The Grand Bark Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 I kvälöl blir jag sannolikt rätt full! Citera
busen Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 va e grejen med ögoninflammation?!? dryyyyygt Citera
heltok Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 nu är jag ägare till 3st breitlingklockor. äkta kopior Citera
Frege Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 I kvälöl blir jag sannolikt rätt full! Tilta inte! Citera
Narkissoz Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 nu är jag ägare till 3st breitlingklockor. äkta kopior Skicka en till mig Citera
Grinder22 Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 "yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do arehvarehvarehvareh duv jehvu bari sta lilla stillan dobadakedagadaga dududejada just - arehvarehvarehvare - är den svåraste biten, tips mottages" orginalet: http://www.heimerback.com/levas_polka.mp3 Citera
Grindaren Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Så det här är spamtråden på pf.nu? Citera
Goatse Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Äntligen har jag hittat tillbaka till grinden! Har inte haft kul när jag spelat poker på ~8 månader. Men hittade lösningen; koffein! Har druckit så mycket cola light under de senaste månadena att koffeinet inte längre haft någon effekt. Drack 2 redbull och satte mig och spela nu, hjärnan arbetade i 200% (eller snarare 100% jämfört med min vanliga 50%) Yay! Imorgon blir det att köpa en hel låda. Lite destruktivt kanske men orka avvänja sig mot koffein, förlorar ju för mycket speltid då. Citera
Goatse Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Äntligen har jag hittat tillbaka till grinden! Har inte haft kul när jag spelat poker på ~8 månader. Men hittade lösningen; koffein! Har druckit så mycket cola light under de senaste månadena att koffeinet inte längre haft någon effekt. Drack 2 redbull och satte mig och spela nu, hjärnan arbetade i 200% (eller snarare 100% jämfört med min vanliga 50%) Yay! Imorgon blir det att köpa en hel låda. Lite destruktivt kanske men orka avvänja sig mot koffein, förlorar ju för mycket speltid då. Citera
eurythmech Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Jag har tråkigt, skicka pm till mig! (Jag skickade ett själv nyss) Citera
Kalfir Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 "yatu zap paredikka arerallan tikkairellan titstan dollaa-dibidibdalla ruppa de ruppidan korikan kokkaei kirikan ko a-ratata jaribidabill labirtstan dill dan dellan do aberipakta parripari biriberiberi sten dellan do ja barilla stillan deja do arehvarehvarehvareh duv jehvu bari sta lilla stillan dobadakedagadaga dududejada just - arehvarehvarehvare - är den svåraste biten, tips mottages" orginalet: http://www.heimerback.com/levas_polka.mp3 Antar att alla sett den redan, men vi tar det igen i så fall: http://www.dosky.info/habihabi.swf Citera
heltok Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 hört på irc: <Zyr> ja drömde att jag spela starcraft med Ken lennard <ThrasheR> lol! <Cyll> var han någe bra? <Cyll> erkänn att han 6-poolade <deli> lol <PurplHaze> 4pool var bäst <Zyr> han spelade på två skärmar <Zyr> multitabbade Citera
Trolldeg Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Nu njuter man. Har ett bet till 42ggr pengarna på Finland och Lordi. Citera
Jennez Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 Snart är det dags för hultsfred! Och jag hoppas att det snart ar dags for dig att konfirmeras.... Citera
Albert Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 skulle betala en sak på eBay men istället för att bli redirektad till PayPal så kom det fram nån skumsida: https://www.marketworks.com typ. Hmm... ugglor i mossen? Citera
kfluffie Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 skulle betala en sak på eBay men istället för att bli redirektad till PayPal så kom det fram nån skumsida: https://www.marketworks.com typ. Hmm... ugglor i mossen? Jag har sett de ha MarketWorks tidigare men jag föredrar att alltid pynta med PayPal när jag köper saker på eBay. Mestadels för att eBay inte längre har någon kontroll utöver det som händer på eBay's sida och PayPal och på så sett avstår från allt ansvar. EDIT: Stog lite här om MarketWorks: http://pages.ebay.com/help/policies/listing-links-credits.html Fick inte fram något vettigt då jag bara skummade igenom. EDIT2: Det verkar som att eBay och MarketWorks inte har något emot varandra men jag föredrar ändå PayPal! MVH //KF Citera
kfluffie Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Att de inte kan vara tysta! Vilken kanal man än Zappar till så kommer dessa intressante "Gissa ordet"-program! Ledtråd: "Ord med mat" Ord på TV:n M A T _ _ _ _ MVH //KF - Måste byta kanala! Citera
Loveless Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Jag ska fan stänga av tv:n fram till vm. Kommer ju vara totalt uttjatat innan det börjar med alla specialprogram, vm-relaterad reklam och annat skit. Citera
kfluffie Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Jag ska fan stänga av tv:n fram till vm. Kommer ju vara totalt uttjatat innan det börjar med alla specialprogram, vm-relaterad reklam och annat skit. Släng över kanalen på Trean! Trodde det skule vara Ellen DeGeneres men det var Ricki Lake istället! Det är några som får göra lögndetektortestet och visa sig vara otrogna Same old Shit! MVH //KF - Säljer sin 20"-TV för ett platta öl! Citera
kfluffie Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Jag ska fan stänga av tv:n fram till vm. Kommer ju vara totalt uttjatat innan det börjar med alla specialprogram, vm-relaterad reklam och annat skit. Släng över kanalen på Trean! Trodde det skule vara Ellen DeGeneres men det var Ricki Lake istället! Det är några som får göra lögndetektortestet och visa sig vara otrogna Same old Shit! MVH //KF - Säljer sin 20"-TV för ett platta öl! Kollat precis klart på Ellen så kommer ju självklart Lyckochansen!! Tur som det är så hittar jag fjärren Kvickt och bytter till TV4+ och ser min älskade Dr. Phil i rutan! Citera
Recommended Posts