Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Recommended Posts

Postad

Jag brukar bli kär i bröst, så bli kär i en röst lär också. Borde vara lättare att säga till en tjej också utan att hon blir sur. Varför har jag ingen aning om.

Nu orkar jag inte förfesta själv mer, går en runda och ser om det dunkar kent i någon trappuppgång! Tjarå

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

trodde jag skulle åka på stryk i dag

sitter i en gryta ( sng )

2 syrianer spelare tillsammans ( unegfär )

han som spelar säger inte ett ord utan hans polare som säger allin

då frågar jag lite snällt

är det din mamma som spelar eller du?

dom blev lite sura över min komentar

Postad

Man blir ju fan så jäkla förbannad... varför?

länk till artikel

Just nu pågår en massa meningslöst våld i Malmö (och ja, jag vet, i hela världen)

men varför? Det finns säklert tusen förklaringar som alla är rätt (typ saknad av fadersgestalt, etc etc) men i grund och botten fattar jag inte hur människor kan förlora empatin gentemot andra människor på detta viset.

hur kan man sparka en liggande människa i ansiktet, och pga en bagatell?

Jag är rädd för att Malmö håller på att likna USA mer o mer där våldet föder rädsla, som föder mer oförståelse och brist på empati och som föder ännu mera våld.

Hur kan man stoppa det?

Folket måste våga säga stopp. man måste våga säga emot. Samhället får inte tolerera en sådan brist på empati. Alla måste ta sitt ansvar.

Postad

Jag hörde också det, körde till jobbet och hade precis kommit fram så jag satt kvar i bilen och skruva upp stereon... Helt otroligt... Undrar om den låten finns att köpa?

Vänner,

För någon vecka sedan hörde jag Petra Marklund i September sjunga live på Rix MorgonZoo. Jag blev helt paralyserad, för aldrig tidigare i mitt liv hade jag hört något så vackert, som det som Petra sjöng. Helt otroligt.

Kan man bli kär i en röst?

Postad

Man hoppades ju på att det skulle vara lösningen på älgt__t, så var det ett mord istället.

Är det bara jag som inte förstått poängen med att visa bilder av folk med en stor svart fyrkant som täcker personen, ibland har dom ju såna där bilder på framsidan av tidningarna (och oftast är det ju värre, nu kan man ju känna igen nån på hakan. :roll:)

Vad jag menar är alltså; ska personen ändå vara anonym/censurerad kan man väl spara utrymmet till text istället.

Postad

Det är för att grabbarna på Boyahed/flashback ska kunna spendera en halvtimme för att hitta orginalbilden. Speciellt om det rör sig om en "kändis"*.

*En kändis i kvällstidningens värld är en person som någon gång tidigare har funnits på bild i tidningen ifråga.

Postad

Bilder på dom anonyma personerna har väl lika stor chans/risk att finnas på Flashback även om det bara rör sej om text i kvällstidningarna..?

Jag längtar tills dom saxar in en helt svart fyrkant som bild på en misstänkt, det har varit riktigt nära några gånger, men sen är det dom där milimetrarna tröja och början på halsen som alltid gör en så besviken. :(

Postad

Apropå det där men censurerade bilder i tidningar, iaf Aftonbladet har lyckats med konststycket att ha personens namn som bildnamn några gånger (de verkar ha ett bättre system för det nu). "Hmmm, undrar vem som gömmer sig bakom rutan på bilden goranpersson.jpg?" :P

Fan va illa att sova till efter 13 :( Aja, vad gör man inte när man är lite krasslig och arbetslös? :(