Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Njut av Berlin istället. Det är en vacker och speciell stad. Inte alls lik övriga Tyska städer.

Men det är klart att pokersuget kan infinna sej ändå. Men som sagt, försök att gör stan i första hand.

Postad

+1 på att se Berlin i första hand. Du får det att låta som du har tänkt sitta instängd på ett hotellrum hela dagarna. Fattar att det inte är meningen men. :-)

Gå runt på stan, ät äcklig currywurst. Kolla in alla coola shoppingområden. KaDeWe med mera.

Guggenheim muséet är rätt coolt. Checkpoint Charlie får ju inte heller missas. Finns precis hur mycket som helst att se.

Har ingen koll alls på Gambling men det lär väl finnas i överflöd.

Postad

Du åker till en av världens coolaste, snyggaste och romantiska städer. Och vill spela poker? Vill du någon hoppa på ett spännande pyramidspel, be om råd här först. Säger som de övriga, varför?

Postad

Tjo, ska själv åka dit rätt snart och tänkte faktiskt göra stan. Men har ni några tips bra ställen att bo, alltså områden men även specifika hotell. Kan ligga i klassen runt 100-150 euro/natt för dubbelrum.

Postad

Vad dillar ni om? Ingen har svarat på min fråga, hade jag velat ha livsråd hade jag inte postat på pf. Ni har ju ingen aning om hur länge jag ska vara där. Klart jag åker till Berlin 2 dagar och bara sitter på hotellet och spelar. fools

Postad

Lol, många som läser in mycket i ditt postande. Kanske känner de andra genom sig själva...

Har inget tips om pokerställe men rekar alla att bara svar på frågan. Att Berlin är fint kan vi nog alla enas om.