Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Idag måste ha varit mitt livs sjukaste klädhandelsupplevelse. Hittade en snygg sweater med dragkedja. Kollar lite på storlek L och får knappt in armen. Tänker att det borde finnas en XL. Tar fram den och försöker ta på den, får in ena armen men inte den andra. Tyckte det var galet och tänkte att det säkert inte finns XXL men jag kollade ändå. Längst ner hittade jag en. Ler för mig själv och tar på den. Får precis in båda armarna och dragkedjan går att dra igen men den stramade som fan så fort jag rörde mig. Fick lägga tillbaka även den :shock:

 

Hittade en snyggare hoodie sen i samma affär och där passade iaf XL. Annars hade det varit lite väl sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag måste ha varit mitt livs sjukaste klädhandelsupplevelse. Hittade en snygg sweater med dragkedja. Kollar lite på storlek L och får knappt in armen. Tänker att det borde finnas en XL. Tar fram den och försöker ta på den, får in ena armen men inte den andra. Tyckte det var galet och tänkte att det säkert inte finns XXL men jag kollade ändå. Längst ner hittade jag en. Ler för mig själv och tar på den. Får precis in båda armarna och dragkedjan går att dra igen men den stramade som fan så fort jag rörde mig. Fick lägga tillbaka även den :shock:

 

Hittade en snyggare hoodie sen i samma affär och där passade iaf XL. Annars hade det varit lite väl sjukt.

 

sånt råkar man ut för när man inte kan se skillnad på tjej- och killkläder

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sluuuta den var ju grym! på riktigt för er som inte tror mig :evil:

 

dom andra jag dricker med äter pizza nu, jag nöjer mig med sprit.. DEFFF!

 

harry pizzan sög fan, hittade inte min plånbok heller så kom ditt utan kortet jag köpte biljetterna med och till råga på de 10 min sent för vi inte fick tag i taxi snabbt efter letandet. Så dom i kassan skrev motvilligt ut en egendesignad biljett, fick en eget snubbe som följde oss in med ficklampa när filmen var igång för att se om det verkligen fanns platser :oops:

 

nu en liten fylla och utgång, alla stjärnor som är i malmö är obv welcome to join!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte lätt o va biff meta ;)

 

 

Gillar vocalsen på killen som fan! :D

 

 

Tror inte XXL hade passat dig heller din jätte ;)

 

Min dator kraschar fortfarande av youtube! Ska försöka komma ihåg att lyssna på annan dator sen.

 

pics or it didnt happen.

 

Haha mm tanken hade redan slagit mig med. Kan inte se något sätt att lägga fram det på till turken (eller var det arab?) utan att det blir extremt pinsamt bara ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

^^ youtube; Defiler

 

IMO sjukt tiltande att se ett metalband som ser ut som hiphopare. Låten tycker jag inte var något vidare heller även om jag kan hålla med om att hans growl var ganska tung.

 

Bidrar med lite låtar i kategorien som jag gillar. Tynga grejer, i en tyng dagbok.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IMO sjukt tiltande att se ett metalband som ser ut som hiphopare. Låten tycker jag inte var något vidare heller även om jag kan hålla med om att hans growl var ganska tung.

 

Bidrar med lite låtar i kategorien som jag gillar. Tynga grejer, i en tyng dagbok.

 

 

 

Har inte låtarna i huvudet men helt ok band! Jag har faktiskt sett båda banden live :mrgreen:

 

DevilDriver såg jag för ca ett år sen har jag för mig och det var en besvikelse dock.

 

Mnemic var ok har jag för mig men de var rätt gröna då och ljudet var inte bra. De öppnade Roskildefestivalen det året har jag för mig. Orangea scenen. Happy times iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också sett Devildriver live och minns att jag inte var direkt imponerad även om jag var dräggfull och hamnade i pitten.

 

Det här är utan tvekan min bästa liveupplevelse och troligtvis kommer den aldrig att toppas. Jag var förälskad i In Flames när jag såg konserten och det var dessutom bland mina första konserter. Tror det var 2004 eller 2005. På hemmaplan i Lisebergshallen åtminstone. Jag var längst fram hela konserten och hade övertag adrenalin i blodomloppet. Ljuva minne...

 

Kan inte se klippet utan att rysa och bli aningen rörd.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också sett Devildriver live och minns att jag inte var direkt imponerad även om jag var dräggfull och hamnade i pitten.

 

Det här är utan tvekan min bästa liveupplevelse och troligtvis kommer den aldrig att toppas. Jag var förälskad i In Flames när jag såg konserten och det var dessutom bland mina första konserter. Tror det var 2004 eller 2005. På hemmaplan i Lisebergshallen åtminstone. Jag var längst fram hela konserten och hade övertag adrenalin i blodomloppet. Ljuva minne...

 

Kan inte se klippet utan att rysa och bli aningen rörd.

 

 

Det blev så mysig stämning här så jag ska helt enkelt hålla inne min åsikt om In Flames utveckling :mrgreen:

 

 

Ingested är JÄVLIGT hårda btw :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...