Metaddict Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Postad 1 November , 2008 Urrrrrrrrrrrrrk så jävla bakisssssssss Coola bilder bör vara på väg från igår kväll iaf Citera
Metaddict Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Postad 1 November , 2008 Happy Hallowen alla läsare önskar farbror Metal Citera
Metaddict Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Postad 1 November , 2008 SÅJA United vinner, Arsenal förlorar och Liverpool tappar en ledning. Kan det bli bättre? Iofs, Chelsea kunde tappat också men det hade varit lite väl overkligt Citera
Metaddict Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Postad 5 November , 2008 Är i Khon Kaen nu och har nog aldrig blivit såhär utstirrad i hela mitt liv. Verkar som hälften av människorna här aldrig har sett en blond västerlänning. Tjejerna tokstirrar men tillochmed killarna glor ju för fan trånande efter mig här Fint hotell med jättefin pool men SJÄLVKLART är vädret dåligt även här. Det börjar bli sjukt nu faktiskt. Det är ju Thailand man är i! Ska inte solen skina då? Citera
Metaddict Postad 7 November , 2008 Författare Rapport Postad 7 November , 2008 Tillbaka i Bangkok nu och ska snart ut en sväng. Angies brorsa följde med och ska sova här en eller två nätter. Han snackar inte så mycket engelska men är jävligt rolig iaf Hade skoj i Khon Kaen även om det var otur med vädret som vanligt. Höjdpunkten var tveklöst kvällen vi gick ut. Var först middag med Angie och hennes släkt men efter det föll morsan och mostern bort eftersom mostern mådde illa. Så med till nattklubben följde Angies brorsa, kusin och mammas pojkvän (!!) Rätt sköna lirare Dessutom fick jag in en sån där hyfsat ovanlig perfekt fylla. Timeade sen in hotellrummet lagom till Celtic - ManU och frossade i mig en korv med bröd, en ham and cheese sandwich och en färdigrätt (Spaghetti with chicken). All den maten och en Coke och massa vatten gjorde susen, blev inte alls så bakis som jag brukar. Lyckades tillochmed pallra mig ner till hotellets (förvånansvärt) utrustade gym! Det var första gången jag gymar bakfull och trots att det gick över förväntan är det fullt möjligt att det var sista gången det händer Fick riktigt ont i huvudet där och mådde sen illa ett tag efter. Imorrn är det en stormatch för övrigt. Hemska äckliga Arsenal ska få spö hoppas jag! Citera
geten1 Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Imorrn är det en stormatch för övrigt. Hemska äckliga Arsenal ska få spö hoppas jag! Det får vi verkligen hoppas. Men Arsenal är inte i närheten lika äckliga som chelsea! =) Citera
Metaddict Postad 8 November , 2008 Författare Rapport Postad 8 November , 2008 Det får vi verkligen hoppas. Men Arsenal är inte i närheten lika äckliga som chelsea! =) Marginellt kanske, men just de två lagen ger mig verkliga spykänslor Sick skönt att få knäppa Chelski på näsan TVÅ gånger förra säsongen. Citera
Metaddict Postad 8 November , 2008 Författare Rapport Postad 8 November , 2008 Grindsuget börjar komma tillbaka med stormsteg faktiskt. Har trappat upp teorin med lite filmer från cardrunners och deucescracked och lite HH's från DC. Att man är spelberoende har jag också märkt...igår brände jag några hundra på trisslotter vilket är väldigt olikt mig. Gamblade lite på matchen idag nu med. 425 spänn på oavgjort till 3.2x och 125 spänn på Berbatov som målgörare till liknande odds. mowmow med bror ska nog också möta upp och kolla på matchen på Gullivers. Citera
Metaddict Postad 9 November , 2008 Författare Rapport Postad 9 November , 2008 Min flickvän börjar bli trött på mina försök till guillotines, rear naked chokes och armbars Funderar sjukt nog på att börja på någon kampsport i Sverige. Chansen (eller risken) att jag vågar är nog runt 35-40% men jag är så jävla sugen. Citera
