TotalFarsa Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Jag är för sexig för mina jeans... jag måste ta av dem innan du lägger dina händer på min röv... Som jag har längtat efter att Peps Persson gör en svensk cover på den där låten.. Tror Markoolio eller Svullo hinner före /TF Citera
stitchio Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Tror Markoolio eller Svullo hinner före /TF Vad har hänt med Svullo förresten? Har inte sett han sen han förpestade robotwars för några år sedan. Citera
stitchio Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 http://www.pezmp3.com/ *äntligen* Citera
TotalFarsa Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 http://www.pezmp3.com/ *äntligen* Bah! För den händige: taadaaaa /TF Citera
stitchio Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Bah! För den händige: taadaaaa /TF "Oh, nu ska jag fjälla av denna fisken med mitt USB-minne" eller "Ursäkta sir, du kan inte ta med dig ditt USB-minne på planet, det är alldeles för farligt" Citera
Preacher Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Tror Markoolio eller Svullo hinner före /TF Vad har hänt med Svullo förresten? Har inte sett han sen han förpestade robotwars för några år sedan. Förpestade? Finns ju ingen bättre kommentator än han, frånsett kanske Lennart "Hoa Hoa" Dahlgren och Chad Norman. Svullo uppträdde här i stan för något år sen eller om det var två. Jag missade det såklart, och det går inte en dag utan att jag med sorg tänker på det. Citera
Adapa Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Tror Markoolio eller Svullo hinner före /TF Vad har hänt med Svullo förresten? Har inte sett han sen han förpestade robotwars för några år sedan. Förpestade? Finns ju ingen bättre kommentator än han, frånsett kanske Lennart "Hoa Hoa" Dahlgren och Chad Norman. Svullo uppträdde här i stan för något år sen eller om det var två. Jag missade det såklart, och det går inte en dag utan att jag med sorg tänker på det. Han brukar hänga här nere i centrum Citera
busen Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Fyfasiken vad dryckyoghurt är fint! Vilken är Din favoritsmak? Citera
Swede Postad 19 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Fyfasiken vad dryckyoghurt är fint! Vilken är Din favoritsmak? Oh jävlar... du försöker få en topic i denna tråden... BAN! Citera
busen Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Fyfasiken vad dryckyoghurt är fint! Vilken är Din favoritsmak? Oh jävlar... du försöker få en topic i denna tråden... BAN! Pfft. Vad tror Du?! Du får ju läsa mellan raderna. Där står egentligen en väldigt utförlig beskrivning av känslan en kall dryckyoghurt kan medföra. "Som den gången (..) sedan frågade kvinnan mig, vilken är DIN favoritsmak?" Citera
Swede Postad 19 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Fyfasiken vad dryckyoghurt är fint! Vilken är Din favoritsmak? Oh jävlar... du försöker få en topic i denna tråden... BAN! Pfft. Vad tror Du?! Du får ju läsa mellan raderna. Där står egentligen en väldigt utförlig beskrivning av känslan en kall dryckyoghurt kan medföra. "Som den gången (..) sedan frågade kvinnan mig, vilken är DIN favoritsmak?" Citera
parre Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Svullo cashade förresten i något av eventen under SPC (tror det var 5k Texas). Citera
Stahl Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 'För fet för ett fuck' var en riktigt bra låt som skildrade de mörka, dystra sidorna med att vara lätt överviktig... ångesten, sorgen och skammen över att ha en kroppskonstitution som omöjliggör sexuellt umgänge... den ångesten... den skammen... vår svullo... edit: ilskan... Citera
Dahlberg Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 så många chipspåsar, så lite tid.... och cola. Citera
Preacher Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Han brukar hänga här nere i centrum Måste jag också börja med, vilket centrum är det? Vore ju fint att ha ett idolfoto med båda mina idoler på samma bild (Svullo och jag själv vs). "Jag har äpplepsi!!" *äta äpple*, mannen är helt klart ett komiskt geni. Citera
busen Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Sjukt vad musik påverkar ens sinnesstämning! Citera
Loveless Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Jag tycker aga av chefer borde vara tillåtet. Citera
Swede Postad 20 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Jag tycker aga av chefer borde vara tillåtet. Får jag vara din chef? Citera
kydyl Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 fan vad dålig action det är på forumet kl 0506... kanske börjar bli dags att sova ett par timmar Citera
Stahl Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 Är det medan deras orgier på freda'n drog ut till da'n därpå? Citera
stitchio Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 Ajajajaj.. jävlar vilken träningsverk jag har i vaderna idag. Citera
busen Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 Sista dagen på jobbet. Mår så bra just nu Citera
TotalFarsa Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 Igår fick jag morsan att lipa på en restaurang... Och lite senare lyckades jag få syrran att stortjuta på en spårvagn... /TF - klass A människa... Citera
Recommended Posts