TANDEMCYKELN Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Vänner, Roligt. Då måste man sluta dricka, för man ska köra bil tidigt i morgon bitti. Att man alltid ska dra den där whiskyn så snabbt. Citera
jackbalsam Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Chockande att se hur dåliga alla är i Primas $20000 Guarantee ($10 inköp). Trodde det va glest med calling stations på nätet men ingen vid mitt bord kunde lägga sig. Slutar med att man bettar ut pott med TPTK i en family pott på 5 st. Får såklart 3 calls och ser hur lägsta kortet parar sig. Vet att jag är slagen men trycker in allt ändå mot killen som callat på floppen med en stark BPTK. Nu blev det här en gnälltråd. Fast alla turneringshajar kan se det som ett tips var ni ska lira istället. Fast det visste ni nog redan. Citera
Swede Postad 2 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2005 hur pinsamt ar det pa en skala att sitta ensam nere i Deep i malmo pa club crush och dricka bier... illa Citera
Filip Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Deep? Club crush? Kanske dax för mig o lämna lägenheten, har noll koll vad det är för ställed Citera
Swede Postad 2 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2005 Deep? Club crush? Kanske dax för mig o lämna lägenheten, har noll koll vad det är för ställed gamla ol & vin Citera
thorn Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Att ens sitta på Deep över huvud taget... fast vad vet jag, det kanske blivit bättre på senare år. Citera
Swede Postad 2 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2005 Att ens sitta på Deep över huvud taget... fast vad vet jag, det kanske blivit bättre på senare år. crush ar ju en bra indiepop/altrock klubb Citera
Dahlberg Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras... Varför ser jag det där uttrycket överallt? Är det roligt på något sätt? Någon som orkar förklara? Nån stor senator i de forna rom som alltid inledde sina tal med "för övrigt anser jag att kartago bör förstöras"... (kommer inte ihåg om de va rom, så rätta mig om ja har fel) Citera
Madbomber Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Nån stor senator i de forna rom som alltid inledde sina tal med "för övrigt anser jag att kartago bör förstöras"... Cato den äldre, som aldrig fick uppleva sin dröm om ett tillintetgjort Kartago. Kartago var ju den stora supermakten tillsammans med Rom under tiden för de Puniska krigen. Dessutom så avslutade han alltid sina tal med den strofen, han inledde alltså inte med den... Citera
Swede Postad 2 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2005 Skall bara tipsa om en bok jag laste i varas Martin Page - "How I became stupid" mkt lasvard!!!! edit: och family guy season 4 episode 7 ar mkt mkt rolig Citera
TotalFarsa Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Min sambo fattade inte varför hon skulle photoshoppa dit ett tomteskägg på min avatar... Begriper tjejer ingenting ? /Tomtigt Fulskägg Citera
Trolldeg Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Min sambo fattade inte varför hon skulle photoshoppa dit ett tomteskägg på min avatar... Begriper tjejer ingenting ? /Tomtigt Fulskägg Snyggt! Citera
blukah Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Snart kommer det en ny Harry Potter bok Citera
Dahlberg Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Nån stor senator i de forna rom som alltid inledde sina tal med "för övrigt anser jag att kartago bör förstöras"... Cato den äldre, som aldrig fick uppleva sin dröm om ett tillintetgjort Kartago. Kartago var ju den stora supermakten tillsammans med Rom under tiden för de Puniska krigen. Dessutom så avslutade han alltid sina tal med den strofen, han inledde alltså inte med den... OK, men jag var på spåren iaf < Citera
Swede Postad 3 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2005 Vad kallas det nar man koper en katt? Misshandel! hohohohohohohoho, nu skall jag lagga mig pa beachen. Sla det om ni kan! Citera
Dahlberg Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 jaha, dags att gå till jobbet då. njut av dagen alla som är lyckligt arbetslösa... Citera
blukah Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 swede, leder du ligan över skapa trådar med flest inlägg? Citera
Kjell Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Är jag den enda som inser hur otroligt bra Buffy The Vampire Slayer är? Citera
TotalFarsa Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Är jag den enda som inser hur otroligt bra Buffy The Vampire Slayer är? Bah! Buffy The Vampire Layer är är sååååå mycket bättre! /TF Citera
Swede Postad 3 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2005 swede, leder du ligan över skapa trådar med flest inlägg? vad kan man saga, jag ar en ung man med manga talanger Citera
ades_va Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Jag har nu 995 inlägg, kan någon lova mig en kaka om jag går över 1k? Citera
TotalFarsa Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Jag har nu 995 inlägg, kan någon lova mig en kaka om jag går över 1k? QoS! Se nu till att rensa lite i ades inläggshistorik /TF Citera
blukah Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 tycker att om man postar över 1000 inlägg så borde man få en automatiskt spärr och kan inte posta på en månad för att fundera över hur man spenderar sin tid Citera
Trolldeg Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Jag har nu 995 inlägg, kan någon lova mig en kaka om jag går över 1k? Vart ska jag skicka den? Citera
Recommended Posts