cab19 Postad 15 Januari , 2006 Rapport Share Postad 15 Januari , 2006 Tyty mina vänner ÅttiseX,Trolldeg och Hjort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Humor... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 gonatt tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 Susnin.nu om vad "naturen" är: Naturen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 fy fan va tragiskt dåliga lirarna är på partys mellanhöga omaha bord Pinsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 dahlberg skoja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Farväl tråden Men vi ses snart igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Farväl tråden Men vi ses snart igen Dagens andra lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 The Perry Bible Fellowship Otroligt rolig serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Jag e på tilt, förra gången ajg tilade en lördag blev jag dyngrak, ska jag blio dyngrak igen? JA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Jag e på tilt, förra gången ajg tilade en lördag blev jag dyngrak, ska jag blio dyngrak igen? JA youre getting close me thinks... aejjj, kanske ska dra ner till lokalen å lira brallan av pojkarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Jävligt cool perspektivförvrängare! Måste ses! Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Sambon kom precis hem... Sambo- Kan vi inte gå ut och promenera? (det här betyder 1 timmes promenix) TF- Mjaaaa, det är så jäkla kallt ute... S- Jooa, var sa snill daaa! (hon är norska) TF- Mjaaaaaaaa, vi kan väl gå en sväng till ICA kanske och handla. (fem minuters promenad) *hon tänker en stund* S- Vi kan väl kompromissa lite? TF- Jaha? *stöööön* S- Jag går en runda och ringer dig när jag är utanför igen så kommer du ner och så går vi till ica! TF- Jo, den kompromissan går jag med på! /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Om prioriteringar Meh, kom igen nu, hur ond är du människa? Ut och gå med henne en stund nu för fan. Vad var anledningen egentligen? "Hmm, nja, jag tänkte ju faktiskt sätta mig och dra igenom the great OT-thread, så hon får gå själv..." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 undrar om man skulle våga åka till EPT. va e åldersgränsen? har för mig att den är 20 eller nå sånt, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 undrar om man skulle våga åka till EPT. va e åldersgränsen? har för mig att den är 20 eller nå sånt, eller? Det lär vara 18 i Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slovakien Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 TILT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Vänner, Steven Seagal är tuff, men jag saknar Death Wish-filmerna på sena fredagar och lördagar. Bronson är en verklig hjälte, som tar lagen i egna händer, då samhället är korrumperat och sjukt. Mmm, sådant gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 http://www.svd.se/images/ettan2006/060128/kassan5060.jpg *snusk* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Vänner, Steven Seagal är tuff, men jag saknar Death Wish-filmerna på sena fredagar och lördagar. Bronson är en verklig hjälte, som tar lagen i egna händer, då samhället är korrumperat och sjukt. Mmm, sådant gillar jag. Vän, Steven Seagal är inte tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Om jag spetsar öronen och lyssnar in (o)ljudet från tvn så verkar det som om en ny säsong av BB har börjat Antar att The Four Horsemen of the Apocalypse precis lämnat stallet... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Nu har jag fått p-bot igen. Det är fan helt jävla enormt att jag lyckas gång på gång!!! Men, som en revolutionerande unik tanke lovar jag härmed att aldrig ställa bilen på fel sida vägen igen, aldrig när det är städdag och att genast köpa en p-skiva som snurrar av sig själv! /b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Nu har jag fått p-bot igen. Det är fan helt jävla enormt att jag lyckas gång på gång!!! En mkt mörk decembermånad för 3-4 år sen skramlade jag ihop 5,5K i p-botar. Den julen bestals många barn på sina julklappar och för januariköpare av nya skridskor/skidor/snowboards på Blocket, junior-storlek, har aldrig utbudet varit större. Jag är med dig i denna svåra stund! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Nu har jag fått p-bot igen. Det är fan helt jävla enormt att jag lyckas gång på gång!!! Men, som en revolutionerande unik tanke lovar jag härmed att aldrig ställa bilen på fel sida vägen igen, aldrig när det är städdag och att genast köpa en p-skiva som snurrar av sig själv! /b Min gamle vän och vapendragare Busen. Slå dig ner framför brasan och låt pappa Dahlberg dra en vis saga för dig, mitt barn. När du har parkerat klart så skriver du en egen lapp "röd bil: ABC 123 2000 böter" lite snyggt. så tror lapplisan att du fått böter redan så slipper dud et igen /Pappa Dahlberg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Äntligen! BambaPoker har sett dagens ljus. Undrar vad man kan tänkas hitta i deras VIP-shop? Levergryta, potatisbullar och kokt höna i grön sås? Eller kanske bubblaren "Vad huset har att bjuda"? Ska bli spännande att se. Den som inte vet vad jag pratar om är förmodligen inte från Västsverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts