Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

E de hallonbåtar jag ser på din avatar? :D

Swedish Fish, mycket fina.

pics or GTFO! Ligger lägenheten i helsingborg?

HBG ja, kanske dyker upp någon pic i december. Stay tuned :lol:

Kan någon betala mig en snabb ToR Bali-Helsingborg? Ett besök i denna VH-lägenhet verkar inte gå av för hackor. Ryktas om att mitt babyface och epic swedish surfer dude hair är poppis i åldern 93-94.

SKRIV NU META

Haha, för min del är du välkommen på studiebesök i december. Frågan är om VH godtycker till konkurrens om lammköttet.

Fattar inte

Hehe nä fattar vad du menar, men jag kanske blir alkoholist på gamla dagar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ska man gå cold turkey med koffein, speciellt om man har konsumerat de mängder ni nämner? De gånger jag har slutat :roll: har jag trappat ner, så det har blivit mild withdrawal. Har dock blivit koffeinkänslig efter att jag slutat.

jag kunde bli koffeinkänslig mitt under en koffeinperiod, Hade livepoker i min lya och drog i mig en halvliter Burn, kunde jävlar i det inte sova förräns kvällen dagen efter, det satt som en smäck i kroppen , blev aldrig trött under dagen efter heller , vi lirade till 7 på morgonen sen drog jag igång MTT grind deluxe =)

Tagga utgång grabs, vi kanske ses om ni ska ut ? peys

Länk till kommentar

MMMMMMMMMMM jättekul när man först planerar utgång och får ändrade planer i sista stund. Tiltar över att man ska stanna hemma istället, sen inser man att det kommer bli asgött att lägga sig i sängen med UFC på laptopen och en påse godis vid sidan. Då börjar min jävla bajsdator självmant med någon inkonsekvenskontrollering av hårddisken som tar en fucking evighet!

Sen börjar UFC-bettandet med att den viktigaste matchen man har på galan slutar på fel håll pga en jävla skallning som gör matchen till en solklar no contest som domaridioterna inte verkar fatta.

Pisslööööööööördaaaaaaaaaaagggggggggggggg!!!!!!! :roll:

MVH

ja ä inte bitter-89

Länk till kommentar

MMMMMMMMMMM jättekul när man först planerar utgång och får ändrade planer i sista stund. Tiltar över att man ska stanna hemma istället, sen inser man att det kommer bli asgött att lägga sig i sängen med UFC på laptopen och en påse godis vid sidan. Då börjar min jävla bajsdator självmant med någon inkonsekvenskontrollering av hårddisken som tar en fucking evighet!

Sen börjar UFC-bettandet med att den viktigaste matchen man har på galan slutar på fel håll pga en jävla skallning som gör matchen till en solklar no contest som domaridioterna inte verkar fatta.

Pisslööööööööördaaaaaaaaaaagggggggggggggg!!!!!!! :roll:

MVH

ja ä inte bitter-89

Är galan redan igång? Någon bra stream? :)

Länk till kommentar