Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Fast bröts inte matchen lite väl tidigt?

Skulle säga nej där. Det är antingen att man är knockad eller att man inte "intellegently defends" som berättigar domaravslut. Vaktisen är inte knockad och rätt klar direkt när han reser sig upp men när han bara ligger ihopkrupen sådär med händerna på huvudet och varken rör sig eller försvarar sig kvittar det hur bra han mår. Hade han varit ok hade han obv inte legat kvar utan försökt rulla runt och hitta full guard.

Så inget snack om domslutet i mina ögon. Även om jag är löööjligt partisk tror jag att jag hade kunnat erkänna det om jag tyckte det var fel ;)

Men Alex :heart: Nu blir det main event mot ett stort namn i Globen, jag är helt övertygad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:(

Det ringde aldrig hos mig igår, fast nu när jag vaknade så hade jag ett missad samtal från dig :S

Vakna nu!!!

Vaken :P

vet inte om det är här man hör av sig till VH atm men du hade trivts på vår fest igår, 93or. not saying mroe.

Men Lol 93or liksom, hade dem käpp eller rullator med sig? :roll:

Länk till kommentar

Att jag inte citerade! Tänkte tanken att det var ett inlägg tom Vickan skulle radera.

Vaknade rätt tidigt, läste om meddelandet och tänkte "nä, det här är sånt som inte är till min fördel vid en rättegång". Delete.

sassy-b102.jpg

Lägg upp texten igen och du får fler bilder8-)

it's a tarp?

vet inte om det är här man hör av sig till VH atm men du hade trivts på vår fest igår, 93or. not saying mroe.

Här eller PM går bra att höra av sig. 93or är fint, men där jag hängde igår (åtminstone sporadiskt) fanns det 95or. (de är ok 2012).

Men Lol 93or liksom, hade dem käpp eller rullator med sig? :roll:

My point ;)

Länk till kommentar

Måste ha lagt ut min gamla TV på Blocket alldeles för billigt för en kvart senare är det redan 5 pers som vill köpa den :-( Medan jag skrev detta en person till. Fan att man är så svennig och snäll av sig, nu känns det inte alls rätt att ändra sig och höja priset :oops:

bara till att säga att den är såld, sen lägga ut den igen lite dyrare... fan gör de att du råka lägga den för billigt men om du nu är arbetslös och grinden är lite rostig så är de ju acceptabelt att du måste snåla lite :)

Länk till kommentar

bara till att säga att den är såld, sen lägga ut den igen lite dyrare... fan gör de att du råka lägga den för billigt men om du nu är arbetslös och grinden är lite rostig så är de ju acceptabelt att du måste snåla lite :)

Mm kunde man väl gjort, men vafan, får stå mitt dumma kast. Kikade runt på blocket och hittade en mycket bättre TV billigare där så jag kan inte ha legat alltför lågt i pris. Ska komma någon snubbe och hämta den snart. Annonsen var ute 22.02 :roll:

Länk till kommentar

Landskrona? Var försiktig.

Jag spenderar mycket tid på flashback och jag bedömer detta som ett högriskprojekt.

Visst är det så. Men allt gick bra så du behöver inte oroa dig.

Hur var det nu btw, Lesnar skulle bara plocka ner Overeem direkt och mosa honom i första ronden? Kommer inte ihåg exakt vad du utlovade där ;)

Länk till kommentar