Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Sämsta bump någonsin jag vet men jag måste säga det igen, skivan är helt jävla awesome!

Barf, yxel försvann så du får fan reppa lite metall här inne nu!

Jag är kvar. Men lyssnar inte så mycket på metall just nu då min sambo är mammaledig och hemma hela dagarna :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Nya spekulationer kring Dimitar Berbatov. Anfallaren, som vann Premier Leagues skytteliga tillsammans med Carlos Tevez förra säsongen, får inte mycket speltid i Manchester United.

Nu uppger brittisk media att Tottenham är intresserat av att värva tillbaka Berbatov till ”Spurs”."

Åh snälla snälla låt det gå igenom!

Länk till kommentar

"Nya spekulationer kring Dimitar Berbatov. Anfallaren, som vann Premier Leagues skytteliga tillsammans med Carlos Tevez förra säsongen, får inte mycket speltid i Manchester United.

Nu uppger brittisk media att Tottenham är intresserat av att värva tillbaka Berbatov till ”Spurs”."

Åh snälla snälla låt det gå igenom!

Varit så mycket snack om Berba ett tag nu men det känns inte som något varit minsta lilla nära att bli av.

Om du menar för hans egen skull vore det väl bra om han vill få mer speltid ja men personligen vill jag absolut inte bli av med honom ur truppen. Tycker fortfarande han borde fått spela mer.

Länk till kommentar

Varit så mycket snack om Berba ett tag nu men det känns inte som något varit minsta lilla nära att bli av.

Om du menar för hans egen skull vore det väl bra om han vill få mer speltid ja men personligen vill jag absolut inte bli av med honom ur truppen. Tycker fortfarande han borde fått spela mer.

Är smått allergisk mot han.. but hey theres a reason why he is playing in the best club in england:D

Lite nytt blod i truppen iaf

Manchester United har gjort sin första värvning inför nästa sommars transferfönster. Enligt The Telegraph är ett inledande avtal skrivet med Benfica värt 316 miljoner kronor för Nicolas Gaitan.

Länk till kommentar

Spoilade nattens Strikeforcegala för mig själv :( Lite bakis är man allt med. Det var INTE lätt att orka se United när dem spelade så okristligt tidigt en söndag :roll: Men det vägdes upp av en mycket stabil insats och Phil Jones är ju bara :heart: Top of the league, Wigan tog poäng av Chelsea, och nu tror och hoppas jag att Arsenal tar poäng av City i pågående match. Glory glory Man Utd och fuck off ABUs!

Länk till kommentar

Är smått allergisk mot han.. but hey theres a reason why he is playing in the best club in england:D

Lite nytt blod i truppen iaf

Manchester United har gjort sin första värvning inför nästa sommars transferfönster. Enligt The Telegraph är ett inledande avtal skrivet med Benfica värt 316 miljoner kronor för Nicolas Gaitan.

Äsch nu presterade han ju skitbra förra säsongen men han kan inte hjälpa att han inte får chansen i år.

du ogillar berbatov och nani? :D:D stop the madness!!!

Hehe preach typ. Berbas inställning har förbättrats enormt under denna tuffa period, jag är sjukt imponerad faktiskt.

ja jag vet .. kanske är blind och bara ser deras dåliga prestationer :P

Satt och lirade fifa11 igår och startade ny karriär med united.. första jag gjorde var att låna ut nani och berbatov (A)

Haha jaja men på FIFA är Berba ju kass så det är ok :D

Länk till kommentar

både jag och meta(tror jag) har ogillat både Nani och Berbatov förrut. Sen har vi kommit på bättre tankar(pga deras prestationer och attityd. Så du kommer joina vår klubb snart scaniac.

Berba har jag aldrig ogillat, men Nani stämde som sagt ;) Däremot har jag inte tyckt vi fått ut max av Berba eller att nått upp till sin prisladd förrän förra säsongen.

Länk till kommentar

Varför postar jag detta? För att ni ska veta att vi har de bra här på gruppboendet: Jag, Plipen, Meta och i helgen även Poddna.

Torsdagen körde vi grind på kontoret/gruppboendet/bordellen/Team Microvåg. Körde en 12h-session följt av morgoncigg med Poddna runt 8-snåret. Jag kollade att jag inte hade meningit på vårdcentralen och sen satte vi igång och körde en 12h-session även på fredagen.

