Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Asså vafan, såg videon med Alves oxå. Det går inte att gilla barca när man ser sånt här:evil:

 

Det är något med det som känns värre med just Barca på sistone. Som att det verkligen är något som planeras och diskuteras före matcher osv att dem ska bete sig sådär. Alla lag har ju äckel men jag har alltid tänkt att det bara är dessa spelare själva som bestämt sig för att vara fuskare. I Barca är alla med på det, hela tiden :( Speciellt med att rusa mot domaren och skrika på honom. Ofta är där 7-8 man. Helt jävla absurt att dem får fortsätta :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om det är något som är vidrigare barcas beteende så är det såna sjuka konspirationer osv. barca är bäst i världen oavsett, bara att inse det.

 

Det var ingen här som diskuterade kvaliteten på fotbollen men du är uppenbarligen inte tillräckligt smart för att fatta det.

 

Däremot råder det inget tvivel om att det inte finns något fotbollslag i världen som är i närheten av att bete sig osportsligare än Barca just nu. Finns ingen förutom några enstaka Barcafanatiker som skulle förneka det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är något med det som känns värre med just Barca på sistone. Som att det verkligen är något som planeras och diskuteras före matcher osv att dem ska bete sig sådär. Alla lag har ju äckel men jag har alltid tänkt att det bara är dessa spelare själva som bestämt sig för att vara fuskare. I Barca är alla med på det, hela tiden :( Speciellt med att rusa mot domaren och skrika på honom. Ofta är där 7-8 man. Helt jävla absurt att dem får fortsätta :evil:

 

Man har ju själv "hjälpt till" i en del lägen under sin fotbollstid. Men med barca ser det så äckligt planerat ut som du säger:shock: Gick nu från att verkligen tycka om barca till att hoppas real vänder i returen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ingen här som diskuterade kvaliteten på fotbollen men du är uppenbarligen inte tillräckligt smart för att fatta det.

 

Däremot råder det inget tvivel om att det inte finns något fotbollslag i världen som är i närheten av att bete sig osportsligare än Barca just nu. Finns ingen förutom några enstaka Barcafanatiker som skulle förneka det heller.

 

jaha, så det pågår inte en "man-får-inte-vinna-mot-barca" kampanj över hela världen eller? missat det kanske?

 

alla kampanjer är bara vidriga, det kan man tycka fast man inte är "barcafanatiker". älskar hur du drar till med "osportsligast i världen överlägset ingen är i närheten" "bara barcaknullare som inte tycker det".

 

lämnar verkligen plats för andra människor som varken är barca eller helsingborgfanatiker.

 

edit coolt hur du skildrar barca och deras filmande förövrigt, du får ju det att låta som något extraordinärt och som att filmande och allt vad det innebär aldrig existerat, well done 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Barca* är inte extraordinära med filmandet som boman säger, men det blir så mycket värre eftersom dom är helgonförklarade av alla + sig själva.

 

Barca*=Alla förutom Sergio Busquets

 

Edit: kan dock inte bestämma mig om Busquets bara är en dålig filmare eller extraordinär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

messi ÄR barcelona, messi tillhör inte slynorna som fittar sig.

 

end of story

 

jag har inte mer problem med filmande än med otillåtna tacklingar och tycker det är ganska löjligt att ha det. däremot har det länge varit dags att omvärdera synen på barcelona som fotbollsvärldens helgon eller att deras sätt att spela fotboll på något vis är "finare" än ett mer direkt anfallsspel. att de är bäst i världen för tillfället har för övrigt absolut ingenting med den saken att göra.

 

més que un club-tramset kan vi överlåta till de egna fansen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

jag har inte mer problem med filmande än med otillåtna tacklingar och tycker det är ganska löjligt att ha det. däremot har det länge varit dags att omvärdera synen på barcelona som fotbollsvärldens helgon eller att deras sätt att spela fotboll på något vis är "finare" än ett mer direkt anfallsspel. att de är bäst i världen för tillfället har för övrigt absolut ingenting med den saken att göra.

 

més que un club-tramset kan vi överlåta till de egna fansen.

 

Precis det där som gör att folk stör sig ännu mer på dem ja. Helgon är det sista dem är :)

 

Tycker Messi och Ronaldo filmar precis lika mycket men Ronaldo har rykte om sig som världens största fuskare medan det i princip aldrig nämns att Messi är likadan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis det där som gör att folk stör sig ännu mer på dem ja. Helgon är det sista dem är :)

 

Tycker Messi och Ronaldo filmar precis lika mycket men Ronaldo har rykte om sig som världens största fuskare medan det i princip aldrig nämns att Messi är likadan.

 

 

Detta fick inte ens notis någonstans vad jag kunde se...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta fick inte ens notis någonstans vad jag kunde se...

