Trolldeg Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Helt rätt! hur lever liket? Inget roligt att förtälja? Det är väl samma gamla lunk som vanligt. Vad har du för dig nu för tiden då? Citera
Swede Postad 8 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2007 Det är väl samma gamla lunk som vanligt. Vad har du för dig nu för tiden då? jobb, akvariet... se pengarna åka berg o dalbana på börsen Citera
Klyka Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Muhahaha, hur många är kvar från det gamla gardet? man måste ju logga in lite då och då för att behålla sitt medlemskap. Men ni som känner igen mitt nick. hur e läget? Tack, det är bara bra. Själv var jag väl det nya gardet på din tid. Liten och rädd. Edit: Liten är jag fortfarande Citera
Swede Postad 9 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2007 Tack, det är bara bra. Själv var jag väl det nya gardet på din tid. Liten och rädd. Edit: Liten är jag fortfarande Nice, det finns fortfarande nicks man känner igen blev lite rädd där ett tag, kände mig som "den gamle" jag har precis ätit glass, vad gör ni? det är ju så sjuuuuukt varmt Citera
Klyka Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Just kommit hem från jobbet. Det är galet. Citera
Swede Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2007 Det är så varmt att fiskarna i akvariet har svettpärlor i pannan Citera
Goatse Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Fan vad det suger att vara sjuk! Sitta hemma hela dagarna och hosta hela nätterna. Citera
Klyka Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Jag har köpt pizza men orkar inte äta den för all choklad jag tryckt i mig. Citera
DaPine87 Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 jag floppade nyss färg mot överfärg, rivern gav mig str8flush Citera
Swede Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2007 Jag är så otroligt kissinödig just nu, men av någon sjuk och pervers anledning gillar jag att hålla tillbaka det så länge jag kan. Efter ett tag går känslan över bara för att komma tillbaka x3 vid nästa tillfälle. har nu ej kissat sen i morse kl 8 (jag har rätt bra blåsa och kan faktiskt gå hela dagar utan att behöva kissa), men man har ju druckit kopiösa mängder vatten i denna värmen. Visst har man svettats, men jag tror ändå jag har mycket som vill ut. Det kommer bli så skönt när jag väl kissar Citera
mr_telefon Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Jag är så otroligt kissinödig just nu, men av någon sjuk och pervers anledning gillar jag att hålla tillbaka det så länge jag kan. Efter ett tag går känslan över bara för att komma tillbaka x3 vid nästa tillfälle. har nu ej kissat sen i morse kl 8 (jag har rätt bra blåsa och kan faktiskt gå hela dagar utan att behöva kissa), men man har ju druckit kopiösa mängder vatten i denna värmen. Visst har man svettats, men jag tror ändå jag har mycket som vill ut. Det kommer bli så skönt när jag väl kissar Akta så du inte gör en "Tyko Brahe" Hans blåsa spängdes så han dog av urin i blodet. Citera
Swede Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2007 Hade det inte varit för att jag måste på födelsedagskalas nu så hade jag försökt hålla mig tills läggdags ikväll. Jaja, kanske en annan dag Citera
Swede Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2007 vi hade tävling en gång vem som kunde kissa längst tid. Vi drack så mycket vi kunde, och höll det inne så länge vi kunde. jag vann med tiden 1 minut och 42 sekunder med jämn stråle. Citera
PinkFloyd Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 vi hade tävling en gång vem som kunde kissa längst tid. Vi drack så mycket vi kunde, och höll det inne så länge vi kunde. jag vann med tiden 1 minut och 42 sekunder med jämn stråle. sjuk kuriosa, min far pissar nästan så länge (och ibland säkert längre) VARJE kväll innan han sover. har räknat tiden några ggr i unga år.. Citera
Sansrom Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Nån som fattat det här med Ben & Jerry's? Den kostar ju typ 3 ggr mer än all annan glass, är den så mkt godare? Citera
Klyka Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 För ben n jerrys betalar du för precis samma sak som på waynes coffee, dvs misslyckad kvasiattityd. Citera
Swede Postad 13 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2007 Nån som fattat det här med Ben & Jerry's? Den kostar ju typ 3 ggr mer än all annan glass, är den så mkt godare? den frågan kan du ju ställa till allt Är Audi värt så mycket mer än en Skoda? (samma fabrikat) Är horan i sverige värd mer än den i baltikum? (samma fabrikat) Glassen är helt klart godare än bigpack med tre smaker, men sen är det upp till dig som person. Själv tycker jag att Sia gör rätt god glass. Citera
Swede Postad 28 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2007 Igårkväll... sa hon... o älskling jag känner mig so nere det gör mig så avtänd när jag känner mig utanför Citera
sulla Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 den frågan kan du ju ställa till allt Är Audi värt så mycket mer än en Skoda? (samma fabrikat) Är horan i sverige värd mer än den i baltikum? (samma fabrikat) Glassen är helt klart godare än bigpack med tre smaker, men sen är det upp till dig som person. Själv tycker jag att Sia gör rätt god glass. Ben & Jerrys är kanon, tre ggr fetare än vanlig glass och tre gånger sötare. Pröva Cookie-Dough... Citera
Appel Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 All grattis går nu till supertod!!!!!! Citera
supertod Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 nu e det bara 3 timmar kvar :mrgreen: :mrgreen: Citera
Swede Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2007 Själv har semester två veckor nu. Åker till Amsterdam med tösen på tisdag, och kommer vara där 10 dagar. fan vad skönt det är att ligga i soffan och känna att jag inte behöver jobba imorgon... åååååååååhhhhh vad skööööööönt (och sen har man klonkat hem en turnering och några inköp i cash-games idag... livet leker) Citera
Snabelguy Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Själv har semester två veckor nu. Åker till Amsterdam med tösen på tisdag, och kommer vara där 10 dagar. fan vad skönt det är att ligga i soffan och känna att jag inte behöver jobba imorgon... åååååååååhhhhh vad skööööööönt (och sen har man klonkat hem en turnering och några inköp i cash-games idag... livet leker) Va kul för dig då... *inte alls avis o har inte alls söndagsångest* Citera
Recommended Posts