Starfitter Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2010 ÅH HATAR BROTTARE I MMA...... suck Plus en miljon. Vilken jävla supertråkig gala det blev trots lineupen!! Tacka vet jag Mayhem Miller Vilket jävla gängslagsmål han fick till efter matchen, sjuuuuuuuuuuuuukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2010 Haft en grymt rolig helg btw! Var ute igår som sagt. Jag har varit förvånansvärt lite bakis idag men är trött som satan efter två nätter med dålig sömn. Får se om jag orkar slänga in en reserapport på Niklasvegas vis imorrn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 Plus en miljon. Vilken jävla supertråkig gala det blev trots lineupen!! Tacka vet jag Mayhem Miller Vilket jävla gängslagsmål han fick till efter matchen, sjuuuuuuuuuuuuukt plussar lite extra på tråkbrottning.. Två ljuspunkter på galan: 1. Självklart mayhem vs gracie camp! Kanske lite fegt med så många mot en.. men inte direkt smart av mayhem, han måste väl ha anat hur diaz-bröderna skulle reagera. Aja jag gillar både mayhem och diaz. 2. Att se Aoki få stryk var angenämt. Men vad i hela helvetet sysslade yamaSUCKy med i r4(?)? Var kraftigt besviken på mousasi.. Efter rond två trodde jag att mousasis taktik var att trötta ut mo för att sedan avgöra. Trodde stenhårt på tko i rond 3. Sedan vetifan vad som hände. Dålig kondis, dålig TDD eller är Mo bara alltför stark för mousasi? Han fick knappt ngnting uträttat stående i de senare ronderna heller. Kändes som han var för rädd för att bli nedtagen så att han inte vågade köra loss sina kombinationer. Trots det blev han nedtagen konstant. Ett stort WTF? Verkar som att hendo kanske slappat lite med träningen och trodde väl som alla andra att högersläggan skulle göra susen i första/andra ronden. Shields är verkligen sjukt grym på marken. Vacker kontroll hela fighten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2010 Ah, ännu mer jag skulle vilja skriva en uppsats om men inte orkar... Tänkte bara meddela att helgen tydligen fick min vikt till ATH. Om bara pokerrullen kunde vara ATH med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 fail på ut och gå.. gjorde köttbullar ist Till nästa helg var det planerat att 2 tjejer skulle komma ner hit och bo här över helgen medan en av dem tryar till idol och sen ut på lördagen. Men nyss fick jag veta de är 4 tjejer ist och att en av dem är ett gammalt flört till mig (som förvissa typ är gift nu)... jag tänker fan gå 2 mil om dagen hela veckan nu, bara dö till dom kmr helt enkelt om de blir för trångt me 4 tjejer hos dig är de bara att skeppa bort 2 till rönnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 fail på ut och gå.. gjorde köttbullar ist Till nästa helg var det planerat att 2 tjejer skulle komma ner hit och bo här över helgen medan en av dem tryar till idol och sen ut på lördagen. Men nyss fick jag veta de är 4 tjejer ist och att en av dem är ett gammalt flört till mig (som förvissa typ är gift nu)... jag tänker fan gå 2 mil om dagen hela veckan nu, bara dö till dom kmr helt enkelt nästan så man blir sugen att hälsa på då! Galet va du promenerar nu, motiverar fan mig också att träna mer. Beach2010 . Vad tycker herrarna om fiskolja, flytande/piller eller spelar ingen roll? Vart ska man köpa om man vill ha "bra" olja, eller spelar inte heller någon roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2010 nästan så man blir sugen att hälsa på då! Galet va du promenerar nu, motiverar fan mig också att träna mer. Beach2010 . Vad tycker herrarna om fiskolja, flytande/piller eller spelar ingen roll? Vart ska man köpa om man vill ha "bra" olja, eller spelar inte heller någon roll? Rätt stor skillnad mellan olika tillverkare faktiskt. Mängden "nyttig" olja skiljer förvånansvärt mycket. Men flytande? NEJ, lär vara smaka brutalt vidrigt. Helvete vilket sjukt bråk det blev alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 om de blir för trångt me 4 tjejer hos dig är de bara att skeppa bort 2 till rönnen! Tror nääästan att jag klarar av dem själv, får väl helt enkelt övertyga någon om att jag har plats över i min 180 säng.... nästan så man blir sugen att hälsa på då! Galet va du promenerar nu, motiverar fan mig också att träna mer. Beach2010 . Vad tycker herrarna om fiskolja, flytande/piller eller spelar ingen roll? Vart ska man köpa om man vill ha "bra" olja, eller spelar inte heller någon roll? Arvin du är alltid välkommen ner de vetu! Ja fan men har varit dålig nu i kanske 2 veckor och legat stilla i vikt. Tänkte verkligen ta tag i det idag, men så försover jag mig med 4 timmar... ang olja så har jag egentligen ingen koll men kapslar lär väl vara smidigt så man slipper smaken. aja nu kollar jag på Raw Iron och peppar på en banan och promenad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 blev 1.5 mil tot idag samt ett insanebra bröst/tricepspass, 4k händer och ett 800€ pluss. a good day, förutom att jag missade skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 fruktansvärt rastlös.... http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#!/group.php?gid=115210425174599&ref=mf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Eftersom jag är graden mer rastlös än Kenny gjorde jag en mycket bättre grupp! http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=117020854991719 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2010 WEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaa vinst mot MFF och sjuka FEM poängs ledning i allsvenskan efter bara 7 matcher. HIFs mittfält är bara löjligt jävla bra just nu. Ett krigarhjärta En kropp av stål O Markus Lantz är vår idol Det var helt fantastisk stämning på Olympia idag trots det hemska vädret! Om jag hade vingar som fågeln O vaknade med diarré Då skulle jag flyga till Malmö O skita på allt jag hann se Det hade varit riktigt jävla jobbigt att tappa poäng efter en så brutalt feldömd straff. Helt sjukt hur usla några av besluten domarna tog var. Vi e på väg Vi e på väg Mot ett SM-guld vi e på väääääg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 turare där! Sj har jag gått 1.5 mil och sprungit 5km samt kört ett lättare magpass, på det så langar vi in 4k händer och absolut inget plugg så är jag ändå nöjd Provade att maxa chins och dips idag vilket slutade i två rekord på 5 strikta chins samt 20 dips.. on my waay Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2010 turare där! Sj har jag gått 1.5 mil och sprungit 5km samt kört ett lättare magpass, på det så langar vi in 4k händer och absolut inget plugg så är jag ändå nöjd Provade att maxa chins och dips idag vilket slutade i två rekord på 5 strikta chins samt 20 dips.. on my waay Låg du inte på 10 dips senast? SLUTA PREPPA som Coleman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Låg du inte på 10 dips senast? SLUTA PREPPA som Coleman ne de var faktiskt 15 sist:-P fan vad sjukt gympasset var idag, peppade så jävla hårt. Kroppen klarar så jävla mkt mer än man orkar tro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Fan vad det dog med posts från "bådas" dagböcker när ni merga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2010 Fan vad det dog med posts från "bådas" dagböcker när ni merga. Märkte det också Jag har dels varit trött som fan efter helgen i Malmö och nu åkt på någon förkylning eller skit, börjat hosta som satan. Riktigt riktigt tiltande, vill till gymet jag med Vet inte vad stjärnfittans ursäkt är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 jag har fått in 12k händer och tränat 3 ggr om dagen =((((( ska dock börja posta lite händer så fort jag slutat döda volym, är iaf upp 3800€ på spelet för månaden över 50k händer så lite rb på det så ere finmånad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Detta är mot bästa reggen på nivån... Känns som han skojjar till de lite i handen så den blev ganska sjuk, hans linje är inte direkt något jag sett honom göra... Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 653845 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter Hero (SB): $231.00 BB: $227.35 UTG: $203.00 MP: $269.45 CO: $107.15 BTN: $36.00 Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with 8 Q 4 folds, Hero raises to $6, BB calls $4 Flop: ($12.00) 7 6 A (2 players) Hero bets $9.00, BB raises to $18, Hero calls $9 Turn: ($48.00) Q (2 players) Hero checks, BB bets $36.00, Hero raises to $207, BB calls $167.35 all in River: ($454.70) 5 (2 players - 1 is all in) 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 YOU ARE CRAZY!!! :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Suttit och peppat på att resa lite hela dagen.. Blir oslo den 7e och amsterdam den 14 sen har jag redan börjat planera lite på att dra en liten roadtripp i fina sverige när sommaren väl har kommit Isf blir de köpa en billig skåpbil och dra 3-4 st, tänkte något i stil med att dra från malmö till tyskland och bunkra sen ystad, kristianstad, sölvesborg, karlshamn, ronneby, kalmar, öland, jönköping, linköping, norköping, sthlm, uppsala, västerås, örebro, karlstad, göteborg, halmstad, helsingborg hemma!! gillar sverige på sommaren och lär bli billigt, peppish:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Isf blir de köpa en billig skåpbil och dra 3-4 st, tänkte något i stil med att dra från malmö till tyskland och bunkra sen ystad, kristianstad, sölvesborg, karlshamn, ronneby, kalmar, öland, jönköping, linköping, norköping, sthlm, uppsala, västerås, örebro, karlstad, göteborg, varberg och musen, halmstad, helsingborg hemma!! gillar sverige på sommaren och lär bli billigt, peppish:) fyp Jag hade hellre föredragit en roadtrip ut i europa! finns inte mkt att se i Sverige direkt imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Jag är i Malmö. hihi. Edit, Hur kan du vara så sjuk Stjärnifttan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Suttit och peppat på att resa lite hela dagen.. Blir oslo den 7e och amsterdam den 14 sen har jag redan börjat planera lite på att dra en liten roadtripp i fina sverige när sommaren väl har kommit Isf blir de köpa en billig skåpbil och dra 3-4 st, tänkte något i stil med att dra från malmö till tyskland och bunkra sen ystad, kristianstad, sölvesborg, karlshamn, ronneby, kalmar, öland, jönköping, linköping, norköping, sthlm, uppsala, västerås, örebro, karlstad, göteborg, halmstad, helsingborg hemma!! gillar sverige på sommaren och lär bli billigt, peppish:) Räknar med en del hat när forumets norrlänningar kikar in här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts