Dahlberg Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 vill köpa ny bil, funtar på en BMW 316 compact. Nån som har tidigare erfarenheter av den?? *edit* Nu har jag gett den här tråden mina inlägg nr 500 - 600- 700 och nu 800 Citera
Bein Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Behöver hjälp! Måste göra ett cd fodral med ett påhittat band. Band/Album/Låt namnen ska samspela med bilden eller layouten på skivan. måtten ska vara 120x120mm framsida och 135x120mm baksida och jag har ingen anning vad mitt band ska heta osv. behöver tipps och hjälp o råd! Citera
Swede Postad 1 November , 2005 Författare Rapport Postad 1 November , 2005 Behöver hjälp! Måste göra ett cd fodral med ett påhittat band. Band/Album/Låt namnen ska samspela med bilden eller layouten på skivan. måtten ska vara 120x120mm framsida och 135x120mm baksida och jag har ingen anning vad mitt band ska heta osv. behöver tipps och hjälp o råd! välj först en genre, låt oss säga att du väljer en alternativ postpunk grupp. Döp den till något med "The" typ The K sen döper du albumet till "The bigger they are, the harder they hit" Låtnamn i stil med - Inconsistent Drop Out - Little Girl - Friday Night Skivomslaget skall helst vara i mörka färger. helst militära toner, typ brunt, grönt använd en bild av en staty av typ Stalin, eller bild av Mao, eller någon annan diktator (hitler går dock fetbort) Citera
K4lle Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Nu har jag flyttat, och igår fick jag min recliner fåtölj ! Hoppas innerligt att intresseklubben antecknar. Citera
psatiw Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Tjejer är som runner runner flush. Jobbiga och oftast dyra att jaga, men när man väl sätter en så är det värt det Det är ju fan inte ens det (värt det) ibland. En del vrak vill man ju fan skicka fakturajäveln på drinkarna till. Citera
Bein Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Behöver hjälp! Måste göra ett cd fodral med ett påhittat band. Band/Album/Låt namnen ska samspela med bilden eller layouten på skivan. måtten ska vara 120x120mm framsida och 135x120mm baksida och jag har ingen anning vad mitt band ska heta osv. behöver tipps och hjälp o råd! välj först en genre, låt oss säga att du väljer en alternativ postpunk grupp. Döp den till något med "The" typ The K sen döper du albumet till "The bigger they are, the harder they hit" Låtnamn i stil med - Inconsistent Drop Out - Little Girl - Friday Night Skivomslaget skall helst vara i mörka färger. helst militära toner, typ brunt, grönt använd en bild av en staty av typ Stalin, eller bild av Mao, eller någon annan diktator (hitler går dock fetbort) Tack! riktigt bra tips där, nu fick jag lite insperation. Citera
LazarusS Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Finns det någon som tycker att det nya lågprissnuset LD håller måttet? Ja för fan. Jag har precis köpt mig en ny härlig dosa LD. Har väl ätit upp ett tiotal burkar vid det här laget. (tuggar helst löst grovsnus i vanliga fall men på jobbet surar de ur när man är alldeles svart i kakhålet). Tycker att LD har ett litet uns av kåda i smaken. Väldigt smarrigt och underbart billigt!!! I shopen bredvid kneget kunde man de första två veckorna när det introducerades köpa en rulle för facila 116.- svenska. Då var man lycklig. //L-O Citera
LazarusS Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Om exakt 15 minuter bommar vi på kneget. Det passar riktigt bra för om en timme ganska precis tänkte jag sänka ett par pilsner med några goda vänner. Vilken ölsort kan passa bra en onsdagkväll??? Svara snabbt för om 13 minuter drar jag för fan i våld härifrån!!! //Lama Citera
Dahlberg Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Om exakt 15 minuter bommar vi på kneget. Det passar riktigt bra för om en timme ganska precis tänkte jag sänka ett par pilsner med några goda vänner. Vilken ölsort kan passa bra en onsdagkväll??? Svara snabbt för om 13 minuter drar jag för fan i våld härifrån!!! //Lama Lite sent, men det belgiska klosterölet Leffe är utav hög rang och lite av en personlig favorit. Eller om du är hungrig också, varför inte svepa en pint Guinness (andra favoriten) Citera
Swede Postad 2 November , 2005 Författare Rapport Postad 2 November , 2005 sitter på förfest o dricker mesdryck! Citera
Dahlberg Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 sitter på förfest o dricker mesdryck! Smält messmör?? Citera
