Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

så tröttsamt och segt som hp är kommer inget annat i närheten av. speciellt provdelen för nnya provet vilket dom snällt påpekade, bäddrade blad i 50 minuter och kryssa i lite måffå, det var verkligen en timma åt helvete.

 

gto är ju att lola i statstikdelen sen kryssa vad man vet är fel så provet blir enklare när de blir på riktigt....

 

sitter nu F5ar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir tårögd när jag ser United den här säsongen. Kanske inte profilstarkaste truppen vi haft, men jävlar vad de har hjärta!

 

+ modderfakking 1!!!! Jag är så jävla stolt fast jag inte har med laget att göra :mrgreen: Av alla vändningar var detta nog den lugnaste för mig. När det stod 0-2 i halvlek satt jag och tänkte att jag skulle bli väldigt besviken om de inte vände och vann. Visst var inte första halvlek bra men 0-2 var ändå riktigt orättvist. HYFSAD bänk vi hade idag :lol: :lol: :lol:

 

Skrev SMS till polare efter 3-2: "Ärligt. Rooney är mitt livs kärlek" Han tyckte jag var gay :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev en sista utgång igår innan min resa. Tyvärr drack jag mest sprit istället för öl vilket gjorde att jag blev jättefull och dessutom extremt bakis idag. Tror jag bajsat 8-9 gånger...:rolleyes:

 

Men annars var det trevligt. Vi har skaffat oss ett nytt stamställe, Sirocco.

 

Har sjukt mycket att styra upp innan jag drar till Philly och dessutom kan packa vara det värsta jag vet, alla kategorier. Så även om jag längtar iväg är det rätt mycket ångest just nu. Men fan så skönt det kommer bliiiii :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

funderar på läsa klart mäklare sen hoppa på juridicum i lund, ev prova jobba som mäklare samtidigt... Klarar man de om man bara skärper till sig och ger fan i pokern?

 

 

är ju en slacker by heart

 

Mäklarjobbet lär inte ge några större pengar om man bara ska ha det som extrajobb i början. En kompis drog in 700-800k/år i några år, tröttnade och omskola sig till lärare, där mäklarjobbet blev ett lönsamt extraknäck. Många nya mäklare committar sig med en jäkla massa timmar per vecka för att bygga kundkrets och annat som kan ge bra hävstång senare. Tror inte det var dig jag berättade om min frisörs son, men det var lite baksidan av mäklaryrket: 7 månaders heltidsjobb med en lön på totalt 13000kr efter skatt.

 

Juridicum i Lund fixar du om du ger dig fan på det!

 

Edit: Du är beredd på studier i ytterligare 4.5år (minst)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet man inte smetar in så mkt me de som extraknäck men tror man kan tugga in en hel del timmar trots man pluggar iom både plugget och mäklandet är väldigt flexibelt. Frågan är om jag klarar hålla mig effektiv, men kan vara värt prova i guess..

 

Skulle ändå inte varit en av dom som kör 80h veckor i 2 år för att höja sitt ev för resten av karriären. De skulle isåfall vara om jag verkligen börjar gilla att jobba som det, vilket jag är lite osäker till.

 

mm 4.5 år är mycket alltså, därför de känns mer ok om man ändå jobbar samtidigt sen kan ta några pauser och resa lite

 

haha tror de kmr gå över styr snart, så lite tid och så mkt att göra:ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nja, känner folk som går där atm så har lite koll iaf :)

 

ska f.ö på jobbintervju vid 13, för att bli sån personlig lärare för ungdomar på lågstadie-gymnasie. Funderar på köra lite orginell image, får se hur de slutar.

 

bryr mig egentligen inte nämnvärt om jag får de, behöver dock fylla cvet och har bara varit på en intervju innan (tror dock jag luktade sprit och var bakfull som en hest då)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framme i Phillys förortshoods nu. Känns mycket bra. Det var lite nervöst första gången jag gick ut en runda själv men hittade Wendys magiska burgare och en stor mataffär med sjukt mycket kött i olika former till mycket billigare priser än jag trodde så det kändes direkt lite bättre :mrgreen: Sett mycket sterotyper redan i väldigt överviktiga svarta lite överallt.

 

Fick köpa en adapter och fått upp bärbara så man känner sig lite som en människa igen. Dock måste jag köpa ett skrivbord och en stol för nu sitter jag i en soffa med datorn på en fotpall och det är inte jättebekvämt...

 

Kom igång direkt och började diskutera amerikansk mat med min dagbokskollega, mycket viktigt det med 8-)

 

Det var tänkt att jag ska med tjejen ut och festa idag och träffa en del av hennes vänner men jag är precis som vanligt efter en långflygning lite krasslig (och jetlaggad obv) så jag vetifan om jag pallar faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framme i Phillys förortshoods nu. Känns mycket bra. Det var lite nervöst första gången jag gick ut en runda själv men hittade Wendys magiska burgare och en stor mataffär med sjukt mycket kött i olika former till mycket billigare priser än jag trodde så det kändes direkt lite bättre :mrgreen: Sett mycket sterotyper redan i väldigt överviktiga svarta lite överallt.

 

Fick köpa en adapter och fått upp bärbara så man känner sig lite som en människa igen. Dock måste jag köpa ett skrivbord och en stol för nu sitter jag i en soffa med datorn på en fotpall och det är inte jättebekvämt...

 

Kom igång direkt och började diskutera amerikansk mat med min dagbokskollega, mycket viktigt det med 8-)

 

Det var tänkt att jag ska med tjejen ut och festa idag och träffa en del av hennes vänner men jag är precis som vanligt efter en långflygning lite krasslig (och jetlaggad obv) så jag vetifan om jag pallar faktiskt.

 

Finns många fina burgarhak i staterna, jag gillar Applebees. Hooters e ju aldrig fel heller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...