freddyponken Postad 15 November , 2010 Rapport Share Postad 15 November , 2010 slösurfar runt på en bekants album från SW och får upp kleny stjärnfitter med gröna ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 November , 2010 Rapport Share Postad 16 November , 2010 slösurfar runt på en bekants album från SW och får upp kleny stjärnfitter med gröna ögon måste spela en bred range på fejjan imo, viktad åt stök atm =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 November , 2010 Rapport Share Postad 16 November , 2010 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeja fille och skskskskskssk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 November , 2010 Rapport Share Postad 17 November , 2010 ligger i extas i sängen och kollar på ung & bortskämnd. skiter i första lektionen imorgon och pluggar hemma halva dagen om jag kan somna i denna euforin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 November , 2010 Rapport Share Postad 17 November , 2010 jag är jättehungrig Jag borde läsa massa bostadsrätt Jag har en övningsgrej imorgon i skolan vid 08.00 Men jag ska iaf en sväng till CC imorgon och äta hamburgare och skrika på alla pokerproffs! wiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2010 Idag måste ha varit mitt livs sjukaste klädhandelsupplevelse. Hittade en snygg sweater med dragkedja. Kollar lite på storlek L och får knappt in armen. Tänker att det borde finnas en XL. Tar fram den och försöker ta på den, får in ena armen men inte den andra. Tyckte det var galet och tänkte att det säkert inte finns XXL men jag kollade ändå. Längst ner hittade jag en. Ler för mig själv och tar på den. Får precis in båda armarna och dragkedjan går att dra igen men den stramade som fan så fort jag rörde mig. Fick lägga tillbaka även den Hittade en snyggare hoodie sen i samma affär och där passade iaf XL. Annars hade det varit lite väl sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JesperPV Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 Idag måste ha varit mitt livs sjukaste klädhandelsupplevelse. Hittade en snygg sweater med dragkedja. Kollar lite på storlek L och får knappt in armen. Tänker att det borde finnas en XL. Tar fram den och försöker ta på den, får in ena armen men inte den andra. Tyckte det var galet och tänkte att det säkert inte finns XXL men jag kollade ändå. Längst ner hittade jag en. Ler för mig själv och tar på den. Får precis in båda armarna och dragkedjan går att dra igen men den stramade som fan så fort jag rörde mig. Fick lägga tillbaka även den Hittade en snyggare hoodie sen i samma affär och där passade iaf XL. Annars hade det varit lite väl sjukt. sånt råkar man ut för när man inte kan se skillnad på tjej- och killkläder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2010 sånt råkar man ut för när man inte kan se skillnad på tjej- och killkläder Stort fail brushan. Inte minsta lilla roligt tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 Inte lätt o va biff meta Gillar vocalsen på killen som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 Du skulle bara sett ST-lookaliken på mitt gym här i HBG. Otäckt likt. pics or it didnt happen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 sick bra låt imo... 4 realz lyssnat på den 5 ggr redan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 sick bra låt imo... 4 realz lyssnat på den 5 ggr redan Visste inte du gilla sånt starfritter Edit: Defiler på spotify e obv inte samma band Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 Inte lätt o va biff meta Gillar vocalsen på killen som fan! Videon såg bra ut, tills det att jag slog på ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 Videon såg bra ut, tills det att jag slog på ljudet +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 Videon såg bra ut, tills det att jag slog på ljudet +1 Va hade ni väntat er om en video som postas till meta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 sluuuta den var ju grym! på riktigt för er som inte tror mig dom andra jag dricker med äter pizza nu, jag nöjer mig med sprit.. DEFFF! harry pizzan sög fan, hittade inte min plånbok heller så kom ditt utan kortet jag köpte biljetterna med och till råga på de 10 min sent för vi inte fick tag i taxi snabbt efter letandet. Så dom i kassan skrev motvilligt ut en egendesignad biljett, fick en eget snubbe som följde oss in med ficklampa när filmen var igång för att se om det verkligen fanns platser nu en liten fylla och utgång, alla stjärnor som är i malmö är obv welcome to join! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 sluuuta den var ju grym! på riktigt för er som inte tror mig hoppas du inte levar nu starfittan men ja gillar den som fan!! Inväntar en kommentar från meta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2010 Inte lätt o va biff meta Gillar vocalsen på killen som fan! Tror inte XXL hade passat dig heller din jätte Min dator kraschar fortfarande av youtube! Ska försöka komma ihåg att lyssna på annan dator sen. pics or it didnt happen. Haha mm tanken hade redan slagit mig med. Kan inte se något sätt att lägga fram det på till turken (eller var det arab?) utan att det blir extremt pinsamt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2010 http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2010/article8152801.ab Lol Sverige alltså. Jag kan sätta alla mina pungkulor på att det enda herr Smith skäms för är att han blev tagen. Legalize it. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 ^^ youtube; Defiler IMO sjukt tiltande att se ett metalband som ser ut som hiphopare. Låten tycker jag inte var något vidare heller även om jag kan hålla med om att hans growl var ganska tung. Bidrar med lite låtar i kategorien som jag gillar. Tynga grejer, i en tyng dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2010 IMO sjukt tiltande att se ett metalband som ser ut som hiphopare. Låten tycker jag inte var något vidare heller även om jag kan hålla med om att hans growl var ganska tung. Bidrar med lite låtar i kategorien som jag gillar. Tynga grejer, i en tyng dagbok. Har inte låtarna i huvudet men helt ok band! Jag har faktiskt sett båda banden live DevilDriver såg jag för ca ett år sen har jag för mig och det var en besvikelse dock. Mnemic var ok har jag för mig men de var rätt gröna då och ljudet var inte bra. De öppnade Roskildefestivalen det året har jag för mig. Orangea scenen. Happy times iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 Har också sett Devildriver live och minns att jag inte var direkt imponerad även om jag var dräggfull och hamnade i pitten. Det här är utan tvekan min bästa liveupplevelse och troligtvis kommer den aldrig att toppas. Jag var förälskad i In Flames när jag såg konserten och det var dessutom bland mina första konserter. Tror det var 2004 eller 2005. På hemmaplan i Lisebergshallen åtminstone. Jag var längst fram hela konserten och hade övertag adrenalin i blodomloppet. Ljuva minne... Kan inte se klippet utan att rysa och bli aningen rörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 jag är övertiltad på såå många plan.... kb e inte the same utan kr000n Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 nya tag, några öl down och nu blire HH i lund... håkan H dvs, småtjejer, en gång i livet osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2010 Har också sett Devildriver live och minns att jag inte var direkt imponerad även om jag var dräggfull och hamnade i pitten. Det här är utan tvekan min bästa liveupplevelse och troligtvis kommer den aldrig att toppas. Jag var förälskad i In Flames när jag såg konserten och det var dessutom bland mina första konserter. Tror det var 2004 eller 2005. På hemmaplan i Lisebergshallen åtminstone. Jag var längst fram hela konserten och hade övertag adrenalin i blodomloppet. Ljuva minne... Kan inte se klippet utan att rysa och bli aningen rörd. Det blev så mysig stämning här så jag ska helt enkelt hålla inne min åsikt om In Flames utveckling Ingested är JÄVLIGT hårda btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts