mrfiskman Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Jag har hört att vissa tjejer bara bajsar en gång i veckan kan det verkligen stämma? Själv gör jag det 1 gång om dan förutom idag då det blivit 5 gånger pga bakismage. Avslöja er nu? Citera
TotalFarsa Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Varje dag. Man kan nog ställa klockan efter min mage om det inte vart för den förbannade sommartiden som infann sig idag. Citera
KingCosmoKramer Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 En gång när man vaknar, en gång efter lunch och en gång innan man går och lägger sig. Citera
Bluwajt Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Alltid grymt skitnödig i skolan av nån anledning Snittar säkert 1.5x/dagen enbart under tiden man är där. Hemma kanske 3-4x/veckan. Citera
Mejer Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Skitviktig poll. Skrattade så jag tappade andan och i princip svimmade av det där. Genial komik på så många nivåer. EDIT: Fyhelvete vilken skum mening det blev det där. Får skylla på för mycket tenta och för lite pilsner. Citera
Joeduck Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 På morgonen 2ggr. Först när jag vaknar, sen när jag druckit kaffe. Ev. senare på dagen men det beror på.. Skiter i att rösta dock Citera
CopShootCop Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 <- inom sjukvård för tillfället En vecka låter inte särskilt nyttigt. Inte så att man dör av det men det är definitivt inte bra för en. Citera
KingCosmoKramer Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 btw jag röstade inte i pollen för det fanns inget bastard-alternativ Citera
Dead-Inside Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 ~5 gånger om dagen. Men sen har jag uppsökt läkarvård för problem med magen också. Riktigt skoj. btw jag röstade inte i pollen för det fanns inget bastard-alternativ This. Citera
AdslVerbe Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 En gång när man vaknar, en gång efter lunch och en gång innan man går och lägger sig. Visste väl att du var en skitgubbe. Citera
LazarusS Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 2-3 gånger som standard (4 om jag har riktigt mycket tur). Kan inte redovisa exakt regelbundenhet, min matsmältningsorganism är tyvärr ganska slumpartad i sitt beteendemönster och påverkar mitt liv i väldigt stor utsträckning. Om den till exempel låser sig och jag inte får mugga loss ordentligt på säg en två dar blir jag alldeles yr i huvudet och blir avigt inställd mot allt och alla i min omgivning. Citera
KingCosmoKramer Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Hur skönt tycker ni det är att bajsa? 1-10 där 10 = orgasm och 1 = känslan av att taggtråd penetrerar din röv Jag skulle säga 7/10 Citera
AdslVerbe Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Hur skönt tycker ni det är att bajsa? 1-10 där 10 = orgasm och 1 = känslan av att taggtråd penetrerar din röv Jag skulle säga 7/10 Lätt en 9:a om det trycker på ordentligt. Jag menar att skita kan du få ett akut behov av på ett helt annat sätt än tex sex och då är det fanemej gott att lätta på trycket. Dock måste omständigheterna vara dom rätta för att man skall kunna njuta fullt ut. Offentliga muggar kan tex lätt sänka faktorn till under 5 hur nödig man än är. Citera
vincentblack Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 c:a 4 ggr/dag om man är bra i magen. 8+ om man har varit o festat dagen innan. Citera
Fnii! Grrp! Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Herregud, människor! Skaffa er en riktig hobby istället! Citera
Cyntax Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Hur skönt tycker ni det är att bajsa? 1-10 där 10 = orgasm och 1 = känslan av att taggtråd penetrerar din röv Jag skulle säga 7/10 "-Den som tycker att knulla är det skönaste som finns han har aldrig varit riktigt skitnödig." /Åke Citera
Drunken_Penguin Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 "-Den som tycker att knulla är det skönaste som finns han har aldrig varit riktigt skitnödig." /Åke Jag håller inte riktigt med citatet faktiskt. Man måste ju ställa "riktigt skitnödig" mot "riktigt kåt", och skulle jag få välja mellan att A) Ha en vacker, villig kvinna och vara riktigt kåt. B) Ha en vitglänsande, ledig toalett och vara riktigt skitnödig. så hade valet gått på A alla dagar i veckan. Det förutsätter ju givetvis att man innan valet är neutralt inställd, dvs varken kåt eller skitnödig. Är man både kåt och skitnödig samtidigt hade jag nog valt att göra B innan eller istället för A, annars kan riktigt jobbiga situationer uppstå som inget sex i världen är värt... För övrigt kan jag upplysa er om att ifall man inte bejakar skitnödigheten när den väl finns där så kan det bli så att kroppen lär sig att strunta i de stimuli som signalerar skitnödighet. För att säga det på ett annat sätt, man slutar förstå att man måste bajsa, och man blir galet förstoppad eftersom man fyller på med en ganska konstant hastighet trots att inget tar sig ut. Kan vara värt att tänka på för "engångiveckantjejerna"... Citera
Pedroboy Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Jag har hört att vissa tjejer bara bajsar en gång i veckan kan det verkligen stämma? Låter väldigt mycket om man ska dra ett snitt över hela livet. Tjejer bajsar endast när de är riktigt små och sen avtar det med åldern. Citera
Stormen_Per Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Låter väldigt mycket om man ska dra ett snitt över hela livet. Tjejer bajsar endast när de är riktigt små och sen avtar det med åldern. Bajsar feta tjejer mindre än smala tjejer? Citera
avund Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 "Knulla ar kul, Skita ar skont"... sager vall allt Citera
Saint_Bjorn Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 Bajsar feta tjejer mindre än smala tjejer? Ja, dessutom luktar det rosenvatten på toaletten efter att en snygg tjej varit där. Deras bajs flyter också som små korkar på vattnet och kommer ut ungefär som rådjursbajs (plutt-plutt-plutt-klart). Man kan knappt kalla det bajs. Fula tjejer däremot kan dra av riktiga skogshuggarpastejer. Citera
KingCosmoKramer Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 Jag har aldrig sett en snygg tjej bajsa eller prutta. Däremot har jag sett flera fula och feta tjejer som har gjort vissa toaletter oanvändbara. Citera
Recommended Posts