Swede Postad 21 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2005 synd att denana traden dog ut. Den hade ju san enorm potential, och som QoS sjalv skrev "basta OT-traden ever" folket har har blivit sa seriosa pa sistande. Tror det ar han mastodontens fel, han som papekade att vi gick OT for ofta och att vi var for skamtsamma. Citera
Swede Postad 21 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2005 Vafan, jag hade i alla fall M:et ratt men det ar ditt fel att humorn i PF dog ut (nu skall vi se hur OT denna OT traden kan bli. Jag tror fortfarande denna traden har alla tiders OT potential, med MANGA svangar i traden. QoS borde dopa om denna traden till: "The Mother of all OT threads") edit: ha, insag att aven JAG kan byta rubrik. Skall bli intressant att se om QoS andrar rubriken igen) Citera
HeadLess- Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 har inte qos bytt rubrik än så har något drastiskt skett Citera
Swede Postad 22 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2005 han har varit lite avlagsen den senaste tiden. Har han fatt en ny pojkvan? Citera
QoS Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 Ser att Swede fortsätter med ett fint OT-spår! Hemligheten är att jag har en tenta om nästa vecka som jag verkligen måste ta, så jag försöker vara lite seriös nu innan ångesten slår till. - QoS Citera
HeadLess- Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 Ser att Swede fortsätter med ett fint OT-spår! Hemligheten är att jag har en tenta om nästa vecka som jag verkligen måste ta, så jag försöker vara lite seriös nu innan ångesten slår till. - QoS har för mig att du sagt i någon tråd att det är inför tentor man brukar göra helt andra saker=) va det inte under en tentaperiod du styrde upp pf.nu? så exakt vad har du för dig nu? planerar på att ta över världen? dölja din nya pojkvän för kubo eller något helt annat? Citera
QoS Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 Det stämmer, får se hur det går denna period. Hade faktiskt tänkt att ta tagit i ex-jobbet seriöst efter påsktentorna så att jag kan bli klar snart, det är den hemliga planen. - QoS Citera
Swede Postad 23 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2005 Jag har tva tentor denna veckan. Det ar darfor jag spelar sa mkt poker. Sen har jag borjat lasa en bok ocksa. Sjukt hur mkt annat jag gor nar jag ar inne i en tentaperiod. * RP - Swede* Citera
erbus Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Sjukt hur mkt annat jag gor nar jag ar inne i en tentaperiod. jag känner igen mig väl aldrig har städning varit så intressant som just under en tenta, jag hade nästan bara hemtentor så jag var ju hemma och "skulle" skriva. lycka till med tentorna /A Citera
Swede Postad 23 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2005 Danke, har hemtenta for forsta gangen i mitt liv. Vad beslutar jag mig for att gora? jo, ga ut o supa... Jippieee ar rektigt blagad just nu, hehe Varfor? Jo, for att det ar tenta vecka! Skall nog dricka lite innan jag drar till skolan imorron ossa Citera
QoS Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Swede, vi borde bilda förening för tentapluggare med problem att fokusera på pluggandet... - QoS Citera
QoS Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Visst, och om vi kommer igång med det här så är vi ju ett slutet sällskap med andra intressen än poker och kan spela poker så ofta vi vill. - QoS Citera
devalanteriel Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 YEAH MAN! Fast nu får vi sluta snacka poker. Vi ska inte på semi-on topic här. Låser QoS' användare och tar bort den senare. Citera
QoS Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Oj, sorry... var nära på att flytta in den här i Poker OT. Känns som att det är mycket OT över allt på forumet, får göra ett försök att begränsa det till den här gruppen. - QoS Citera
Papa Kubo Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Offtopic is the new loud! Vem fan har pillat på rubriken? Citera
QoS Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Heehee, det är Swede som varit kreativ! - QoS Citera
Swede Postad 23 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2005 Snarare full an envis Fast mer bakis an full just nu hehe Fan, har en tenta pa fredag som jag har noll koll pa. Dock fick jag tillbaka resultatet fran en annan tenta jag tog fora veckan> Plugga inte alls, och fick 93%. YEEEEHAAAAAW!!!! Citera
Swede Postad 24 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2005 god mat att ata dagen efter - kall pizza - kina mat - pollo asado burrito - kalla hamburgare med extra majonnais Citera
Swede Postad 25 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2005 Spagetti och köttfärssås! med ett stort glas kall mjolk... mmmmmmmm Citera
Recommended Posts