Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

som du vet bryr jag mig inte om fi. vad har du mer än bluffar när du checkraisar river där?

 

har typ aldrig något, men det jag har är mina värdehänder jag c/r turn med. Dom checkar jag ofta riv med också, några 5or, stegen, något överpar kanske.

 

Kan hamna där med en del faktiskt men mest tanken att han aldrig har något som spelar in. Handen var på primas anonyma bord med så folk vet inte vilken tårsk dom möter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://nyheter.se.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=159736398

 

 

Oddsen för att dem här äcklen är skyldiga är väl ungefär lika låga som chansen att dem får ett kännbart straff...

 

Jag känner för övrigt två pers som råkat ut för precis den behandlingen som nämns fast på Cardinal här i Helsingborg. Vidrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, kan detta verkligen vara sant??????

 

 

http://nyheter.se.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=159727660

 

amen fy fan, stackars extjejen..

 

Jag och clownen håller på med ett test, istället för att dricka olika drycker så dricker vi bara vatten till det vi äter, har gjort det i 4 dagar nu,

men nu är det så att jag drabbas av en fruktansvärd huvudvärk..

tror det är koffeinbrist men det måste släppa någon gång ??

clownen snackar om att det är inbillning men jag pallar fan inte denna jävla huvudvärk.. dunkar så hårt nu att jag tror att jag har ett raveparty i skallen, suck

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

amen fy fan, stackars extjejen..

 

Jag och clownen håller på med ett test, istället för att dricka olika drycker så dricker vi bara vatten till det vi äter, har gjort det i 4 dagar nu,

men nu är det så att jag drabbas av en fruktansvärd huvudvärk..

tror det är koffeinbrist men det måste släppa någon gång ??

clownen snackar om att det är inbillning men jag pallar fan inte denna jävla huvudvärk.. dunkar så hårt nu att jag tror att jag har ett raveparty i skallen, suck

 

Jävligt bra val, häng i bara! Vad det än är (mensvärk) så borde det släppa snart.

 

Sen ger ju mjölk starka ben så det kan man gott unna sig ibland ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt bra val, häng i bara! Vad det än är (mensvärk) så borde det släppa snart.

 

Sen ger ju mjölk starka ben så det kan man gott unna sig ibland ;)

 

yeah älskar mjölk, lite för mycket ibland :roll:

ibland kan jag dricka ~1.5liter till middagen, inte mitt fel att det är så sjukt gott! Men nu känns det bra, trodde jag skulle vara megatrött om kvällarna utan koffein, men det känns skönt på ett sätt.

Kukhuvudvärken har äntligen släppt och då passade jag på att dra ett gympass på crosstrainern, sjukt grymt hur man kan förbränna 670Kcal på 30min, riktigt spårat!

nu ska jag bara bli duktig på att minska mitt kolhydrate intag så blir allt frid och fröjd =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, kan detta verkligen vara sant??????

 

 

http://nyheter.se.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=159727660

 

För mig känns detta som att han använder olyckan som cover för hur han alltid känt. Tror han har varit gay ett bra tag men inte vetat hur han skulle berätta för sin fru och sina sports kamrater. Hade ju varit jobbigt för honom att behöva förklara att det alltid har varit såhär. Känns som att han tog sen lätta vägen.

 

Min morfar fick ett par stokes innan han gick bort. Innan den första var han jätte pigg för att vara 70 år. Men han blev anorlunda. Tappade lite intresset för trädgårds arbetet som han tidigare gillade mycket. Efter andra blev han gammal. Som vilken 70 åring som helst. Orkade inte längre att umgås för långa pass med folk och ville gärna bara att det skulle vara vi som stod honom närma som kom på besök och liknande. Men i grunden var han alltid samma. Glad o intelligent. Även om han börjat tappa lite minne och så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig känns detta som att han använder olyckan som cover för hur han alltid känt. Tror han har varit gay ett bra tag men inte vetat hur han skulle berätta för sin fru och sina sports kamrater. Hade ju varit jobbigt för honom att behöva förklara att det alltid har varit såhär. Känns som att han tog sen lätta vägen.

 

Min morfar fick ett par stokes innan han gick bort. Innan den första var han jätte pigg för att vara 70 år. Men han blev anorlunda. Tappade lite intresset för trädgårds arbetet som han tidigare gillade mycket. Efter andra blev han gammal. Som vilken 70 åring som helst. Orkade inte längre att umgås för långa pass med folk och ville gärna bara att det skulle vara vi som stod honom närma som kom på besök och liknande. Men i grunden var han alltid samma. Glad o intelligent. Även om han börjat tappa lite minne och så.

 

head explode

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...