Sansrom Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Tur att man inte har tre ben, då hade det varit ännu svårare att veta vilket man skulle stå på. Citera
TotalFarsa Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Följande citat, från AB såklart, av rymdfysiker Patrik Norqvist (som har letat fysikaliska fel i hollywood filmer) fick mig att le litegranna... Sorteras förmodligen under avdelning Verkligen tur att du berättade det för mig! Tecknade filmer lyder också under sina egna fysiklagar. -Kolla bara in när någon figur flyger rakt fram och tvärstannar i luften - för att sen, efter en stund falla rakt ner. Sånt händer inte, säger Patrik Norqvist. /TF Citera
Pokertomte Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Vaa, händer inte det på riktigt? Jag som verkligen trodde det, stort tack Patrik Norquist! Citera
stitchio Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Vår fysiklärare visade gråben-avsnitt på lektionerna.. Citera
parre Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Gul. Gulare. Gulast. Parre. Speltorsk. Speltorskare. Speltorskast. Parre. Citera
stitchio Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Parre är du fortfarnade nere? Pma din adress till mig så skickar jag en chokladkalender! Citera
Loveless Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Hellre en gul speltorsk än rövknullad på jobbet. Tror fan jag ska sikta på att vara tärande ett par år. Citera
Pokertomte Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Någon som sett saw2 än? Citera
Trolldeg Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Någon som sett saw2 än? Japp mördaren är... Nej jag skojja. Tyvärr så surfade jag runt på en annan site där någon var så snäll och upplyste alla om vem mördaren var så jag vet inte hur sugen jag är på att se den nu. Citera
Swede Postad 30 November , 2005 Författare Rapport Postad 30 November , 2005 Gul.Gulare. Gulast. Parre. Speltorsk. Speltorskare. Speltorskast. Parre. jag med, sämsta två dagarna nu för mig någonsin jag tömmer mitt neteller konto nu... de pengarna kan användas till bättre saker än poker Citera
busen Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 de pengarna kan användas till bättre saker än poker ! [edit] vad är grejen med att mina -känslor svänger värre än min BR när jag skottar 2-5 Citera
Bein Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 så har jag nu sveriges bästa avatar! Citera
Bein Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 ... Peruken Sedan: 17 Feb 2004 Inlägg: 1 ----------------------------- medlem jätte länge och så inleder du med det där underbara inlägget.. Citera
busen Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 ... Peruken Sedan: 17 Feb 2004 Inlägg: 1 ----------------------------- medlem jätte länge och så inleder du med det där underbara inlägget.. Det Du måste fundera över är det dolda budskapet Peruken (o)medvetet beskriver. I själva verket har Peruken lyckats förbrylla ännu en beige lördagsmorgon för mig, med vad som säkerligen bara är ett fylleinlägg.. Citera
Bein Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 ... Peruken Sedan: 17 Feb 2004 Inlägg: 1 ----------------------------- medlem jätte länge och så inleder du med det där underbara inlägget.. Det Du måste fundera över är det dolda budskapet Peruken (o)medvetet beskriver. I själva verket har Peruken lyckats förbrylla ännu en beige lördagsmorgon för mig, med vad som säkerligen bara är ett fylleinlägg.. det är ju så det kan vara. äre wpt nu eller är det i morgon? Citera
Trolldeg Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 ... Klockrent! "Välkommen" eller nått. Jag tror iofs att det är en av QoS låtsaskompisar. Citera
Bein Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Klippte till den söta kebab pojken så den blir lite sötare Citera
Albert Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Svullo är död. Sorgligt. Buzz Bazooka Citera
trisslott Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Någon som sett någon bra film på sista tiden? Ikväll går Shrek, Rounders, Pearl Harbour, och De misstänkta på tv. Jag tycker det är ett bra urval, ska bli skönt att bara slappa och ta en cola och bara se någon film ikväll! Citera
erik87 Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Någon som sett någon bra film på sista tiden? Ikväll går Shrek, Rounders, Pearl Harbour, och De misstänkta på tv. Jag tycker det är ett bra urval, ska bli skönt att bara slappa och ta en cola och bara se någon film ikväll! Jo verkligen! Jag har dock råkat ut för ett mycket svårlöst dilemma, ska jag beställa kebabpizza eller en ciao ciao? hm... svårlöst... Citera
OV1 Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Varför blir det alltid X när jag tippat 12? Citera
erik87 Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Varför blir det alltid X när jag tippat 12? Riggat så klart. Citera
trisslott Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Någon som sett någon bra film på sista tiden? Ikväll går Shrek, Rounders, Pearl Harbour, och De misstänkta på tv. Jag tycker det är ett bra urval, ska bli skönt att bara slappa och ta en cola och bara se någon film ikväll! Jo verkligen! Jag har dock råkat ut för ett mycket svårlöst dilemma, ska jag beställa kebabpizza eller en ciao ciao? hm... svårlöst... Jaha, vilken/vilka då? Jag hoppas du gick på kebaben! Citera
TotalFarsa Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Jahapp... Då kom man hem onykter... Frågan är om man ska sätta sig och slaska eller göra några varma mackor och se Doom på duken? Fyfan, det blir nog Doom... Nostalgi rockar fett!!! /TF Citera
Recommended Posts