Metaddict Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2010 Vaknade imorse trött som fan med lite halsont och har nyst rätt mycket idag. Sjukt trött redan så ska nog lägga mig i tid för en gångs skull. Hoppas hoppas hoppas bara inte det bryter ut en förkylning imorrn igen redan Citera
jkkman Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 får se om jag har nät där nere men anyhow, första grinddagen för månaden. 2k händer och 1.2k upp, ez men nu ere : /gilla Citera
Metaddict Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2010 Den gamla vanliga Söderling-kollapsen verkar ha kommit tillbaka... Citera
Metaddict Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2010 HEHE positiv jinx där verkar det som, Berdychs spel rasade igenom när jag skrev det där... Citera
Metaddict Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2010 Men vafan nu jinxade jag tillbaka Nu ska jag vara tyst bara. Citera
KallOödmjukDiva Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Cool, ska besökas imorn/övermorron, om man e välkommen. Citera
Metaddict Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2010 Väl jinxat, meta!! WP att bara vara helt tyst sen istället. Funkade mycket bra, precis där matchen vände på riktigt IMO. Starkt av Söderling hursomhelst! Citera
Starfitter Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Cool, ska besökas imorn/övermorron, om man e välkommen. Så välkomna så, Citera
upandcoming Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 vi tänker hyra en motorbåt imorgon och mysa i kanalerna. klockan tre till fem. vi köper med oss godsaker och har en liten eftermiddagsfiesta i solen. vill butabi & co hänga på? 2h kostar €100 + €150 euro deposit. Citera
Metaddict Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2010 vi tänker hyra en motorbåt imorgon och mysa i kanalerna. klockan tre till fem. vi köper med oss godsaker och har en liten eftermiddagsfiesta i solen. vill butabi & co hänga på? 2h kostar €100 + €150 euro deposit. fu Citera
Metaddict Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2010 http://nyheter24.se/sport/kampsport24/408895-bob-sapp-till-sverige Sick Imo... gonatt Citera
NikLasVegas Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Undrar fan om inte Mirco Crocop döpt om sig från Micro Cropop för att få respekt... Citera
Metaddict Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2010 Undrar fan om inte Mirco Crocop döpt om sig från Micro Cropop för att få respekt... Eller så är det för att han var en CROatian COP Han kommer dock få spö igen snart. Pat Barry kommer knocka honom. Citera
pastan Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 http://nyheter24.se/sport/kampsport24/408895-bob-sapp-till-sverige Sick Imo... gonatt wow 95 kg mot 180 kg. vem vinner meta? och hur går pokern? spela ffs Citera
Metaddict Postad 7 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2010 wow 95 kg mot 180 kg. vem vinner meta? och hur går pokern? spela ffs Kruth kommer knocka honom om han inte blir mosad den första minuten medan Sapp fortfarande har lilte ork kvar. OM matchen blir av. Ska spela snart m8! Citera
Metaddict Postad 7 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2010 "på mitt gym spelar de lugna favoriter och har mest maskiner, och småhantlar upp till 42.5kg, om man frågar om de ska köpa in större hantlar så får man svaret: vi vill inte ha nåt steroidoffer här" Citera
Metaddict Postad 8 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2010 Välkommen ut ur finkan, Kjellström! Citera
Snygglenn Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 Välkommen ut ur finkan, Kjellström! usch fy fan vad hemskt det ser ut när han går vid 4.30 Citera
Starfitter Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 Hej dagboken nu är jag i Karlskrona, jag saknar min båt. Ska dränka min längtan i alkohol, bbl (söndag antagligen) Citera
Metaddict Postad 8 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2010 Hej dagboken nu är jag i Karlskrona, jag saknar min båt. Ska dränka min längtan i alkohol, bbl (söndag antagligen) WB. Snart ska vi fan grinda, träna, och äta massa kycklingrätter från din granne. AIGHT! Citera
Recommended Posts