Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Gillar att man nästan kan höra vad snubben i rosa glasögon tänker. Håller med honom btw.

 

haha, sjukt =) tänkte just på honom jag med och kom på att det är huvudsakligen sådana människor man hatar när man super i sverige. mongominen "vadfanhållernipåmed?" är äcklig som fan, man kan väl bara le oavsett så länge man inte stör människorna eller så vänder man inte om och glor. såna jävla partypoopers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fuckin love it,

 

 

Förstått att det tränas rätt mkt i denna dagbok, skönt att se att ni inte sitter o "gamnackar" ned er bakom skärmen :) Dock har jag lite svårt att hitta vad man ska älska med denna video, massa steroidbroilers som ser ut som jag vet inte vad? No offense men hoppas inte att detta är vad ditt fysiska ideal ser ut som, tror även att 95% av den kvinnliga populationen turbomuckar en approach från snubbar som ser ut sådär. Lycka till med träningen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstått att det tränas rätt mkt i denna dagbok, skönt att se att ni inte sitter o "gamnackar" ned er bakom skärmen :) Dock har jag lite svårt att hitta vad man ska älska med denna video, massa steroidbroilers som ser ut som jag vet inte vad? No offense men hoppas inte att detta är vad ditt fysiska ideal ser ut som, tror även att 95% av den kvinnliga populationen turbomuckar en approach från snubbar som ser ut sådär. Lycka till med träningen!

 

Ooohhhh noes vissa tjejer kanske inte gillar mycket muskler!!!! Nu slutar nog både jag och stjärnfittan träna...no offence men jag förstår inte varför folk alltid ska diskutera det kvinnliga könets åsikt. Jag är inte kvinna, du är inte kvinna (eller?), stjärnfittan är inte kvinna. Det är väl självklart att man måste utgå från sig själv och sina egna ideal. För övrigt skulle varken jag eller SF kunna se ut som snubbarna i exempelvis den där videon även om vi skulle vilja :oops:

 

Sen respekterar jag allas ideal även om det skiljer mycket från mitt eget. Om någon siktar på det smått uttjatade "Brad Pitt i Fight Club" skulle jag verkligen inte säga åt dem att jag hoppas att de inte vill se ut sådär. Det är väl isf upp till dem själva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, klart man får se ut som man vill, vore faktiskt riktigt tråkigt om alla gick runt o såg ut som tagna från fight club. Generellt tränar ju de flesta både för att må bra rent fysiskt OCH för att se lite bättre ut än andra i syfte att uppnå en slags konkurrensfördel i jakten på damer (hur viktningen däremellan ser ut varierar dock obv rätt mkt).

 

Menar inte att det är fel att träna sig stor om man gillar det (till en naturlig/rimlig grad), men vissa av de personer som syns i videon utgör iaf enligt mig exempel på en osund och i vissa fall typ osmaklig kroppstyp (uppnådd mha anabola e.dyl)

 

"jag vill 3 saker med min träning; lära mig döda någon, se ut att kunna döda någon och se mig själv i spegeln och vara relativt nöjd..

brudar är ändå skit"

 

-Haha, skön inställning, gillas! :D

 

Btw, har ni hört talas om adonis-index (golden-ratio)? Sprang på uttrycket för ett litet tag sen och mätte på skoj. Resultatet blev att jag borde bosätta mig i axelpressmaskinen hehe..

 

Ngn av er som har maxat i de vanliga styrkelyftsmomenten nyligt förresten? Vore kul att höra lite siffror!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Warrent skulle sagt, "Nobody big enough"

 

Alltså krapparna i videon är ju absoluta eliten, mao dom har tryckt mer grejen än någon kan fatta. Men dom har också tränar hårdare än vad som är naturligt möjligt. Sjuk respekt till dem imo

 

googlade de, såg mest ut som BS men är inte säker. (adonis, kollade mer. total BS) lol på objektivitet inom estetik även om den är på människokroppen

 

Ligger väldigt stabilt i mina maxresultat över lång tid iom jag typ aldrig tränar maxstyrka.

Mina stats är nog:

Bänk: 105

Mark: 170

Knäböj: 135 (tävlingsdjup)

Dips: 24

Chins: 6

 

typ, lång från något monster varken i storlek eller styrka mao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Warrent skulle sagt, "Nobody big enough"

 

Alltså krapparna i videon är ju absoluta eliten, mao dom har tryckt mer grejen än någon kan fatta. Men dom har också tränar hårdare än vad som är naturligt möjligt. Sjuk respekt till dem imo

 

googlade de, såg mest ut som BS men är inte säker. (adonis, kollade mer. total BS) lol på objektivitet inom estetik även om den är på människokroppen

 

Ligger väldigt stabilt i mina maxresultat över lång tid iom jag typ aldrig tränar maxstyrka.

