Bein Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 har det hänt något sen jag har varit borta? Nja, jag spelade en 5 dollar freezoute för några veckor sedan, annars inget. Citera
Swede Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 har det hänt något sen jag har varit borta? Nja, jag spelade en 5 dollar freezoute för några veckor sedan, annars inget. hur gick det? Citera
Klyka Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 har det hänt något sen jag har varit borta? Ja folk har misshandlat denna tråd genom att göra den till nån form av allmän shoutbox. Det finns inget sammanhang, ingen röd tråd. Styr upp, Swede! Citera
bongoBerra Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Välkommen tillbaka! tack, tack. hur står det till själv? Citera
Clemens Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Välkommen tillbaka! tack, tack. hur står det till själv? Jovars det rullar väl på Citera
Klyka Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Jovars det rullar väl på Nej, jag pratade inte med dig! Citera
thestonk Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Det vet jag att du gjorde, du behöver inte vara blyg. Jovars det rullar väl på Nej, jag pratade inte med dig! Citera
Klyka Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Ja, det gjorde hon kanske. Men det får du väl fråga henne om?! Citera
busen Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 har det hänt något sen jag har varit borta? om du skulle få för dig att titta in här igen var det jäkligt skoj att sitta vid ditt bord Citera
Swede Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Postad 7 November , 2006 har det hänt något sen jag har varit borta? om du skulle få för dig att titta in här igen var det jäkligt skoj att sitta vid ditt bord desamma desamma man kanske kollar in här och berättar roliga anekdoter en gång i veckan Citera
ninreb Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 har det hänt något sen jag har varit borta? om du skulle få för dig att titta in här igen var det jäkligt skoj att sitta vid ditt bord desamma desamma man kanske kollar in här och berättar roliga anekdoter en gång i veckan Swedes anekdoter = Pfs bästa badbok år 2007? Citera
Sansrom Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 kfluffie, grattis på födelsedagen och Iron Maiden. Citera
Jennez Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Grattis fluffer! Kondomer med jordgubbssmak ar pa vag for att underlatta din arbetsborda! Citera
Klyka Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Jag sällar mig till gratulationsleden! Skickar en Jennez-kopia i latex. Citera
The Grand Bark Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Min bil klarade besiktningen galant idag. Därför bjöd jag den på en guldtvätt på Statoil. Kaffekask på Zoegas och Explorer är fanta mig jävligt gott. Brudar suger. Citera
Jennez Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Brudar suger. Ja, men troligen inte dig... Citera
psatiw Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Jag ångrar att jag höll på och drygade mig mot Jennez i nån tråd för ett tag sen, när jag i själva verket tycker han verkar vara jävligt reko och en av de vettigare på forumet. Men jag kan inte låta bli ibland, det är som en sjukdom. Nu ligger jag hemma i våndor och mår dåligt. Det blir nog att jag får supa mig full. Öl någon? Södermalm, Stockholm. My treat. Citera
Trolldeg Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Öl någon? Södermalm, Stockholm. My treat. Badbeat. Här har man hängt i Stockholm hela veckan för att åka hem en dag innan man frirullar öl. Btw, var du på sviten nån dag i veckan? Satt och fundera på om en kille var du men kom aldrig fram till något. Citera
kfluffie Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 kfluffie,grattis på födelsedagen och Iron Maiden. Ty! Iron Maiden rockade förstås! 4 plus av AftonBladet. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,934516,00.html Grattis fluffer! Kondomer med jordgubbssmak ar pa vag for att underlatta din arbetsborda! Ty, ty! Det låter bra! Jag sällar mig till gratulationsleden! Skickar en Jennez-kopia i latex. Ty igen! Jennez kan du dock behålla och du tillåts även exprimentera på honom (free of choice so to speak) MVH //KF Citera
psatiw Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Badbeat. Här har man hängt i Stockholm hela veckan för att åka hem en dag innan man frirullar öl. Oruttat. Nästa gång kanske. Btw, var du på sviten nån dag i veckan? Satt och fundera på om en kille var du men kom aldrig fram till något. Eeeh, menar du att det finns fler gravt alkoholiserade, felspelande, utskrattade sociala missfoster än mig där!? Jag är nämligen ganska säker på att jag inte var där, nej. Typ förra onsdagen sist, tror jag. BTW tillbaka isåfall, hur kunde du sitta och fundera på det och vad gick du efter för preferenser? Citera
Trolldeg Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 BTW tillbaka isåfall, hur kunde du sitta och fundera på det och vad gick du efter för preferenser? Han verkade förstå vad han snacka om när han kommenterade någon hand. Det har aldrig hänt där förut. Citera
psatiw Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Han verkade förstå vad han snacka om när han kommenterade någon hand. Det har aldrig hänt där förut. Säger bara lol, min vän: t.o.m LOL. Så jävla roligt skrivet. Ska jag fan printa ut, rama in och hänga upp på väggen där nere. Tänker dessutom ta det som en komplimang, så TACK. Citera
hansolo Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 kfluffie,grattis på födelsedagen och Iron Maiden. Ty! Iron Maiden rockade förstås! Fan va bra dom va såg dom också på globen! bästa spelningen på länge. synd bara att de va så få klassiker...klart värt en 4a iaf! Citera
Recommended Posts