Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

slutade pluss runt 300bbz, eller mer ofc.. gick även en mil i (snö)ovädret, har läst ut sista 40 sidorna i en bok och kommit 40 sidor i en till. Ska avrunda dagen med att läsa 20-30 sidor till.

 

Har två alarm i varsin ände av rummet på 06.00 imorgon, gymmet öppnar 06.30 så tillåter vädret går jag 4km ner ditt och kör förbränning följd av dusch/bastu/frulle innan föreläsning vid 8. Är vädret risigt tar jag bussen ner och kör all förbränning inomhus, aaaaaaah goodlife

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit hängig och haft ryggproblem några dagar. Så idag blev det i princip två gympass på ett besök, varav den ena delen var ben :( Fyfan va brutalt det blev. Satt nog ner en kvart efter passet och hoppades jag skulle slippa spy. Jag har aldrig mått såhär dåligt efter ett gympass förr :cry: Det är fortfarande lite tungt att andas nu fem timmar efter och nästan hela kroppen smärtar.

 

Jag måste ju också sätta upp något mål nu när stjärnfittan gjort det. Så mitt blir nog att aldrig köra ett sånt här gympass igen :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit hängig och haft ryggproblem några dagar. Så idag blev det i princip två gympass på ett besök, varav den ena delen var ben :( Fyfan va brutalt det blev. Satt nog ner en kvart efter passet och hoppades jag skulle slippa spy. Jag har aldrig mått såhär dåligt efter ett gympass förr :cry: Det är fortfarande lite tungt att andas nu fem timmar efter och nästan hela kroppen smärtar.

 

Jag måste ju också sätta upp något mål nu när stjärnfittan gjort det. Så mitt blir nog att aldrig köra ett sånt här gympass igen :mrgreen:

 

Känner samma sak nu när jag slutat med PWO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol stackare! Jobbig avtändning? :mrgreen:

 

Ja :(

Lite humor förresten, jag såg nyss en annons för en ny PWO. Den hade exakt samma ingredienser som den jag blandade ihop själv hemma 8-) Sen var där bara en enda ingrediens till. Undrar om företaget läst här...

 

Har vi inte samma blandning? Förresten, jag ville visa att jag är en man, så jag överdoserade b-alanine. Det var inte trevligt :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja :(

 

 

Har vi inte samma blandning? Förresten, jag ville visa att jag är en man, så jag överdoserade b-alanine. Det var inte trevligt :(

 

Haha jag varnade ju dig. Det suger fett! Känns som huden håller på att brinna upp.

 

vad är PWO?

 

Hahaha nu trodde du allt det var drogrelaterat va ;) Ledsen om vi träningsnördar gjorde dig besviken!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pre work out. Finns NO Explode, animal mm. Kort sakt massa koffein och kreatin och annat uppiggande som man tar innan träningen för att prestera bättre.

 

Vi män blandar eget dock =)

 

allright. då är jag med!

vad är det man får AT utav då? är det effedrin i eller är det utav koffeinet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

allright. då är jag med!

vad är det man får AT utav då? är det effedrin i eller är det utav koffeinet?

 

Jag bara hånade Kenan egentligen ;) Men kreatin gör att man lägger på sig lite vattenvikt och ökar litegrann i styrka. Plus att det ofta ger en liten mental kick och man tror att det funkar ännu bättre än det egentligen gör. Så det kan faktiskt vara lite segt när man tar slutar med det. Speciellt när man som Kenan samtidigt deffar.

 

haha nej jag förstod att det var träningsrelaterat såklart :)

var bara lite nyfiken.

 

Har du gått och blivit en gymråtta på gamla dagar? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bara hånade Kenan egentligen ;) Men kreatin gör att man lägger på sig lite vattenvikt och ökar litegrann i styrka. Plus att det ofta ger en liten mental kick och man tror att det funkar ännu bättre än det egentligen gör. Så det kan faktiskt vara lite segt när man tar slutar med det. Speciellt när man som Kenan samtidigt deffar.

 

Har du gått och blivit en gymråtta på gamla dagar? :)

 

okey, vet vad kreatin är, men aldrig använt det och trodde inte man kunde må dåligt efter det, men nu är jag med på vad ni menar.

 

haha nää det har jag inte. har vart en gymråtta förut under några år dock, men det var längesedan. sisodär 4-5 år sen nu :)

var bara nyfiken som sagt. alltid intressant med prestationshöjande medel osv :)

aja god lycka med träningen och vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok Starfitter. Du vill ner 10 kg. Jag säger att du kan göra det på 1 månad, men säg 1,5 för sakens skull.

 

Om du följer mitt schema, (jag utformar det personligt för dig), till punkt och pricka, så kommer du klara det.

 

Det finns någon som tvivlar *hint hint* och här har vi ett utmärkt tillfälle att övervinna tvivel.

Nu är jag själv levande bevis på att det går, men du är en hyfsat objektiv part just nu, så känner du för att dedikera ditt liv till att må dåligt (träna, vara konstant hungrig trots att du äter massvis, lite PMS-varning) i 1-1,5 mån så går du ner dina kilon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok Starfitter. Du vill ner 10 kg. Jag säger att du kan göra det på 1 månad, men säg 1,5 för sakens skull.

 

Om du följer mitt schema, (jag utformar det personligt för dig), till punkt och pricka, så kommer du klara det.

 

Det finns någon som tvivlar *hint hint* och här har vi ett utmärkt tillfälle att övervinna tvivel.

Nu är jag själv levande bevis på att det går, men du är en hyfsat objektiv part just nu, så känner du för att dedikera ditt liv till att må dåligt (träna, vara konstant hungrig trots att du äter massvis, lite PMS-varning) i 1-1,5 mån så går du ner dina kilon.

 

Hahaha...stort! På så många olika plan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okey, vet vad kreatin är, men aldrig använt det och trodde inte man kunde må dåligt efter det, men nu är jag med på vad ni menar.

 

haha nää det har jag inte. har vart en gymråtta förut under några år dock, men det var längesedan. sisodär 4-5 år sen nu :)

var bara nyfiken som sagt. alltid intressant med prestationshöjande medel osv :)

aja god lycka med träningen och vid borden!

 

Nä och du hade helt rätt, det gör man inte heller :mrgreen:

 

Kul med lite olika kosttillskott så man taggar till lite extra på gympassen men vi snackar tyvärr väldigt små fördelar.

 

En ganska enkel tumregel är att så fort något verkligen funkar så blir det olagligt :roll: Typ Jungle Warfare som innehöll någon metabolit till någon steroid /(för avancerat för att jag ska ge mig på det) och tydligen funkade riktigt bra. Såldes även i Sverige. Det tog inte många månader innan den blev olaglig :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...