Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

låter inte särskilt magiskt med ett random WT som går runt och rapar i lägenheten.

1. Ifö sanitär är en wt-grogrund av rang.

2.Bromölla och Sölvesborg är i princip samma sak.

1 + 2 -> Hög tolerans för WT alternativt själv vara WT.

Således finner jag ditt WT-hat besynnerligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första matchen spikad för UFC i Globen 14 April. Som väntat en britt i ena ringhörnan.

Biljetterna sägs släppas andra veckan i januari vilket är jävligt snart. Jag tror inte direkt det blir slutsålt första dagarna om det inte ens är klart vilka matcher som kommer gå av stapeln men jag vill absolut inte riskera för länge med att köpa biljett iaf.

Verkar som den gamla PF-legenden zumzar är mycket sugen och jag jobbar på Kenan83. Fler som är intresserade?

http://bjpenn.com/news/2012/01/03/ufc-news-sweden%E2%80%99s-first-ufc-announces-damarques-johnson-vs-john-maguire-on-fuel-tv-2-10904.html?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed

Länk till kommentar

Första matchen spikad för UFC i Globen 14 April. Som väntat en britt i ena ringhörnan.

Biljetterna sägs släppas andra veckan i januari vilket är jävligt snart. Jag tror inte direkt det blir slutsålt första dagarna om det inte ens är klart vilka matcher som kommer gå av stapeln men jag vill absolut inte riskera för länge med att köpa biljett iaf.

Verkar som den gamla PF-legenden zumzar är mycket sugen och jag jobbar på Kenan83. Fler som är intresserade?

http://bjpenn.com/news/2012/01/03/ufc-news-sweden%E2%80%99s-first-ufc-announces-damarques-johnson-vs-john-maguire-on-fuel-tv-2-10904.html?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed

Helt klart sugen men kommer vänta in matcherna innan köper, för mitt intresse är inte riktigt på samma nivå som ditt. Behöver ett par riktigt intressanta matcher för att få mig eld och lågor!

Länk till kommentar

Helt klart sugen men kommer vänta in matcherna innan köper, för mitt intresse är inte riktigt på samma nivå som ditt. Behöver ett par riktigt intressanta matcher för att få mig eld och lågor!

Vet inte hur bra koll du har och vad du anser som "riktigt intressanta matcher". Intressanta matcher blir det alltid på en UFC-gala IMHO, däremot lär det vara mycket tunnsått med stora namn på denna gala. Jag tror på Alex i main event och att LillNog är första namnet UFC jobbar med.

Kommer som sagt krylla av européer och förhoppningsvis några svenskar.

Länk till kommentar

Sjukt oproduktiv och seg start på året med att först vara trött och lite bakis på nyårsdagen och sen bli förkyld dagen efter. Så nu har det inte varit många knop :( Ville verkligen komma igång direkt med liret men till skillnad från VH som tokgrindat trots att han också är sjuk spelar jag bara fruktansvärt dåligt om jag inte är helt hundra och känner mig klar i huvudet.

Suttit och druckit en massa vatten och kollat på Joe Rogan podcasts istället :mrgreen:

Länk till kommentar

Vet inte hur bra koll du har och vad du anser som "riktigt intressanta matcher". Intressanta matcher blir det alltid på en UFC-gala IMHO, däremot lär det vara mycket tunnsått med stora namn på denna gala. Jag tror på Alex i main event och att LillNog är första namnet UFC jobbar med.

Kommer som sagt krylla av européer och förhoppningsvis några svenskar.

Ser alla UFC-galor och läser MMA Nytt men kollar sällan på varken Strikeforce eller några andra mindre organisationer i stort sätt. Man skulle väl kunna säga att det är namnen som lockar om jag skall vara ärlig. Alex (Obv!), Papy, Akira är alla intressanta fighterns och oavsett vem de möter hade det varit intressant imo!

Exempelvis kan jag kolla Allsvenskan för jag älskar fotboll men skulle inte gärna kolla något random event från Birmingham! :mrgreen:

Länk till kommentar

Ser alla UFC-galor och läser MMA Nytt men kollar sällan på varken Strikeforce eller några andra mindre organisationer i stort sätt. Man skulle väl kunna säga att det är namnen som lockar om jag skall vara ärlig. Alex (Obv!), Papy, Akira är alla intressanta fighterns och oavsett vem de möter hade det varit intressant imo!

Exempelvis kan jag kolla Allsvenskan för jag älskar fotboll men skulle inte gärna kolla något random event från Birmingham! :mrgreen:

Det är ju inte bara fighterna heller, det är hela spektaklet med invägning och staredowns och Joe Rogan och det är huvudgala med Bruce Buffer och oktagontjejer och walk ins osv. Stämningen när Alex match drar igång (vad det än blir för match) kommer vara episk med :)

Men visst blir man mer sugen om det är kända namn och stora matcher.

Länk till kommentar

Sätt en femma på ena laget så blir vilken match som helst plötsligt intressant. :)

Ha pengar på MMA och se matcherna live går inte ens att jämföra med fotboll! Det är en helt överlägsen spänning när det är en fight som vilken sekund som helst kan sluta med en knockout, hur överlägsen den andra snubben än varit tidigare under matchen.

Länk till kommentar

Fyfan. Vilket hårt straff han fick. Bra jobbat Sverige, där visade vi allt mördaren...

Hustrumördare dömd till fem år

En 28-årig man som åtalats för att

ha dödat sin hustru genom att miss-

handla henne grovt och släppa ner

henne från ett fönster på andra

våningen i ett hus på Hisingen

har dömts till fem års fängelse.

Göteborgs tingsrätt dömde mannen för

grovt vållande till annans död samt

misshandel. Han ska också utvisas ur

landet efter avtjänat straff.

Mannen dömdes vidare att betala