Får HIF behålla nuvarande trupp och har tur med få skador vinner vi SM-guld igen. Förstauppställningen är riktigt riktigt vass. Det jag såg dem prestera hemma mot Elfsborg senast är nog snäppet bättre än det lag som senast vann Allsvenskan. Falcao till Monaco alltså. Lycka till att förklara den övergången med NÅGOT annat än pengar. Jobbigt att klara sig nu utan att ha mitt älskade United att följa. Tänkte bara flika in att jag tror Wilfried Zaha kommer gå direkt in i förstaelvan och möjligheterna är mycket stora att han redan under sin första säsong i Premier League kan bli en dominant spelare. Aningen oslipad det jag sett men hans potential är gigantisk och sin unga ålder till trots är hans fysik redan helt fantastisk. Sverige-Makedonien snart. Någon som känner något annat än ett stort jädrans "gäsp"? Citera
Recommended Posts