-Gilbuert- Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Min flickvän börjar bli trött på mina försök till guillotines, rear naked chokes och armbars Funderar sjukt nog på att börja på någon kampsport i Sverige. Chansen (eller risken) att jag vågar är nog runt 35-40% men jag är så jävla sugen. Haha stackars flickvän, känner igen det från föregående förhållande då jag var som mest aktiv inom kampsport. Alltid var man sugen på lite brottning med lite flashiga armbars etc. Numera har intresset svalnat något men en gång grappler alltid grappler. Tycker definitivt du ska köra igång med nån sorts kampsport, jag rekommenderar gärna shootfighting som är en mix som många av uf fighters använder sig av. Fysiken kommer få en uppsving och du lär träffa roligt folk med många insatta inom ufc etc. Go for it!! Citera
Metaddict Postad 10 November , 2008 Författare Rapport Postad 10 November , 2008 Haft de värsta magsmärtorna i mitt liv nu också att lägga till förkylningen med hosta samt ryggskottet/sträckningen/whatever. Jävligt mycket flyt man haft med sin resa... Har fortfarande ont för övrigt men väntar en dag till, annars blir det sjukhus. 95% säker på att det är pga dålig BBQ. Citera
Lisa87 Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Har inte du varit i Thai typ... MÅNGA gånger? eller en lång tid? Citera
Metaddict Postad 10 November , 2008 Författare Rapport Postad 10 November , 2008 Har inte du varit i Thai typ... MÅNGA gånger? eller en lång tid? Hehe jo. Sep-dec 07, mars-juni 08 och nu 5 veckor med en sjätte och sista kvar. En charter i mars 2007 oxå förvisso men den räknas väl knappt Det värsta verkar vara över med magen nu för övrigt. Angie har proppat i mig piller hela dagen och jag har kunnat äta två mål nu på eftermiddag och kväll, än så länge har maten hållt sig kvar. Citera
sovjet4ever Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 By faaaaaaaaaar the greatest team the world has evere seen! And it's AAAARSENAL, ARSENAL FC! Citera
matjo Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Börja träna brasiliansk jiu jitsu. 1) Du får armbara och strypa tills musklerna skakar 2) Man kan köra alla tekniker till max (god ton att släppa innan det knakar) 3) Jättebra träning för hela kroppen 4) Skitkul Om du inte vill köra renodlad grappling får du söka upp närmsta mma-klubb (el. shootfighting, sambo) och köra, det är nog nästan lika roligt. /Mattias Citera
Metaddict Postad 12 November , 2008 Författare Rapport Postad 12 November , 2008 Hur kan en serie vara så jävla bra som Entouraaaaage Blir tillochmed bättre och bättre fortfarande tror jag. Citera
Metaddict Postad 12 November , 2008 Författare Rapport Postad 12 November , 2008 Haha stackars flickvän, känner igen det från föregående förhållande då jag var som mest aktiv inom kampsport. Alltid var man sugen på lite brottning med lite flashiga armbars etc.Numera har intresset svalnat något men en gång grappler alltid grappler. Tycker definitivt du ska köra igång med nån sorts kampsport, jag rekommenderar gärna shootfighting som är en mix som många av uf fighters använder sig av. Fysiken kommer få en uppsving och du lär träffa roligt folk med många insatta inom ufc etc. Go for it!! Hehe jaså jaså. Tur jag inte var så besatt förra resan då när du stalkade mig överallt. Hade kunnat sluta illa för mig By faaaaaaaaaar the greatest team the world has evere seen! And it's AAAARSENAL, ARSENAL FC! Inser du inte att du bara får Arsenal och Arsenalfans att se ännu dummare ut? Kom tillbaka när skitlaget vunnit något stort igen... Börja träna brasiliansk jiu jitsu. 1) Du får armbara och strypa tills musklerna skakar 2) Man kan köra alla tekniker till max (god ton att släppa innan det knakar) 3) Jättebra träning för hela kroppen 4) Skitkul Om du inte vill köra renodlad grappling får du söka upp närmsta mma-klubb (el. shootfighting, sambo) och köra, det är nog nästan lika roligt. /Mattias Ty ty, varit lite inne på just BJJ. Men samtidigt slipper jag gärna Gi så jag provar nog hellre något annat först. SW kanske då. Vet fortfarande inte om jag kommer slå slag i sak men har faktiskt börjat reka lite smått och hittat en klubb i HBG som verkar väldigt seriös I vilket fall kommer det nog bli gymet en månad först och någon slags konditionsträning innan det kan bli av, vill inte bli förnedrad och tappa lusten direkt Citera
