Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

om det ovanstånde talare nämner inte funkar så försök att inte GREPPA vikten så jävla hårt. Jag hade samma/något liknande och mitt gick bort när jag började släppa lite på greppet och började träna upp greppet med diverse övningar.

Om du fö söker tränings kompis i hbg så äre bara skeppa ett pm kör för närvarnade på samma gym och kör en hel del pass ensam. Har en profil på dumbbell.se under nicket nicklas om du vill kolla lite vad jag kör osv.

mvh.

Din kost :shock::cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag diskuterar svartjobb med en taxikung på väg hem efter en utekväll med hh och orrarah.. Skola min fmllll

shit taxikillen blev seriöst hestaglad när jag dricksade 50 kr, vi snackade om hur dåligt han tjänade på köra taxi och om hans ursprung (obv kroat). Innan jag gick ur förklarade han att jag var en bra kille och det var mycket trevligt att prata... han förklarade också att karma finns och att min nu är hestabra, mao så bör min downswing vända asap ,,,,, bästa 50 sek jag investerat mao

Länk till kommentar

Jag diskuterar svartjobb med en taxikung på väg hem efter en utekväll med hh och orrarah.. Skola min fmllll

shit taxikillen blev seriöst hestaglad när jag dricksade 50 kr, vi snackade om hur dåligt han tjänade på köra taxi och om hans ursprung (obv kroat). Innan jag gick ur förklarade han att jag var en bra kille och det var mycket trevligt att prata... han förklarade också att karma finns och att min nu är hestabra, mao så bör min downswing vända asap ,,,,, bästa 50 sek jag investerat mao

hur hestamkt backade du förra månaden och hur hestamkt e du back i maj?

Länk till kommentar

nötlåt!

Börjar kännas allmänt vedertaget att kalla mig stjärnfittan och dylikt, haha vet inte riktigt hur jag ska ta de :rolleyes:

blev iaf ingen skola så nu grindar jag en stund innan jag drar till lund ist, gogogogo jobba igen skiten!

vem behöver skolan och plugg när man tentar nötbetyg varje gång? ;)

Länk till kommentar

om det ovanstånde talare nämner inte funkar så försök att inte GREPPA vikten så jävla hårt. Jag hade samma/något liknande och mitt gick bort när jag började släppa lite på greppet och började träna upp greppet med diverse övningar.

Om du fö söker tränings kompis i hbg så äre bara skeppa ett pm kör för närvarnade på samma gym och kör en hel del pass ensam. Har en profil på dumbbell.se under nicket nicklas om du vill kolla lite vad jag kör osv.

mvh.

Bra form! Ganska nöt att käka 1 kcal kolhydrater...:D Hardcore!;) Och är inte Tight ganska överkskattat?

Länk till kommentar

Bra form! Ganska nöt att käka 1 kcal kolhydrater...:D Hardcore!;) Och är inte Tight ganska överkskattat?

Började på dieten typ, mitten på januari sen har jag droppat 12kg typ sen dess och tom byggt muskler på den tiden. Men då gick ifrån att vara nästan helt otränad och TJOCK till den formen jag har nu. Körde vitagro ett tag, under träningspassen för att orka men skiter i det nu, kör det nu endast när jag ska spela fotboll.

Tight hardcore funkade mycket bra för mig och i princip dödade alla mina hungerkänslor, gav dock en obehaglig pigg/trött känsla men det är ett litet pris att betala för att gå ner i vikt tycker jag.

Sorry för hijack av dbn.

Länk till kommentar

Riktigt bra rygg/baksida axel/traps-pass idag måste jag säga.

Avslutade med fyra supersets av latsdrag bakom nacken direkt följt av "vanliga". Brett grepp. Efter det sista setet gjorde det sådär härligt ont att man bara ville lägga sig i fosterställning på shahins vis och börja gråta för att sen vakna 18h senare YEAH BUDDY!!!!!!!!!!!! 8-)

fyp :cry:

angående diet så tycker att ni borde kolla upp paleo diet. har tjatat om det förut men läste diet och tänkte att jag måste tipsa om paleo. går ut på att äta som våra farfädrar gjorde under stenåldern. dvs kött, nötter och frukt. sedan måste man ju inte följa schemat slaviskt, man kan ju såklart göra anpassningar. men riktigt bra diet hursom.

jag äter t.ex inte bröd längre och bara en sån liten förändring visar resultat.

hur går pokern för er två? såg att startfitter gått dåligt och kan väl bara säga att du inte har något att oroa dig över. 11 dagar kvar :).. förhoppningvis lyckas båda plussa nöt.

vad är all hype om hästar? :shock:

glgllglgl

Länk till kommentar

Började på dieten typ, mitten på januari sen har jag droppat 12kg typ sen dess och tom byggt muskler på den tiden. Men då gick ifrån att vara nästan helt otränad och TJOCK till den formen jag har nu. Körde vitagro ett tag, under träningspassen för att orka men skiter i det nu, kör det nu endast när jag ska spela fotboll.

Tight hardcore funkade mycket bra för mig och i princip dödade alla mina hungerkänslor, gav dock en obehaglig pigg/trött känsla men det är ett litet pris att betala för att gå ner i vikt tycker jag.

Sorry för hijack av dbn.

Träningssnack är aldrig hijack här...

Hur vet du att du byggt muskelmassa? Gått och gjort mätningar osv?

Länk till kommentar

nötlåt!

Börjar kännas allmänt vedertaget att kalla mig stjärnfittan och dylikt, haha vet inte riktigt hur jag ska ta de :rolleyes:

blev iaf ingen skola så nu grindar jag en stund innan jag drar till lund ist, gogogogo jobba igen skiten!

Riktigt stolt över att det var JAG som kom på det och började med det :mrgreen:8-)

Länk till kommentar

Alla de här olika specialdieterna såsom paleo, atkins, GTI (eller va det heter) har det gemensamt att de vill att man undviker snabba kolhydrater.

Så man behöver inte vara så extrem, utan bara tänka sig för.

Sen hjälper det ju om man joggar en mara om veckan som heltok eller tränar hårt som Shahin. Då kan man i princip gå runt på majonnäsdiet och ändå vara i form :)

Länk till kommentar

Alla de här olika specialdieterna såsom paleo, atkins, GTI (eller va det heter) har det gemensamt att de vill att man undviker snabba kolhydrater.

Så man behöver inte vara så extrem, utan bara tänka sig för.

Sen hjälper det ju om man joggar en mara om veckan som heltok eller tränar hårt som Shahin. Då kan man i princip gå runt på majonnäsdiet och ändå vara i form :)

Känner mig som en hackande skiva lite.

För snabba kolhydrater är inte bra nånstans förutom kring träning. Det är ingen som rekar snabba kolhydrater heller.

De där dieterna skiljer sig i att vissa tycker somliga långsammare kolhydrater är ok medan andra har fått för sig att man ska springa ifrån alla kolhydrater totalt.

Men skita i att följa någon färdig diet och istället tänka själv är helt rätt. Och eftersom det fortfarande handlar om kcal in/ut (DET FINNS ALLTSÅ INGEN METABOLISK FÖRDEL ATT ÄTA MER FETT OCH SKIPPA KOLHYDRATERNA OM MAN FORFARANDE LIGGER PÅ SAMMA KALORIINTAG) så kan man absolut äta lite vad man vill om man rör på sig en massa. Helt rätt.

Heltok var ett bra exempel. Fast om du med hårt tränande menade Shahin89 och inte Shahin86 (ingen aning vad han pysslar med) så kan man väl minst sagt säga att det inte var det bästa exemplet :mrgreen:

Länk till kommentar