Mina stats är nog:

Bänk: 105

Mark: 170

Knäböj: 135 (tävlingsdjup)

Dips: 24

Chins: 6

 

typ, lång från något monster varken i storlek eller styrka mao

 

 

Fint med lite träningssiffor, posta gärna lite mer sånt ;) Fin mark, jobba mer med chinsen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Warrent skulle sagt, "Nobody big enough"

 

Alltså krapparna i videon är ju absoluta eliten, mao dom har tryckt mer grejen än någon kan fatta. Men dom har också tränar hårdare än vad som är naturligt möjligt. Sjuk respekt till dem imo

 

googlade de, såg mest ut som BS men är inte säker. (adonis, kollade mer. total BS) lol på objektivitet inom estetik även om den är på människokroppen

 

Ligger väldigt stabilt i mina maxresultat över lång tid iom jag typ aldrig tränar maxstyrka.

Mina stats är nog:

Bänk: 105

Mark: 170

Knäböj: 135 (tävlingsdjup)

Dips: 24

Chins: 6

 

typ, lång från något monster varken i storlek eller styrka mao

 

Kör du aldrig chins? Känns som du legat på 6 ett bra tag nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint med lite träningssiffor, posta gärna lite mer sånt ;) Fin mark, jobba mer med chinsen!

 

will do!

 

Kör du aldrig chins? Känns som du legat på 6 ett bra tag nu.

 

Mjo en sväng men nu gick jag upp 5-6kg igen och har inte orkat.

 

hatar den övningen något djävulskt, aldrig varit spec peppad på bred rygg heller för den delen. Ser liksom inget snyggt i den där v-formen alla snackar om, däremot lite grovhet på den är galet snyggt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, klart man får se ut som man vill, vore faktiskt riktigt tråkigt om alla gick runt o såg ut som tagna från fight club. Generellt tränar ju de flesta både för att må bra rent fysiskt OCH för att se lite bättre ut än andra i syfte att uppnå en slags konkurrensfördel i jakten på damer (hur viktningen däremellan ser ut varierar dock obv rätt mkt).

 

Menar inte att det är fel att träna sig stor om man gillar det (till en naturlig/rimlig grad), men vissa av de personer som syns i videon utgör iaf enligt mig exempel på en osund och i vissa fall typ osmaklig kroppstyp (uppnådd mha anabola e.dyl)

 

"jag vill 3 saker med min träning; lära mig döda någon, se ut att kunna döda någon och se mig själv i spegeln och vara relativt nöjd..

brudar är ändå skit"

 

-Haha, skön inställning, gillas! :D

 

Btw, har ni hört talas om adonis-index (golden-ratio)? Sprang på uttrycket för ett litet tag sen och mätte på skoj. Resultatet blev att jag borde bosätta mig i axelpressmaskinen hehe..

 

Ngn av er som har maxat i de vanliga styrkelyftsmomenten nyligt förresten? Vore kul att höra lite siffror!

 

Nej är man BB-proffs har man gått förbi vad som är hälsosamt för ett bra tag sedan men det är såklart en helt annan fråga.

 

Sen oavsett vilka "kosttillskott" som används så är det väldigt få som fattar hur enormt krävande det är att ta sig till den nivån. Inte bara med all extremt hård träning men med ätandet med. Framförallt med ätandet skulle jag nästan vilja säga. Träning utförs väl några timmar om dagen i snitt men äta görs nästan konstant. Och då menar jag inte några påsar chips :D

 

Jag hade personligen gärna varit ett enormt freak men jag har horribla gener när det gäller styrka och muskeltillväxt :( Men värst av allt är att jag äter extremt långsamt så jag skulle inte kunna/orka trycka i mig tillräckligt med mat hur mycket jag än hade dopat mig :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen första och sista gången jag kommer hålla på Manu. Jag är allvarlig när jag säger att jag hoppas Barcas plan störtar på väg mot London, de och UEFAs gullande förstör fotbollen.

 

:h:

 

BTW, UNITED I FINAL I CHAMPIONS LEAGUE :mrgreen: Tredje gången på fyra år...sjukt imponerande!!!

 

QUE SERA QUE SERA

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...