Metaddict Postad 12 November , 2008 Författare Rapport Postad 12 November , 2008 Just ja, idag bajsade jag äntligen manliga bajskorvar igen för första gången på fyra dagar!! Magknipen vägrar ge med sig helt bara, börjar bli segt. Loy kratom idag för övrigt. Ska iväg med Angie snart och käka, sen ska vi släppa iväg några växtfartyg med ljus i på floden så vi får ett långt och lyckligt liv. Ska be om lite pokermedrigg till Sverige också! Citera
Metaddict Postad 12 November , 2008 Författare Rapport Postad 12 November , 2008 Tilt, oddset på Lesnar har gått ner nu och han står som klar favorit istället för 50/50 1.72 på Lads och 1.68 på Betsson. Couture 2.0 och 2.1. Kollar man runt lite verkar majoriteten tro på The Natural dessutom. Jag kommer fortfarande spela på matchen men inte så mycket som jag hade tänkt från början tror jag. Citera
matjo Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 kommer nog få smaka, jag förstår inte varför han ses som favorit när han möter en av mma historiens bästa/mest rutinerade fighters. Jag har spelat på Randy för 2.06 på Betfair. Det skall bli spännande att se hur det slutar. /Mattias Citera
Miami Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Hur kan en serie vara så jävla bra som Entouraaaaage Blir tillochmed bättre och bättre fortfarande tror jag. va...? bara sett 5 första avsnitten men dom är ju klart sämst av alla avsnitt. Håller tummarna för att den där strejken gjorde dem ringrostiga och det hela kommer igång snart igen. Citera
Metaddict Postad 13 November , 2008 Författare Rapport Postad 13 November , 2008 kommer nog få smaka, jag förstår inte varför han ses som favorit när han möter en av mma historiens bästa/mest rutinerade fighters. Jag har spelat på Randy för 2.06 på Betfair. Det skall bli spännande att se hur det slutar. /Mattias Favoritskapet oddsmässigt har ju såklart blivit så efter hur folk spelat. Det började som sagt med 50/50 på Betsson så inget konstigt med det IMO. Angående matchen så tror jag som sagt att problemet är att Lesnar också är en grym brottare och därmed utraderar Coutures största övertag. Ibland blir det då att de båda förmågorna jämnas ut och det t.ex. blir en renodlad boxningsmatch eftersom ingen kan ta ner den andra, men just när viktövertaget är så enormt tror jag verkligen att Lesnar kommer kunna skjuta in och få ner Couture på marken. Frågan är kanske vad han kan hitta på därnere, han utvecklades ju enormt bara mellan Mir och Herring och jag tror han kan ha tagit ett lika stort steg till. Som alla säger är det ju småjobbigt att beta mot Couture och dessutom har han redan bevisat att det alltid är farligt va...? bara sett 5 första avsnitten men dom är ju klart sämst av alla avsnitt. Håller tummarna för att den där strejken gjorde dem ringrostiga och det hela kommer igång snart igen. Hm hade du inte precis börjat kolla? Är du ifatt redan verkligen? Aja, hur kan man inte älska (SPOILER SPOILER) Stellan Skarsgård som galen tysk regissör, Aris kvinnoförnedrande tal inför en stor skara framgångsrika kvinnor eller Lil Bow Wows tjuvsmäll på en dryg jävla Seth Green Citera
Metaddict Postad 13 November , 2008 Författare Rapport Postad 13 November , 2008 Så, spelat 125 dollar på Lesnar till 1.72 på Lads nu! Fegade ur lite men nu är det gjort iaf... Ryggade David Bielkheden också 200 kronor på Joe Stevenson mot Kenny Florian till 2.60. Ärligt talat har jag ingen större åsikt om den matchen men det känns nog som ett hyfsat bra odds. Citera
Bodinarn Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Betta mot Kenflo:shock: Förövrigt rekkomenderar även jag BJJ av samma skäl som matjo Citera
Metaddict Postad 13 November , 2008 Författare Rapport Postad 13 November , 2008 Betta mot Kenflo:shock: Förövrigt rekkomenderar även jag BJJ av samma skäl som matjo Om inte annat för att han har den absolut sämsta och töntigaste presentationen av alla. Kennyyyy KENFLO Flooooooooooooooooooriannn Nä men som sagt, ryggar bara Bielkheden där Citera
Recommended Posts