Mecklenburgare Postad 11 Januari , 2012 Rapport Postad 11 Januari , 2012 Hej! Ses snart? Lagt ner msn helt? Alla klienter fittar så orkar inte längre. Javisst, blev lite ledsen när BF sa att Victor skulle till dig och dricka öl i lördags Citera
Metaddict Postad 11 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2012 Sluta bögdejta i dagboken. Ska ni inte gymma ihop är det väldigt OT Det är OK om dem ska grinda också va? Annars instämmer jag, USCH! Citera
Metaddict Postad 11 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2012 [X] Frän Jay Cutler-frilla [ ] Frän Jay Cutler-fysik Varför står det att jag inte har permission att skriva till Stjärnfittan på facebook? Citera
Mecklenburgare Postad 11 Januari , 2012 Rapport Postad 11 Januari , 2012 Cliffs på facebook buggen som ska visa gamla chatt/PM på wallen? Inaktiverade mitt konto direkt när jag hörde, inte värt folk ser såna sjukheter jag har skrivit i den där djävulschatten. Därför Citera
Starfitter Postad 12 Januari , 2012 Rapport Postad 12 Januari , 2012 [X] Frän Jay Cutler-frilla[ ] Frän Jay Cutler-fysik Varför står det att jag inte har permission att skriva till Stjärnfittan på facebook? Inaktiverat kontot tills vidare. Finns på skype om jag är vid min stationära. Citera
Metaddict Postad 12 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2012 Inaktiverat kontot tills vidare.Finns på skype om jag är vid min stationära. Hehe oj oj här har vi skrivit mycket sjuka gamla PM märker jag Citera
svint0 Postad 12 Januari , 2012 Rapport Postad 12 Januari , 2012 Starfitter; Det är ju bara wall-to-wall chattar som exponerats? Ingenting av det du skrivit i privata meddelanden har väl exponerats? Det var i alla fall vad folk kom fram till på Flashback häromdagen när jag läste. Jag testade även scrolla längst ner på 2 vänners facebook-sidor. (Det funkar BARA om man har den gamla, och inte timeline). Jag hittade ingenting som var annat än wall-to-wall chattar (vilket oftast var/är harmlösa). Dessutom om du går in på Privacy Settings (om du har de på engelska) Väljer denna fliken; Limit the Audience for Past Posts Limit the audience for posts you shared with friends of friends or PublicManage Past Post Visibility Så begränsar du möjligheten för annat än vänner att se vad du har på din sida. Nu för tiden kan du även begränsa så att folk som inte är i kategorin "Close Friends" kan läsa andra vänners wall-posts på din sida t.ex. Vilket kan vara en bra idé om du bara vill dela med dig av vissa grejer till nära vänner. Citera
Starfitter Postad 12 Januari , 2012 Rapport Postad 12 Januari , 2012 Bör det inte gå göra så att inte ens vänner kan se? Typ att jag gör att bara folk i en grupp kan se dem och sen ha den gruppen tom så att enbart jag kan se det i praktiken? Citera
svint0 Postad 12 Januari , 2012 Rapport Postad 12 Januari , 2012 Bör det inte gå göra så att inte ens vänner kan se? Typ att jag gör att bara folk i en grupp kan se dem och sen ha den gruppen tom så att enbart jag kan se det i praktiken? Du kan välja så att bara du eller en viss grupp kan ses vad som är på din wall/vilka som får posta på din wall. Ändra till den nya facebook-profilen först och främst, och om du går tillbaka till årtalen de gäller, så kan du välja genom ett klick för varje år att ta bort alla wall-inlägg från timelinen... Citera
Starfitter Postad 12 Januari , 2012 Rapport Postad 12 Januari , 2012 Ty, ska se hur jag göra. Funderar eventuellt ha min inaktiv och göra en ny, bara adda riktiga vänner/bekanta/ballers och hålla inne på sjuka poster. Borde egentligen göra någon coverup här också, tänk om kommande arbetsgivare kikar in här liksom Citera
Haslo Postad 13 Januari , 2012 Rapport Postad 13 Januari , 2012 ufc sweden slutsålt. Hann ni köpa? Citera
Metaddict Postad 13 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2012 ufc sweden slutsålt. Hann ni köpa? Nä. Ska ta livet av mig. True story. Kunde köpt igår dessutom eftersom jag fick koden för prenumeranter på UFCs nyhetsbrev. Ärligt talat slog inte ens tanken att köpa biljetter mig övht, det fanns inte på kartan att det skulle bli slutsålt direkt. Jag trodde eventuellt att det kunde bli slutsålt någon dag innan eller samma dag. Först och främst tror jag folk från stora delar av Europa har köpt eftersom det är såpass sällan UFC är här alls och UFC-fans är bland dem mest trogna som går att hitta. Sen finns det tydligen redan biljetter ute till försäljning på såna där äckliga biljettsidor. Vi kan bara spekulera hur många såna biljetter som sålts. Läste att ringside säljs för 3k SEK när dem kostade 2k på ticnet. Lust att skicka SuperTequila med ett baseballträ på dem fucking svinen. Fredagen den 13de idag. Jag trodde inte på sånt, nu gör jag. Citera