Somnade runt 10 på morgonen efter en kall öl och en cigg med samme Poddna på balkongen.

Lördagen såg sedan ut som följde för min del:

vi var på förfest ute i nyhamn

hos M och E som ska resa till australien.

var mycket trevligt: dans, dricka, goa samtal, en del klämma bröst av nån anledning och så gick jag på toaletten med en tjej av okänd anledning också.

fick sen skjuts till viken och tog buss till stan.

in till stan och ut på monky. dansa dansa.

dricka dricka.

vidare till tempel, dansa dansa, dricka dricka.

Hånglade med en polares lillasyster :(

när de stänger drar vi till mig på efterfest.

badkaret tappas upp.

dock lägger sig Plipen i det och låser badrumsdörren..

innan vi kom hem så halkar jag och stukar tummen förresten.

när jag öppnar dörren till min lägenhet så springer en tjej runt i string och en annan är halvpåklädd.

wtf?

visar sig att en av mina inneboende (Meta) tagit hem E och J

vi sitter å snackar en massa allihop, dricker öl, har det trevligt.

Tulle drar världens historia om det största kollektiva skämtet någonsin: att män gillar tjejer med stora bröst. Har inte skrattat så mycket på länge.

sen drar tulle och polarens lillasyster hem nångång, folk börjar gå å lägga

sig.

tjejerna, J och E, hade bestämt sig för att sova i min säng av nån anledning, för när jag kommer in så ligger de där i trosor och har kedjat fast sig i varandra med mina handbojor i sånt rött fluff.

tränger in mig i mitten.

föreslår den uppenbara trekanten, men vet inte ens om jag hade orkat genomföra den.

ena tjejen verkar sugen, andra mindre, jag somnar med en hand på Es bröst och en på Js.

Ridå.

vaknar av att de är på sånt störigt dagen efter-humör .

låser fast mig i handbojorna och jävlas.

de sticker till mcdonalds eller nåt, jag somnar om.

Vaknar någon timme senare rejält utslagen, ungefär så jag är nu.

Dagen har följts upp av skriftlig ursäkt till grannarna för efterfesten, rätt mkt kaffe och typ 1400 händer grind för min del. Poddna har väl fått in en 95 händer över 4 sessioner, men han springer fint så va gör det :)

Så där fick ni helgens uppdatering från gruppboendet, är det ett önskat inslag så fortsätter vi slänga in sådana! mvh ViktorH

Länk till kommentar

väldigt uppskattat. Fast lite mer om metas bravader(från ditt perspektiv) önskas.

Det ska jobbas på!! 8-)

edit: Jag kan faktiskt direkt plocka fram fragmenten titulerade Meta ur skärvorna av mitt gårdagsminne:

Meta bestämmer sig i sista sekund för att stanna hemma och grinda några timmar istället för att hänga med på förfesten i nyhamnsläge. Plipen stannar också hemma.

Meta och Plipen möter upp oss hemma hos en vän som heter Rasmus, hos vem vi avnjuter öl/vin/cigg.

Meta köper öl(?) på monky.

Meta dansar på tempel.

Jag å Meta står i rökrummet på tempel. Tror jag. Fyfan vad det är nasty.

Meta försvinner.

Plipen och Poddna daskar mig med spritunderlägg de snott från tempel.

Poddna är ungefär 1 öl ifrån att få känna ViktorH's vrede från att ha blivit daskad med spritunderläggen.

ViktorH jagar Plipen, som springer iväg med en jävla fart. (här jag halkade nångång och stukade tummen).

Fick idag reda på att Plipen hade spytt som fasen bakom en gran på torget efter springturen. Mycket rättvist.

Meta öppnar dörren till lägenheten samtidigt som ett par stringtrosor svassar förbi.

Meta och vi andra lyssnar på tulles underhållande historia, sen vet jag inte hur mycket mer jag hade koll på honom under kvällen.

Vet att jag hörde en bitter-ish kommentar nångång på efterfesten om brudarna, men kommer inte ihåg vad det var, Meta får gärna fylla i :)

Länk till kommentar