Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Vill bara säga att mina tankar är hos alla Er som kände den avlidne pokerspelaren/PFaren. Jag kände inte honom personligen men har ändå blivit ledsen och berörd av att läsa om det. Jag antar att det kommer komma ut vem det är förr eller senare men jag ska inte outa det.

RIP

Även från den andra delen av dagboken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lämnade stöööööööööööööööört värde på borden nu för att boka ett litet plus! Känns skönt att veta att det inte är omöjligt att vinna. Man vet att man sprungit dåligt när man på en tiondel av ens tidigare nivåer blir själaglad när T8 får stå mot AQ all in flop på QJ9 :mrgreen:

Mår genast mycket bättre med. Några avsnitt serier i sängen, sömn, och sen Juldagsfest imorrn. Ship it holla!

Länk till kommentar

Onormalt att vara såhär jävla tiltad...nekade en psykstört porrig tjej som verkligen bönade och bad mig att stanna och ligga med henne men istället drog jag ut på en jättemisslyckad utgång. FML FML FML.

Och allt började så bra när vår redan trevliga förfest blev helt sjukt jävla najs efter att grannen mergade sin förfest med 10-15 fina damer med vår mansdominerade fest.

Lol medan jag sitter här och gömmer mig från efterfesten vaknade helt plötsligt ovan nämna tjej till liv. Nu är det faaaan stealth mode som gäller...

Länk till kommentar

jävla bumhunter....

l

jag blev inte nykter ikv. kändes ok, åker hem och säger upp mig imorgon om någon vill leka innan min kära flickvän kommer på besök.

Om jag nekade henne är jag väl knappast bumhunter :mrgreen:

Vet att sånt här gör att jag kommer till Himlen istället för Helvetet så jag försöker se det positivt. Hjälper inte att snacka med min goda vän Kenan83 dock för han är som en liten djävul man har över axeln hela tiden :lol:

Länk till kommentar

Vill bara säga att mina tankar är hos alla Er som kände den avlidne pokerspelaren/PFaren. Jag kände inte honom personligen men har ändå blivit ledsen och berörd av att läsa om det. Jag antar att det kommer komma ut vem det är förr eller senare men jag ska inte outa det.

RIP

RIP tror det redan är outat i forumet :/

Länk till kommentar

GLORY GLORY MAN UNITED på er alla :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Fucking A! 5-0 till oss och City spelade 0-0 mot West Brom 8-) Chelsea tappade även dem poäng men det var svårt att se dem som ett hot längre i vilket fall mtp hur långt efter dem var. Nu är det inget snack om att dem är körda iaf :mrgreen:

Men det är nästan lite trist att vara såhär överlägsna redan, brukar vara 3-4 lag som slåss nästan hela vägen (United lekte hem det tidigt senast dock...), nu är det City och United all the way. För Spurs kan väl ändå inte orka hota hela vägen?

Länk till kommentar

gruppboendet Harmyntan och team Microvåg levererade igår.

Metas kväll började i mina ögon som eufori och sen kändes det som att det gick utför. Dock kan vi säga att Meta strulade/blev tvingad att strula med en ganska ung tjej ;)

Förfesten blev en riktig kanonförfest när vi mergeade vår fest med en 100%-ladies fest två våningar ner. Hela klientelet kom upp till oss och fan det var trevligt! Mycket fin kille:tjej-ratio också!

Själv var man en äcklig hora som vanligt och får ligga därefter.

Dildo.

Länk till kommentar