PxT Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 sitter på förfest o dricker mesdryck! Sitter alla och super denna onsdagskväll!? Jag är inte sämre, sitter här med en gin&tonic och ska snart masa mig iväg till en förfest. Sedan blir det Grand där http://www.efterfesten.com tydligen har något partaj. Har tenta på fredag men jag har pluggat tillräckligt (eller hur) för att kunna unna mig en paus. Citera
Dahlberg Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 <----------- fy satan i gatan va snygga skor jag har , vad har ni för favvo dojjor? (det är Adidas modell Stan Smith på bilden om det var oklart) Citera
hnat Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 <----------- fy satan i gatan va snygga skor jag har , vad har ni för favvo dojjor? (det är Adidas modell Stan Smith på bilden om det var oklart) Cortez Såklart. Citera
Milo Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Late torsdag tjeck in... JAG HAR TRÅÅKIGT! Har nån här nåt kul att säga. Citera
Vallgrei Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 hemma igen efter ännu en utekväll Citera
Swede Postad 4 November , 2005 Författare Rapport Postad 4 November , 2005 <----------- fy satan i gatan va snygga skor jag har , vad har ni för favvo dojjor? (det är Adidas modell Stan Smith på bilden om det var oklart) fan vad ooriginell jag känner mig Adidas (nästan dessa, förutom att mina har sandfärgad sula) http://www.yellowratbastard.com/images/thumb/yrbo417.jpg Citera
thestonk Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Är det inte humor att typ 90% av alla HH innehåller orden "Normalt spelar jag ALDRIG dessa kort [efter raise/i denna position/efter att ha satt mig vid ett bord] , men..." ? Jäääklar vad händer som spelas som aldrig spelas...eller nåt. Citera
Mjonasson Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Är det inte humor att typ 90% av alla HH innehåller orden "Normalt spelar jag ALDRIG dessa kort [efter raise/i denna position/efter att ha satt mig vid ett bord] , men..." ? Jäääklar vad händer som spelas som aldrig spelas...eller nåt. Helt klart. "Normalt spelar jag inte 72o men skit i det"... Lite som att gå in o köpa en porrblaska o säga "den är inte till mig" eller köpa sexleksaker "det är till en kompis som fyller år" Alternativt kissa bredvid toaletten och sen fråga "jaja, jag kissade brevid men hur torkar jag upp det bäst nu?" Citera
LazarusS Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Om exakt 15 minuter bommar vi på kneget. Det passar riktigt bra för om en timme ganska precis tänkte jag sänka ett par pilsner med några goda vänner. Vilken ölsort kan passa bra en onsdagkväll??? Svara snabbt för om 13 minuter drar jag för fan i våld härifrån!!! //Lama Lite sent, men det belgiska klosterölet Leffe är utav hög rang och lite av en personlig favorit. Eller om du är hungrig också, varför inte svepa en pint Guinness (andra favoriten) Guiness är bland det godaste man kan dricka. Jag är helt på din linje. Dock blev det så att jag testade en Tjeck som jag aldrig druckit förr. Krusevice (eller Krusovice) hette den och dra mig baklänges vad gott det smakade. Topofthelinepilsner för att sammanfatta det hela. Låt er väl smaka. //Jarl Kulle Citera
Albert Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 <----------- fy satan i gatan va snygga skor jag har , vad har ni för favvo dojjor? (det är Adidas modell Stan Smith på bilden om det var oklart) Hade ett par és med fyra stripes i svart och resten var i mocka. Helt klart mina favorit men de har tyvärr gått till utslitningens öde. Nu har jag ett par Adidas ZXZADU, ett par sneakers som ser ut som finskor av märket Schmoov. Någon slags hybrid alltså, samt ett par seglarskor av märket Timberland. edit: När jag var yngre så letade jag förgäves efter promodelskorna hos DC av Rudy Johnson Citera
TotalFarsa Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Så ni kan alltså namnet på era skor? Jag kan knappt namnen på mina släktingar och de är bra mkt viktigare för mig än mina skor /TF Citera
JNL Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 jag har ett par skor som inte har något märke alls. dom är röda och ljusbeiga kanske. Citera
stitchio Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Jag har farsan gamla Salamander-skor från 70-talet. Dom "klackar" snyggt när man går på trägolv! Citera
Swede Postad 4 November , 2005 Författare Rapport Postad 4 November , 2005 jag vill nog byta min runner runner flush Citera
Recommended Posts