Metaddict Postad 4 April , 2012 Författare Rapport Postad 4 April , 2012 Sån jävla tilt att inte Overeem vs Dos Santos lär bli av nu Citera
Metaddict Postad 4 April , 2012 Författare Rapport Postad 4 April , 2012 Tilt är det förresten även att vara snorig och ha innebrännare i båda jävla näsborrarna......!!!!!!!!! Citera
Soni Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Tilt är det förresten även att vara snorig och ha en innebrännare i båda jävla näsborrarna......!!!!!!!!! pics pls Citera
schumme Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Oooh, trevligt. Vilken boutique på Baltzarsgatan? Köpte dom på cdon.com, 1390:- fri frakt, kändes som ett schysst pris. Tackar för tipset, återkommer med recension Citera
Level Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=256102 Sjukt nöjd, finns att köpa i Malmö uppe på Baltzargatan. Funderar skarpt på att köpa ett par svarta ATH-ES7 idag. Är eg lite dyra men en gång i livet osv. Citera
Starfitter Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Allt som är nära ATH är obv guld Citera
Starfitter Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Vaknade, åt 6 kakor, skulle springa, kallt ute, kollar vänner i sängen. Citera
Level Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Vaknade, åt 6 kakor, skulle springa, kallt ute, kollar vänner i sängen. Alltså fyfan vad det barkar utför för dig. Trodde vi skulle köra ath-form i ams i sommar Citera
schumme Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Vaknade, åt 6 kakor, skulle springa, kallt ute, kollar vänner i sängen. Vaknade, åt en chokladbiskvi från frysen, köpte en nogger på väg till jobbet. Åt fredagsfrukost med jobbet kl 8:15 (inkluderat massa bullar och ost o korv o juice), sitter nu och käkar Ballerina - maräng sviss och Oreos och dricker Cola zero. True story Mvh 130kg89 Citera
Level Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Vaknade, åt en chokladbiskvi från frysen, köpte en nogger på väg till jobbet. Åt fredagsfrukost med jobbet kl 8:15 (inkluderat massa bullar och ost o korv o juice), sitter nu och käkar Ballerina - maräng sviss och Oreos och dricker Cola zero. True story Mvh 130kg89 Haha så sjukt . Du jobbar fan hårt för att bibehålla vikten iaf . Får köra gemensam stuga nån gång så man får träffa denna bjässe hehe. Citera
wahlen1 Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Vaknade, åt en chokladbiskvi från frysen, köpte en nogger på väg till jobbet. Åt fredagsfrukost med jobbet kl 8:15 (inkluderat massa bullar och ost o korv o juice), sitter nu och käkar Ballerina - maräng sviss och Oreos och dricker Cola zero. True story Mvh 130kg89 Inte för vara sån, men är det inte väldigt onödigt att göra en operation när du har såna sjuka matvanor. Kanske träffa en psykolog då det oftast ligger något sådant bakom det? Vet inte hur dina matvanor är vanligtvis dock. Citera
schumme Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Vet inte hur dina matvanor är vanligtvis dock. Precis, det har du ingen aning om... Citera
schumme Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Haha så sjukt . Du jobbar fan hårt för att bibehålla vikten iaf . Får köra gemensam stuga nån gång så man får träffa denna bjässe hehe. Jag väntar på en inbjudan, jag lirar ju på nivån under er också så ni behöver inte va rädda att jag ska ta era pengar, och om jag nu gör det så slösas dom aldrig på nåt onödigt, bara korv och glass... Citera
wahlen1 Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Precis, det har du ingen aning om... Har ju dock läst lite när du käkat 4 kexchoklad osv. Låter inte direkt sunt eller? Citera
schumme Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Har ju dock läst lite när du käkat 4 kexchoklad osv. Låter inte direkt sunt eller? Åh förlåt, ska genast bättra mig... Mvh 175kg>130kg89 Citera
