Level Postad 11 Maj , 2013 Rapport Postad 11 Maj , 2013 Förstår inte varför PM dog, skyller allt på fitter som inte hade råd att lägga ut 60kr/mån. Citera
Metaddict Postad 11 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2013 Inga trofeér för city iår lalalalala! Tihihih *fnisselifniss* Förstår inte varför PM dog, skyller allt på fitter som inte hade råd att lägga ut 60kr/mån. Eller hur, jävla dumfan Citera
Metaddict Postad 12 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2013 Brag: Klämde tre tjejsyskon på pattarna Beat: Dem klämde mig hårdare först (aj) Variance: Fick inte ligga. Citera
Metaddict Postad 12 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2013 Känslan när man full och absurt rastlös kikar in på SVS och plussar ett inköp på 10 händer Citera
Metaddict Postad 12 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2013 Alltså ABSURT rastlööööööööööööösssssssssssssss Citera
Metaddict Postad 12 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2013 absurt bakis nu!? Hur i helvete visste du det? Sick read Citera
AA88 Postad 12 Maj , 2013 Rapport Postad 12 Maj , 2013 Hur i helvete visste du det? Sick read hade note på dig:-) Citera
Metaddict Postad 12 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2013 Gårdagens graf hjälpte humöret lite...Observera strecken rakt upp i kanterna! Det första är direkt när jag vaknade och satte mig med en proteinshake vid bordet (tog åtta händer). Sen är session nummer två dem sista åtta händerna precis innan läggdags (med alldeles för mkt alkohol i kroppen). hade note på dig:-) Fiskmarkerad med? Citera
Metaddict Postad 12 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2013 Ps nej, det är inte pund Citera
Metaddict Postad 12 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2013 Miiiiiiindfucken när man får smset "hej vem är detta?" och man inte själv vet vem det är ifrån Citera
Metaddict Postad 13 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2013 Lol kollar Uniteds segerparad på MUTV. van Persie interjuas. Sen kläcks den fantastiska onelinern av en av kommentatorerna. "It's a shame for Arsenal's parade bus driver, he hasn't worked in eight years" :mrgreen: Citera
wahlen1 Postad 13 Maj , 2013 Rapport Postad 13 Maj , 2013 Miiiiiiindfucken när man får smset "hej vem är detta?" och man inte själv vet vem det är ifrån jobbigt läge där du! Citera
Metaddict Postad 13 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2013 jobbigt läge där du! Väntade några timmar och skrev "vem där själv?". Fick inget svar Citera
wahlen1 Postad 13 Maj , 2013 Rapport Postad 13 Maj , 2013 Väntade några timmar och skrev "vem där själv?". Fick inget svar haha, typ som när folk lägger till en på facebook och man frågar innan man godkänner vem är du? så svarar dom, vem är du själv? Man bara det var fan du som la till mig din idiot. Lär ju inte vara någon viktig då du inte hade henne i kontakterna. Citera
Metaddict Postad 13 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2013 Metas SuperIntensiva HögReps-Benpass För Folk Som Inte Vill Lägga Så Mycket Tid På Benträning - MSIHRBFFSIVLSMTPB (trademark) Allt är strikt och rätt långsamt tempo. Med högreps menar jag verkligen högreps. Jag har inte tränat ben på ett bra tag nu och experimenterar med detta. Djupa långsamma knäböj med minimal vikt (behöver inte vara stång, tro mig, viktplatta räcker långt om man gör det så strikt som jag), 25 reps (full fokus på teknik). supersetat med Benpress med kortare djup, en vikt som låter oss göra 20 reps. Sista 5 ska vara "argh"-jobbiga. x4 Man är rätt slut efter ett sånt superset så 2 minuters vila är helt ok. Vadpress i benpressen med restpaus (lite doggCrapaktigt). Välj en vikt där vi failar efter ca 20 reps. Vila 3-4 djupa andetag. Kör till fail igen. Vila 3-4 djupa andetag. Avsluta med att köra till fail. För mig blev det idag 18, 10 och 5 reps. Kör tre olika vinklar på fötterna/hälarna så vi kommer åt hela gastrocnemius. Legcurls (föredrar liggande). Exakt samma tillvägagångssätt som vadpressen. Det kommer såklart inte ge några helt magiska resultat på benen och såklart inte lika bra resultat som ett "riktigt benpass" men mer tidseffektivt sätt för att träna igenom hela underkroppen tror jag blir svårt att hitta. Citera
Metaddict Postad 13 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2013 Känns heeeelt ok att Zaha kommer till United nästa säsong...först ska han bara ta upp Crystal Palace till PL Citera
Soni Postad 14 Maj , 2013 Rapport Postad 14 Maj , 2013 Jävlar vilken kropp meta, hur länge har du tränat? Citera
Barf Postad 14 Maj , 2013 Rapport Postad 14 Maj , 2013 Metas SuperIntensiva HögReps-Benpass För Folk Som Inte Vill Lägga Så Mycket Tid På Benträning - MSIHRBFFSIVLSMTPB (trademark) Allt är strikt och rätt långsamt tempo. Med högreps menar jag verkligen högreps. Jag har inte tränat ben på ett bra tag nu och experimenterar med detta. Djupa långsamma knäböj med minimal vikt (behöver inte vara stång, tro mig, viktplatta räcker långt om man gör det så strikt som jag), 25 reps (full fokus på teknik). supersetat med varför? Benpress med kortare djup, en vikt som låter oss göra 20 reps. Sista 5 ska vara "argh"-jobbiga. x4 Man är rätt slut efter ett sånt superset så 2 minuters vila är helt ok. Vadpress i benpressen med restpaus (lite doggCrapaktigt). Välj en vikt där vi failar efter ca 20 reps. Vila 3-4 djupa andetag. Kör till fail igen. Vila 3-4 djupa andetag. Avsluta med att köra till fail. För mig blev det idag 18, 10 och 5 reps. Kör tre olika vinklar på fötterna/hälarna så vi kommer åt hela gastrocnemius. Legcurls (föredrar liggande). Exakt samma tillvägagångssätt som vadpressen. Det kommer såklart inte ge några helt magiska resultat på benen och såklart inte lika bra resultat som ett "riktigt benpass" men mer tidseffektivt sätt för att träna igenom hela underkroppen tror jag blir svårt att hitta. varför? Citera
Metaddict Postad 14 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2013 en norska på 16 år det där. Oj jävlar. Såna knäböj man önskar man själv kunde göra iaf Citera
Metaddict Postad 15 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2013 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Citera
affe2000 Postad 15 Maj , 2013 Rapport Postad 15 Maj , 2013 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Wenger var ju fantastisk. Citera
Recommended Posts