Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Hittade en stark jugge och en tös, drog till Sveriges bästa gym.

 

Provade lite styrkor, fick följande stats.

 

Bänk:

1 RM = 110kg

Min kroppsvikt * 6.

 

Böj:

1 RM = 140kg

Min kroppsvikt * 20 (konditionen fiiifan)

 

Mark:

1 RM 170kg

 

Chins:

9 st (hade 10a om inte ena remmen lossnade på 7)

 

Dips:

22 st (sist på passet)

 

edit; kroppen micket tung när man tjock vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade en stark jugge och en tös, drog till Sveriges bästa gym.

 

Provade lite styrkor, fick följande stats.

 

Bänk:

1 RM = 110kg

Min kroppsvikt * 6.

 

Böj:

1 RM = 140kg

Min kroppsvikt * 20 (konditionen fiiifan)

 

Mark:

1 RM 170kg

 

Chins:

9 st (hade 10a om inte ena remmen lossnade på 7)

 

Dips:

22 st (sist på passet)

 

edit; kroppen micket tung när man tjock vara.

 

Jag gissar på att du väger 88 kg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe dagen är kommen, hehehehe

 

Vaknade med en klump i magen och ångest idag. Fattade inte riktigt varför först. Sen kom jag på att Matchen fan är idag :rolleyes:

 

Lutar mer och mer åt att jag dricker öl själv och kollar den ensam. Ena polaren som kommer vara med och se den annars är Cityfan och med alkohol inblandat är risken mycket stor att det kan bli alldeles för hätsk stämning / bråk isf :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade med en klump i magen och ångest idag. Fattade inte riktigt varför först. Sen kom jag på att Matchen fan är idag :rolleyes:

 

Lutar mer och mer åt att jag dricker öl själv och kollar den ensam. Ena polaren som kommer vara med och se den annars är Cityfan och med alkohol inblandat är risken mycket stor att det kan bli alldeles för hätsk stämning / bråk isf :oops:

 

haha :D

 

cropped-believe.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sent som förra året var det samma läge mot Chelsea. Då gjorde vi en fantastisk match och vann. REPRIS?????????

 

 

Vinner vi ska jag ut och festa i Unitedtröja och kavaj :mrgreen:

 

jag har så jävla äcklig känsla inför denna match. Usch. Äckel Tevez är ju med oxå.

 

Haha helt rätt. nu blir det ju nästan lite för mycket info om mig sjv men det är det värt en dag som denna.

 

såhär menar du? :D

 

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/183_10213481212_568156212_627430_1663_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har så jävla äcklig känsla inför denna match. Usch. Äckel Tevez är ju med oxå.

 

Haha helt rätt. nu blir det ju nästan lite för mycket info om mig sjv men det är det värt en dag som denna.

 

såhär menar du? :D

 

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/183_10213481212_568156212_627430_1663_n.jpg

 

Typ, fast minus pannband och emokompisar ;)

 

 

 

Hade taggat litegrann även inför att spåra ut ikväll efter matchen men så får man reda på att det verkar som alla polare bangar...:roll: Unitedförlust på detta så blir det ju en fantastisk valborg :roll: :roll: :roll: :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Typ, fast minus pannband och emokompisar ;)

 

 

 

Hade taggat litegrann även inför att spåra ut ikväll efter matchen men så får man reda på att det verkar som alla polare bangar...:roll: Unitedförlust på detta så blir det ju en fantastisk valborg :roll: :roll: :roll: :roll:

 

haha, inte för att försvara deras val av kläder eller smink men det var temakväll.

 

Körde lite "insurance". 200 spänn satsade på City :mrgreen: Så antingen är man euforisk över att United har enorm chans att vinna PL, eller så har man 4 "gratisöl" att trösta sig med ute 8-)

 

Mvh

Positivarn89

 

gör fan samma!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...