Haslo Postad 13 Januari , 2012 Rapport Postad 13 Januari , 2012 fyfan. Lider med dig. Finns ju för 1.5k på biljett24. Fast det är ju såna som kostade 400 på ticnet. Citera
Metaddict Postad 13 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2012 fyfan. Lider med dig. Finns ju för 1.5k på biljett24. Fast det är ju såna som kostade 400 på ticnet. Det där är bara för vidrigt för att ens kommentera :cry: :cry: Jag och Kenan83 var uppe några prisklasser när vi såg UFC95 i London och det var ungefär på gränsen till hur långt ifrån jag kan tänka mig att sitta för att det ska vara lönt. Köper man de billigaste platserna får man förbereda sig på att man kommer kolla hela galan på skärmarna. Jag kan fortfarande inte fatta att det var sånt här tryck... Citera
Staash Postad 13 Januari , 2012 Rapport Postad 13 Januari , 2012 ufc sweden slutsålt. Hann ni köpa? Men röööööööööööööv! Hann heller inte köpa, satt och snackade med polarna senast idag om det och såklart fanns intresse. Hade heller inte en aning om att trycket var så enormt, men det fick man veta med en käftsmäll. Det lär väl bara dröja ett par decennium till nästa chans.. Citera
Kakmonstret Postad 13 Januari , 2012 Rapport Postad 13 Januari , 2012 Men röööööööööööööv! Hann heller inte köpa, satt och snackade med polarna senast idag om det och såklart fanns intresse. Hade heller inte en aning om att trycket var så enormt, men det fick man veta med en käftsmäll. Det lär väl bara dröja ett par decennium till nästa chans.. Intresset är stort.. Det är positivt. Ett par decennium, nja. Men troligen inte förrän 2014 eller 2015. Finns väl iofs en bakdörrs färgstege på Alexander som champ. Då kanske det blir tidigare. Citera
Metaddict Postad 13 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2012 Loooooooooooooooooool den enorma welterviktaren Anthony "Rumble" Johnson gick upp en viktklass från 170 pounds till 185 pounds för att möta Vitor Belfort i Brasilien imorrn. Invägningen var idag. Johnson kom in och vägde 197 pounds!! :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: Han måste ha slagit alla rekord Citera
Metaddict Postad 13 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2012 Men röööööööööööööv! Hann heller inte köpa, satt och snackade med polarna senast idag om det och såklart fanns intresse. Hade heller inte en aning om att trycket var så enormt, men det fick man veta med en käftsmäll. Det lär väl bara dröja ett par decennium till nästa chans.. Att Globen sålde slut såhär fort ökar ofc chanserna enormt att UFC kommer tillbaka. 2012 lär vara lite tidigt men låt säga innan 2013 är slut tror jag dem är tillbaka Intresset är stort.. Det är positivt. Ett par decennium, nja. Men troligen inte förrän 2014 eller 2015. Finns väl iofs en bakdörrs färgstege på Alexander som champ. Då kanske det blir tidigare. Tror inte det inverkar alls om Alex blir mästare, det känns jävligt osannolikt att vi får se några titelmatcher i Sverige i vilket fall. Citera
Kakmonstret Postad 13 Januari , 2012 Rapport Postad 13 Januari , 2012 Loooooooooooooooooool den enorma welterviktaren Anthony "Rumble" Johnson gick upp en viktklass från 170 pounds till 185 pounds för att möta Vitor Belfort i Brasilien imorrn. Invägningen var idag. Johnson kom in och vägde 197 pounds!! :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: Han måste ha slagit alla rekord :lol: :lol: :lol: Citera
Metaddict Postad 13 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2012 :lol: :lol: :lol: Jävligt IRL-kungligt ändå Vitor ska ha gått med på matchen mot 20% av Rumbles lön samt att Rumble inte får väga mer än 205 pounds när dem fightas. Antar att dem kommer väga honom igen då. Klarar han inte den vikten heller så lär han ju aldrig någonsin få fightas i UFC igen, sannolikheten för detta lär även vara rätt stor om han inte slår Belfort. Citera
Kakmonstret Postad 13 Januari , 2012 Rapport Postad 13 Januari , 2012 förlorar han mot vitor tror jag nog de klipper honom rakt av. Citera
Kakmonstret Postad 13 Januari , 2012 Rapport Postad 13 Januari , 2012 Tror inte det inverkar alls om Alex blir mästare, det känns jävligt osannolikt att vi får se några titelmatcher i Sverige i vilket fall. vettefan du. nu är england en större marknad, men jag tror nog vi skulle få se bisping försvara i london ifall han blev champ. (vilket han ofc inte blir, men ett exempel!) Citera
Recommended Posts