Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Chockande att se hur dåliga alla är i Primas $20000 Guarantee ($10 inköp).

Trodde det va glest med calling stations på nätet men ingen vid mitt bord kunde lägga sig.

Slutar med att man bettar ut pott med TPTK i en family pott på 5 st. Får såklart 3 calls och ser hur lägsta kortet parar sig. Vet att jag är slagen men trycker in allt ändå mot killen som callat på floppen med en stark BPTK.

Nu blev det här en gnälltråd.

Fast alla turneringshajar kan se det som ett tips var ni ska lira istället. :)

Fast det visste ni nog redan.

Postad
För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras...

Varför ser jag det där uttrycket överallt? Är det roligt på något sätt? Någon som orkar förklara? ;)

Nån stor senator i de forna rom som alltid inledde sina tal med "för övrigt anser jag att kartago bör förstöras"...

(kommer inte ihåg om de va rom, så rätta mig om ja har fel)

Postad
Nån stor senator i de forna rom som alltid inledde sina tal med "för övrigt anser jag att kartago bör förstöras"...

Cato den äldre, som aldrig fick uppleva sin dröm om ett tillintetgjort Kartago. Kartago var ju den stora supermakten tillsammans med Rom under tiden för de Puniska krigen.

Dessutom så avslutade han alltid sina tal med den strofen, han inledde alltså inte med den...

Postad

Cato den äldre, som aldrig fick uppleva sin dröm om ett tillintetgjort Kartago. Kartago var ju den stora supermakten tillsammans med Rom under tiden för de Puniska krigen.

Dessutom så avslutade han alltid sina tal med den strofen, han inledde alltså inte med den...

OK, men jag var på spåren iaf <;)