wahlen1 Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Åh förlåt, ska genast bättra mig... Mvh 175kg>130kg89 har själv vägt 130 kg och gick ner till 85 av min egen maskin, så jag vet lite hörredu! Vill obv inte trycka ner dig om det lät så, men du har blivit opererad och äter man då som du känns det lite konstigt, varför gå igenom en operation när du fortfarande har kvar problemen som gör dig överviktig? Citera
schumme Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 har själv vägt 130 kg och gick ner till 85 av min egen maskin, så jag vet lite hörredu! Vill obv inte trycka ner dig om det lät så, men du har blivit opererad och äter man då som du känns det lite konstigt, varför gå igenom en operation när du fortfarande har kvar problemen som gör dig överviktig? Tryck du på vad du vill, summa summarum så vet jag mer om mig själv än du, och har då bäst koll på vad jag behöver och inte behöver. Att du vet att jag ätit 4 kexchoklad en dag och morronens intag säger inte speciellt mycket, det finns 363 dagar kvar på året... Citera
schumme Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Sjukaste hände nyss. Jag slängde en halv fralla med Bregott havssalt och 3 skivor chorizo salami för att jag helt enkelt inte orkade. Kanske e på rätt väg ändå... Citera
Starfitter Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Alltså fyfan vad det barkar utför för dig. Trodde vi skulle köra ath-form i ams i sommar LOL, jag har inte råd med Amsterdam i sommar. På riktigt. Mvh edit; fast gratis lunch i veckan ska bli gott. Orre betalar Citera
Starfitter Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 På tal om flamet ovan. Så sprang jag 10.6 km på runt timmen precis efter. Balanserar ut det fint sas Citera
Metaddict Postad 5 April , 2012 Författare Rapport Postad 5 April , 2012 Köpte dom på cdon.com, 1390:- fri frakt, kändes som ett schysst pris. Tackar för tipset, återkommer med recension Funderar skarpt på att köpa ett par svarta ATH-ES7 idag. Är eg lite dyra men en gång i livet osv. Meh kunde ingen av er köpa varianten med aktiv brusreducering istället och återkomma med djuplodande recension...... Citera
schumme Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Meh kunde ingen av er köpa varianten med aktiv brusreducering istället och återkomma med djuplodande recension...... Är det VH's porrtittande som stör? Citera
Metaddict Postad 5 April , 2012 Författare Rapport Postad 5 April , 2012 Alltså fyfan vad det barkar utför för dig. Trodde vi skulle köra ath-form i ams i sommar Eventuellt siktar jag på samma mål, fast minus ams sannolikt. Har inte bestämt mig än. Men ligga stilla på samma vikt är tråkigt och grisbulka tillbaka mina 15 kilo lockar inte jättemycket just nu med vårens intåg Citera
Metaddict Postad 5 April , 2012 Författare Rapport Postad 5 April , 2012 Är det VH's porrtittande som stör? Nä, då tror jag han går in på sitt rum och tar lurarna på. När jag grindar gillar jag att ha lurar med musik i och verkligen koppla bort allt utanför och försöka hitta "zonen". Så social är jag som grindstugepartner Citera
wahlen1 Postad 5 April , 2012 Rapport Postad 5 April , 2012 Tryck du på vad du vill, summa summarum så vet jag mer om mig själv än du, och har då bäst koll på vad jag behöver och inte behöver. Att du vet att jag ätit 4 kexchoklad en dag och morronens intag säger inte speciellt mycket, det finns 363 dagar kvar på året... Såklart att du vet bättre om dig själv, men jag syftar mer på beteendet, äter man 4 kexchoklad när man "bantar" Då är det något som är fel, även om du kanske har kaloriunderskott betyder inte det att det är nyttig mat du stoppar i dig, Man kan gå ner i vikt genom att äta 1 chipspåse per dag men tror inte du mår så bra i kroppen efter det. Försöker mer få dig att förstå att dina matvanor ser lite udda ut Har själv problem med vikten, väger 108 kg och har gått ner 13 kg sedan min operation. Läkaren sa direkt att jag skulle gå ner till 90kg annars är min övervikt lika illa som mitt hjärtfel. Men jag vill inte låta nedlåtande osv, vill mest hjälpa dig men lyssna om du vill Jag vill iallfall leva länge och jag tror att man lever längst när man inte väger 30-50kg över normalt. Citera
Recommended Posts