 

 

Såg matchen och det där men hade inte en tanke på att det skulle skrivas något om det heller. Kan inte skrivas något negativt om Messi inte...han dribblar ju så fint! Verkade inte som han hade mage att be om ursäkt heller. Rio gjorde ju en liknande sak men bad iaf om ursäkt och jag tror tillochmed han kontaktade tanten han träffade :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg matchen och det där men hade inte en tanke på att det skulle skrivas något om det heller. Kan inte skrivas något negativt om Messi inte...han dribblar ju så fint! Verkade inte som han hade mage att be om ursäkt heller. Rio gjorde ju en liknande sak men bad iaf om ursäkt och jag tror tillochmed han kontaktade tanten han träffade :mrgreen:

 

 

:mrgreen:

 

edit :roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakis, trött, United var dåliga och förlorade, alla bets på UFC missade, GSP i ännu ett sömnpiller. Fan vad dagen har börjat bra :mrgreen:

 

Var iaf på Hooters igår för första gången i mitt liv. Trevligt! Synd bara jag inte visste tidigare att där skulle vara 10 TV och 2 storbildsskärmar som visade UFC...sjuk timing iaf, kom dit precis när Buffer introducerade Aldo-Hominick och sen stack vi direkt efter (verkligen inte mitt beslut nä) utan att jag hann få en enda match från galan spoilad :)

 

Vidare till tjejens stamställe. Beställde två öl. Kände stor glädje inombords när bartendern sa "two dollars" :shock: Det var dock i plastmugg och gällde bara till midnatt. Men ändå! :mrgreen: Efter 24 var det normala glas och 3.50. Funkar. Rätt småsunkigt ställe dock. Helsingborgare som läser kan tänka sig Charles Dickens med lite större ytor. På något sätt måste man ändå beundra folk som går ut en lördagkväll i shorts, sunkig t-shirt och keps bakofram.

 

Stängning 02, då var det hem och slänga in en burgare i George Foreman-grillen. Glamouren var total helt enkelt.

 

På andra sidan atlanten reppade stjärnfittan stenhårt för dagboken i såvär Lund som Malmö men jag låter det vara upp till honom hur mycket han vill dela med sig av 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att man inte träffade starfitter på valborg :(

Riktigt najs att det blir lund iaf!

 

Mvh

vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram

 

JAFY :(

 

 

Har en lite mer utelämnade rapport men pga bakfylla shippar jag bara inledningen och kanske censurerar resten ikv..

 

Tänkte ta massor av bilder så att man får lite finare bild över gårdagen, men jag failade obv att använda kameran på dagen och sen tog en polare med sig den pga den låg öppet i vårt camp när ingen var där.

 

Iaf tänkte jag dra en liten rapport från gårdagen..

 

Egentligen börjar de hela redan i tisdags så jag börjar smådricka lite på kvällen, har mer eller mindre blivit lite full varje kväll som uppladdning inför valborg.

 

Dagen till ära så vaknar jag lite bakfull men galet glad då jag ser att solen skiner som aldrig förr. Har en brudpolare som bor i Oslo som är nere på besök som inte var jättelycklig över att gå upp 07.00 för att börja kröka i tid.

Vi är ganska sega så trycker igång http://soundcloud.com/marco-v/knas-is-coming-home-marco-v

och sänker en folköl med effe till.

 

Hoppar runt till givna låt och

 

tills även hon vaknar till.

 

Packar ner massa snacks, käk, filt, uppblåsbar fotölj, 1.5l skumpa, 10 öl, 6l vittvin och en flaska vodka.

 

Klockan börjar gå mot 9 så jag vill komma iväg asap, men tjejen (M) är som sagt tjej så hon sminkar sig och tjafs. Blir att beställa taxi till lund för att inte hamna efter krapparna som redan är där och kör.

 

När vi kommer fram är parken redan ordentlig livad, upandcoming & Co möter upp oss och vi traskar till campet där Najvik, HH, PE med entourage kör.

Dom har lyckats få upp sin soffa men de är galet mkt folk just längst fram så blir tight med plats att få upp min och najviks fotöljer. Det i samband med att batteriet i pumpen tar slut gör att vi ger och upp och bara slår oss ner istället.

 

Det var en sådär perfekt dag så det finns inte. Solen skiner, ALLA tjejer är magiskt snygga och ingenting kan bli bättre. Drar i mig min 1.5l budget Asti-skumpa ganska kvickt, småstökar på ganska bra med PE och röker mer än vad som är hälsosamt. Men i solen har jag en svaghet för att röka, vet inte varför men en kall öl, cigg och sol är något av en oslagbar combo.

 

Ganska bra start och blir ganska kvickt sådär full som man bara blir utomlands egentligen.

 

22935110150170045339302.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...