Rainb0w85 Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 Halloj, jag undrar lite.. om det finns nån site som svs där man kan sätta in via internetbank och få in pengarna direkt in på pokerkontot. Har inte Visa/Mastercard så skulle gärna vilja veta om det finns. Antar att det tar nån dag på de flesta sites, men om det finns nån där det är instant.. Plz write! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasermaja Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 Redbet har jag hört att de har den möjligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rainb0w85 Postad 2 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2008 Tackar, ska kolla upp det genast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beardo Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 På Svenska Spel går pengarna in direkt från bankkontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rainb0w85 Postad 2 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2008 På Svenska Spel går pengarna in direkt från bankkontot. Jo det vet jag, men jag vill inte spela där =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 betsson har det garanterat (andra vägen går bra iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rainb0w85 Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Satt in på betsson nu, eller mja.. Det var inte instant Fixade igår.. inget än idag, Pokerstars tog det dock 1h på bara (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts