Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Vilka jävla svin det finns, hoppas det löser sig!

Ty!

Riktigt tungt meta, håller tummar och tår :cry:

sitter någon häktad?

Ty du med! Får bara reda på saker på omvägar eller facebook men om jag har förstått det rätt sitter alla tre kräk häktade. Hoppas det stämmer.

Postad
Tack för tipsen! :)

Och hoppas det går bra med din kompis

Fy fan, folk är inte riktigt kloka. Hoppas han repar sig. Tackar också för dokumentärerna. Riktigt häftigt namn, Bertil Fox. :)

Tack för stöd!

Idag har storyn ändrats till att det var två pers och detta ska det finnas vittnen till. Polis har förhört och tyvärr släppt de två misstänkta.

Min vän var inte i koma utan nedsövd efter operation, det senare låter aningen bättre IMO. Läget är enligt tidningen nu "stabilt" vilket såklart är grymt skönt att höra. Dock pratar han fortfarande inte och har så svullna ögon att han inte kan öppna dem. Men han ska ha nickat som svar att han mår bättre och att han kommer fixa det. Jag vet inte om febern gått ner.

Men allt som allt måste jag säga att det känns mycket lugnare idag och det känns hoppfullt! Även om man såklart nog får vara orolig upp mot någon vecka till.

Kul med feedback på dokumentärerna förresten, det var lite mer oväntat :mrgreen: Såg ni klart även den om Kai Green? Kan den intressera även en "random" person?

Postad
+2 :mrgreen:

+.

Skönt att höra om din polare. Nedsövd lät bra mycket bättre än koma. Har själv en vän som hamnade i liknande situation helt oprovocerat, där läget var ovisst, så vet hur jobbigt det är, samt hur mörka, vidriga tankar maler i skallen.

Postad
+.

Skönt att höra om din polare. Nedsövd lät bra mycket bättre än koma. Har själv en vän som hamnade i liknande situation helt oprovocerat, där läget var ovisst, så vet hur jobbigt det är, samt hur mörka, vidriga tankar maler i skallen.

Mm allt jag hörde första dagen var från en vän som hört det från någon annan som i sin tur hade hört det från någon annan. Så det blir aldrig exakt då. Frågan är om min vän kommer ihåg vad som hänt när han klarnat till.

Det kändes värst igår när jag gick in på hans facebook och såg massor av sorgsna inlägg från folk, kändes som han hade dött då.

Idag mår jag bättre :)

Postad
+.

Min äldsta bror blev också utsatt för något liknande, misshandlad nästan till döds, och det fick man reda på mitt i grinden av en gråtande mamma. Det var fan ingen rolig kväll minns jag..

Så jag känner även jag med dig Meta och vet hur det känns. Bara att hoppas han repar sig bättre än min bror som numera har lite problem att röra sig på stan och i folkmassor överlag. Håller sig gärna inne eller med sin innerst vänskapskrets. Det är sjukt att det skall behöva vara så..

Hoppas allt löser sig på bästa sätt!

Postad

funderar på bli en mördarmaskin så man slipper oroa sig, 4 realz

helst när jag vet hur mkt hybris jag får på fyllan. Startar aldrig bråk men skulle aldrig backat så jag tror jag skulle ta vem som helst (obv skulle jag aldrig ta någon) så man är i läge råka riktigt illa ut :(

Postad
funderar på bli en mördarmaskin så man slipper oroa sig, 4 realz

helst när jag vet hur mkt hybris jag får på fyllan. Startar aldrig bråk men skulle aldrig backat så jag tror jag skulle ta vem som helst (obv skulle jag aldrig ta någon) så man är i läge råka riktigt illa ut :(

Är det inte bättre i det långa loppet att bara gå därifrån?

Postad
Är det inte bättre i det långa loppet att bara gå därifrån?

nje, never back down. Hoppar alltid emellan bråk om jag ser dem

däremot har jag aldrig utdelat en god smäll i hela mitt liv. Är som bamse typ, världens snällaste björn

Postad

Drog till gymet idag och lyckades förvandla mina känslor till ren ilska. Det är jag rätt bra på faktiskt. Idag blev helt klart bästa gympasset sen jag kom till USA :-D Bra tryck, mycket bra tempo och ändå mycket bra vikter för att vara mig. Rygg, vader och lite axlar. Känner mig återigen som en ny människa.

Shaker med 100g kolhydrater, ca 35-40 gram vassleprotein och 5g kreatin före, och en likadan shake efter passet så blir det rätt bra återhämtning med. Latsen känns som de växt något kilo var :D

Nu blir det den klassiska rätten kyckling+ris, fast inte vanlig tråkkyckling utan klubbor friterade/stekta i olja på thailändskt vis!

Min äldsta bror blev också utsatt för något liknande, misshandlad nästan till döds, och det fick man reda på mitt i grinden av en gråtande mamma. Det var fan ingen rolig kväll minns jag..

Så jag känner även jag med dig Meta och vet hur det känns. Bara att hoppas han repar sig bättre än min bror som numera har lite problem att röra sig på stan och i folkmassor överlag. Håller sig gärna inne eller med sin innerst vänskapskrets. Det är sjukt att det skall behöva vara så..

Hoppas allt löser sig på bästa sätt!

Tack! Nä man vet ju aldrig hur det blir, även om min kompis blir "återställd" så har man ingen aning om han någonsin kommer vilja gå ut och festa igen till exempel.

Postad
Vad tycker du om myten om att folk som säger att dom inte kan gå upp i vikt? Finns inget jag stör mig på mer.

megafetton som "har problem med ämnesomsättningen" (eller megafetton som whinar över att alla kändisar inte är megafetton)

Postad
Vad tycker du om myten om att folk som säger att dom inte kan gå upp i vikt? Finns inget jag stör mig på mer.

Haha. Hade den diskussionen för inte så längesedan alls i Orrarah och C87s dagbok!

Klart det finns personer som verkligen har fysiska hinder, och klart att ämnesomsättning kan skilja en aning mellan "normala" människor med, men jag gissar på att 90% av folk som säger så bara grovt överskattar vad de faktiskt äter. Jag var själv en sådan människa :mrgreen: