Namehere Postad 25 Februari , 2014 Rapport Postad 25 Februari , 2014 Sa jag att jag hatar poker? Mycket tunga tider just nu. Springer dåligt och spelar riktigt dåligt med, då är det svårt att plussa. Kämpa meta! Tror på dig! Citera
TrolliNorr Postad 25 Februari , 2014 Rapport Postad 25 Februari , 2014 Sa jag att jag hatar poker? Mycket tunga tider just nu. Springer dåligt och spelar riktigt dåligt med, då är det svårt att plussa. Känner igen det där, runbad => minskad tro på sitt eget spel => försämrat spel => felaktiga justeringar => kliver in på borden med attityden "jaha, hur mkt ska vi donera idag?" = hate pokerz Vet ej hur många bord du lirar eller nivåer osv, men se till att ha en bra warm-up rutin, ev testa lira lågt ett par dagar och spela färre bord så att du hittar lite självförtroende I dunno? GL Citera
Metaddict Postad 25 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2014 Kämpa meta! Tror på dig! Ty m8 Känner igen det där, runbad => minskad tro på sitt eget spel => försämrat spel => felaktiga justeringar => kliver in på borden med attityden "jaha, hur mkt ska vi donera idag?" = hate pokerz Vet ej hur många bord du lirar eller nivåer osv, men se till att ha en bra warm-up rutin, ev testa lira lågt ett par dagar och spela färre bord så att du hittar lite självförtroende I dunno? GL Spelar ju aslågt och backar ändå Men lite bättre förberedelse måste jag helt klart fixa till. Citera
Katt3n Postad 28 Februari , 2014 Rapport Postad 28 Februari , 2014 Skönt att det var nån mer än jag som kände igen namnet på vår nya forummedlem Citera
Metaddict Postad 28 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2014 Skönt att det var nån mer än jag som kände igen namnet på vår nya forummedlem Faaaaaaaaktiskt så följde jag hennes pojkvän, fightern War Machine (ja han heter så på riktigt), på twitter först och hittade därigenom henne. Deras båda Twitters är faktiskt mycket underhållande Citera
Katt3n Postad 28 Februari , 2014 Rapport Postad 28 Februari , 2014 Finns på insta också. Nsfw. Kände igen, tänkte först att det lät som en travhäst. Sen ringde det såklart en klocka. Stora nappar och välgjorda tattoos. What's not to like liksom Citera
Metaddict Postad 1 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2014 Kort och koncis knäböjsguide. Mycket bra. Citera
Metaddict Postad 4 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2014 Kids, don't do drugs!! Man vill ju inte känna hur livet rinner ur en http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18477038.ab Citera
Metaddict Postad 4 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2014 Aaaaaaaaaand in other news, William Thorsson är alltså muslim nu? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article18471956.ab Citera
killerwolf Postad 4 Mars , 2014 Rapport Postad 4 Mars , 2014 dybban om du läser - be kameramannen få ordning på linsen, maken till cpstört fokus har jag inte varit med om tidigare Citera
Metaddict Postad 4 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2014 dybban om du läser - be kameramannen få ordning på linsen, maken till cpstört fokus har jag inte varit med om tidigare Hehe större chans att han läser i Viktors/vår dagbok tror jag men jag kom på att den är stängd nu Citera
Nstradamus Postad 4 Mars , 2014 Rapport Postad 4 Mars , 2014 Aaaaaaaaaand in other news, William Thorsson är alltså muslim nu? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article18471956.ab Det måste väl vara ett bet som han gjort? Sjukaste dybban jag sett.. Citera
minibiff Postad 4 Mars , 2014 Rapport Postad 4 Mars , 2014 Hehe större chans att han läser i Viktors/vår dagbok tror jag men jag kom på att den är stängd nu nsh Citera
Metaddict Postad 4 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2014 nsh Jävligt hidden imo om du tänker på vad jag tror du tänker på. Citera
gorillai Postad 4 Mars , 2014 Rapport Postad 4 Mars , 2014 Jävligt hidden imo om du tänker på vad jag tror du tänker på. Till och med jag fattar (tror jag) obv inte hidden om jag förstår Citera
minibiff Postad 5 Mars , 2014 Rapport Postad 5 Mars , 2014 Jävligt hidden imo om du tänker på vad jag tror du tänker på. Jag tror du vet vad jag tänker på att du tänker på. Jag vet dock inte vad gorillan tänker på eller om han nu tänker på samma sak som jag tänker på. Frågor? Citera
Metaddict Postad 5 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2014 Till och med jag fattar (tror jag) obv inte hidden om jag förstår Jag tror du vet vad jag tänker på att du tänker på. Jag vet dock inte vad gorillan tänker på eller om han nu tänker på samma sak som jag tänker på. Frågor? Jag tror att jag är rätt säker på att jag och gorillan är på samma spår, jag tror att jag inte vet exakt om minibiffen är på samma eftersom han är så väck/bränd. Hursomhelst ingen totalt fantastisk info Citera
papiPope Postad 5 Mars , 2014 Rapport Postad 5 Mars , 2014 Det måste väl vara ett bet som han gjort? Citera
Metaddict Postad 6 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2014 Kära dagbok, idag var det en tanig turk på gymmet som hade t-shirt med skjorta utanför som körde underarmscurls i cable crossen. Det var allt för mig. Tack. Citera
Scaniac Postad 8 Mars , 2014 Rapport Postad 8 Mars , 2014 Yo vad tror du om svenskarnas chans i UFC idag ? Citera
Grindvalen Postad 8 Mars , 2014 Rapport Postad 8 Mars , 2014 Yo vad tror du om svenskarnas chans i UFC idag ? slänger på lite mer frågor! När börjar galan ( svensk tid )? hittar inte.... När (ungefär) börjar MAULERs match? / hur lång tid brukar de ta innan main event är? Finns de nån gratis stream eller går den rent av på TEVE? Citera
Recommended Posts