Scaniac Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2011 blev så inspirerad av din berättelse att jag beställde en tid för undersköning. Har inte vart där på flera år så det va dags nu. Och du tror att du har för mycket skönhet? snarare kanske du skulle behöva översköning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2011 Och du tror att du har för mycket skönhet? snarare kanske du skulle behöva översköning hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2011 Bästa sättet att få någon intresserad eller nyfiken är ju som bekant att skriva "Läs inte det här" eller "Titta inte här" vilket givetvis fungerade även på mig. Inte fan hoppade jag över den där berättelsen och jag sket lite i brallan kan jag väl ärligt medge. Fan alltså, känns inget vidare.. Men det positiva är ju i alla fall att du överlevde, så det verkar lovande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2011 Är väl dags att heja på ÄFF nu. Jag kan väl inte påstå att jag bryr mig så jättemycket men det hade varit skönt att slippa äckelSyrianska. Bästa sättet att få någon intresserad eller nyfiken är ju som bekant att skriva "Läs inte det här" eller "Titta inte här" vilket givetvis fungerade även på mig. Inte fan hoppade jag över den där berättelsen och jag sket lite i brallan kan jag väl ärligt medge. Fan alltså, känns inget vidare.. Men det positiva är ju i alla fall att du överlevde, så det verkar lovande! Gav dig iaf chansen att slippa läsa det Jodå, fått i mig några tallrikar ärtsoppa och en macka nu, vilket iofs gjorde jävligt ont att äta men så länge jag inte tuggar eller pratar har jag inga större problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2011 woow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Låter inget bra, jag har dragit en också och det enda jag kommer igåg är knaket i huvet när dom drog och slet, jag har inget emot tandläkare och det gör mig inget att gå dit, men detta var ingen behaglig upplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Förstår alla smärtor helt och fullt. Eftersom jag är en gammal stofil så tog jag ut 3 st visdomständer för "många" år sedan. Fick göra det hela hos tandkirurgen, eftersom tänderna låg under tandköttet. Överläkaren (kvinnlig), berättade att man skulle bedöva, skära upp tandköttet och klyva tänderna i småbitar och plocka ut dom. Hon gav bedövningen, frila tanden och började borra i den, ner mot roten---------> SE fcking stålfjäder i stolen... Hon: Gjorde det ont? Jag: Gurgel fräs..... Hon: Gav mer bedövning... Plockade sen ut EN tand.... Hon: Har du nån blodsjukdom, det blöder väldigt mycket? Jag: Gurgel Nej! Hon: Jag vågar inte plocka ut fler idag, du blöder så mycket. Fick sen gå hem, glömde givetvis ta smärtstillande och låg sen och grät en stund av smärtan tills jag fått i mig Alvedon så det värsta gick över. Good luck med alla tänder!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Låter inget bra, jag har dragit en också och det enda jag kommer igåg är knaket i huvet när dom drog och slet, jag har inget emot tandläkare och det gör mig inget att gå dit, men detta var ingen behaglig upplevelse. Hatade det ljudet men det höga slipmaskinsljudet var klart värre ;( Förstår alla smärtor helt och fullt.Eftersom jag är en gammal stofil så tog jag ut 3 st visdomständer för "många" år sedan. Fick göra det hela hos tandkirurgen, eftersom tänderna låg under tandköttet. Överläkaren (kvinnlig), berättade att man skulle bedöva, skära upp tandköttet och klyva tänderna i småbitar och plocka ut dom. Hon gav bedövningen, frila tanden och började borra i den, ner mot roten---------> SE fcking stålfjäder i stolen... Hon: Gjorde det ont? Jag: Gurgel fräs..... Hon: Gav mer bedövning... Plockade sen ut EN tand.... Hon: Har du nån blodsjukdom, det blöder väldigt mycket? Jag: Gurgel Nej! Hon: Jag vågar inte plocka ut fler idag, du blöder så mycket. Fick sen gå hem, glömde givetvis ta smärtstillande och låg sen och grät en stund av smärtan tills jag fått i mig Alvedon så det värsta gick över. Good luck med alla tänder!! Hehe. Mycket sjuk upplevelse hos käkkirurgen helt enkelt. Jag kan fortfarande bara inte fatta hur jag knappt kan komma ihåg nåt alls från den förra tanden jag tog där! Det enda som var bättre nu var att det knappt blödde alls efter att dem sydde ihop. Jag har inte ens haft kompress i denna gång. För mig gjorde dock inte Alvedon någon större skillnad första dagen Men nu har jag iaf ätit lite kyckling nyss och det smakade helt jävla fantastiskt För övrigt har jag fått ut tre nu och den fjärde finns det faktiskt en chans att jag inte kommer behöva dra enligt min tandläkare. ONE TIME!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 För övrigt har jag fått ut tre nu och den fjärde finns det faktiskt en chans att jag inte kommer behöva dra enligt min tandläkare. ONE TIME!!! KLOOONK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Weeeeeee unnade mig en ny telefon nu...beställde nyss en......WAIT FOR IT......iPhone 3Gs Ya'll niggahs wish u were ballin like meeee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Weeeeeee unnade mig en ny telefon nu...beställde nyss en......WAIT FOR IT......iPhone 3Gs Ya'll niggahs wish u were ballin like meeee wow do they still make that phone? min 3gs blev stulen , fick en 4a istället :pPpPpPPPpPPPPp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Nu börjar den här dagboken spåra åt fel håll. Jag studerar just nu i kostym, lyssar dubstep och leker med brighten och M. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2011 wow do they still make that phone? min 3gs blev stulen , fick en 4a istället :pPpPpPPPpPPPPp Tydligen! Tre har den för 99 spänn i månaden nu med fri surf. Mycket fint i gulningstider. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2011 Everton - United 0-1 + Örebro - HIF 1-3 + Chelsea - Arsenal 3-5 = Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 Fortfarande ordentligt ont. Missade halloween-utgång. Back halva bettingrullen på UFC. FMFL!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 Finns ev platser över på Noma denna torsdagen, PM för info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 Finns ev platser över på Noma denna torsdagen, PM för info. in before heltok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Fyfan va bra South Park är! Gjorde ju ont att se med skador i käken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 s15e11 var guld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Måste missa något, tycker s15 är den svagaste säsongen på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Fyfan va bra South Park är! Gjorde ju ont att se med skador i käken Lika dåligt som SP var bra var veckans avsnitt av How to make it in America. Igen. s15e11 var guld Så jävla kungligt att dem verkligen har gjort en jävla musikal också och sen gör detta avsnittet! Fuck etablissemanget liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Måste missa något, tycker s15 är den svagaste säsongen på länge sup bro? i respect u bro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Lika dåligt som SP var bra var veckans avsnitt av How to make it in America. Igen. käka penis och dö med din katastrofala jävla tvsmak. rachels tuttar är troligen för mycket för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 sup bro? i respect u bro Var nog enda gången jag fnissa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 käka penis och dö med din katastrofala jävla tvsmak. rachels tuttar är troligen för mycket för dig. Kvaliteten höjdes obv en mille % i det avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts