Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

ja har en S3 och e helnöjd med den.

 

har nog en Galaxy Xcover liggande någonstans som du kan handla billigt om du bara vill ha nått sålänge (måste kolla så den inte e utlånad bara)

 

http://www.netonnet.se/art/telefon/samsung/samsung-galaxyxcovercomviqstart/178730.3211/

 

Tack men jag fixar nog en ny snart istället, några dagar kan man hålla ut med sprucken skärm.

 

 

Xperia Z kändes riktigt intressant! Blev lite sugen :) HTC såg bara plastig ut IMO.

 

Kasst att iPhone5 inte har stöd för 4G, tror jag hade kört på i samma spår och beställt en annars men nu är jag riktigt velig på hur jag ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förutsätter att du inte ens googlade utan typ chansade på att den var plastig? Den är nämligen byggd i ett stycke aluminium, plastig är troligen så långt ifrån sanningen man kan komma.

 

Såg några bilder på den och tyckte den "såg" plastig ut. Därmed inte sagt att den "är" det. Kollade inte ens vidare efter mitt första intryck :oops: :oops: :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhone 5 är ju verkligen underbar, bara batteritiden jag kan klaga på men med dagens teknik för batterier blir det väl inte bättre så det är inget problem specifikt för iPhone. Spelar det någon verklig roll om det inte är 4G? Max hastighet för 3G är väl 32mbit om jag inte kommer ihåg fel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(En liten teori mina tankar har kretsat kring

 

Bedömning: 1. Utseende, 2. Uttryck, 3. Åsikt.

Beslutsunderlaget inte signifikant efter p.1 för den absoluta majoriteten av de möten man har. Efter p.2 snävas det av ytterligare och i sista punkten återstår bara ett antal långt ut i decimalen av hela ens värld.

 

Slutsats: En presumerad uppfattning av någon vid p.1 kommer inte brytas tillräckligt ofta för att utseende (i vid mening) ska vara det absolut viktigaste attributen i det sociala livet.

 

Någon som inte håller med om slutsats alt premisserna?

 

Mvh

Snygg människor (i vid/samhällsenlig mening) är dumisar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vinner ju på samliga.

Var inte den som är den nu.

 

Men är ju helt befängt om det scenariot du beskrev skulle stämma. Har du aldrig ändrat uppfattning om en person efter att du fört ett samtal med densamme? Sen tror jag inte att det råder en generell uppfattning av vad ett visst utseende signifierar.

 

Jag lägger en reservation för att jag helt missförstått dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men är ju helt befängt om det scenariot du beskrev skulle stämma. Har du aldrig ändrat uppfattning om en person efter att du fört ett samtal med densamme? Sen tror jag inte att det råder en generell uppfattning av vad ett visst utseende signifierar.

 

Jag lägger en reservation för att jag helt missförstått dig.

 

Mkt möjligt då han skriver som trillske >_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Indeed.

 

Kan ändå bli kul att sitta i soffan och titta. Massa svenskar på kortet.

 

Ilir-Gegard lär ju bli ett skådespel av orimliga proportioner. :lol:

 

Alltså hur fan hände det där? Jag hånskrattade ju åt Queen Latifas försök att få matchen. Sen helt plötsligt är den bokad och han går main event i UFC :shock: Det sjuka är att det känns som en rätt dålig matchning för Mousasi mtp Latifis brottning, tänk om Latifi skulle gå och vinna :mrgreen: Då är han fan helt plötsligt rankad topp 10 i världen också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men är ju helt befängt om det scenariot du beskrev skulle stämma. Har du aldrig ändrat uppfattning om en person efter att du fört ett samtal med densamme? Sen tror jag inte att det råder en generell uppfattning av vad ett visst utseende signifierar.

 

Jag lägger en reservation för att jag helt missförstått dig.

 

6985978_700b.jpg

 

Menar ju bara att man väldigt sällan kommer så långt att man bryter presumtionen av ens första intryck.

Dvs 99%+ av alla människor jag lägger mer än 2 sekunder på kommer jag aldrig komma längre än att bedöma utseende.

Av dessa kommer jag bara få någon substans i interaktionen ett par prollar som mest.

 

Krävs mer för att bryta en presumtion än vad det krävs för att börja från noll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså hur fan hände det där? Jag hånskrattade ju åt Queen Latifas försök att få matchen. Sen helt plötsligt är den bokad och han går main event i UFC :shock: Det sjuka är att det känns som en rätt dålig matchning för Mousasi mtp Latifis brottning, tänk om Latifi skulle gå och vinna :mrgreen: Då är han fan helt plötsligt rankad topp 10 i världen också!

 

Funkar det verkligen så? Oerhört tråkigt att inte Alex fick fortsätta sin klättring mot toppen. Jag tror fan han har bättre chans än många andra mot Jones faktiskt!

 

Å andra sidan känns han som en lite (mycket) sämre kopia av Jones, vilket är lite motsägelsefullt. Hur ser du på det, Meta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar det verkligen så? Oerhört tråkigt att inte Alex fick fortsätta sin klättring mot toppen. Jag tror fan han har bättre chans än många andra mot Jones faktiskt!

 

Å andra sidan känns han som en lite (mycket) sämre kopia av Jones, vilket är lite motsägelsefullt. Hur ser du på det, Meta?

 

Vilket funkar hur? Att han blir topp 10? Det var jag som överdrev lite, men en vinst mot Mousasi skulle skjuta honom väldigt högt upp på rankingen.

 

Jag tycker att Gus har bättre striking än Jones men det är mest Jones grappling som i någon utsträckning vunnit de flesta av hans matcher åt honom, antingen genom sub eller brottning+g n p. Problemet med att ranka Gus chanser är att hans grappling inte blivit ordentligt testad sen Phil Davis. Det var väldigt längesen och den verkar ha blivit väldigt mycket bättre sedan dess.

 

Fruktansvärt tråkigt att inte få se hans utveckling och om han hade klarat av Mousasi :( Jag skulle säga 62-38 i Jon Jones favör mot Gus i nuläget. Även om Jones fortsatt vinna rätt lätt tycker jag hans utveckling ser ut att ha stannat av rätt ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...