vuns187 Postad 4 April , 2008 Rapport Share Postad 4 April , 2008 vilken skin spelar du på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 4 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2008 Hallå där pirogen! Som ekonom tycker jag faktiskt det är lite fel att inte räkna in din rb i din ROI. Du spelar väl nästan bara sng? Då blir det väldigt lätt att räkna in den där. Din egentliga ROI är ju dryga 7.5%, eftersom 50% rb på 22-nivån ger 1/22=cirka 4.5%-enheter högre ROI. Så smickra dig med den ROI du har. Du har inspirerat mig att få igång lite volym. Min ROI är riktigt bra, men jag räknar med att den kommer att sänkas. Lycka till med spelet! Ja det har du rätt i. Men man får inte nämna sin rb% här i dagboken. Kul att jag har inspirerat någon! Önskar dig lycka till med spelet! Kanske blir en egen dagbok här? vilken skin spelar du på?? Redbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 4 April , 2008 Rapport Share Postad 4 April , 2008 Man ska aldrig säga aldrig, men kanske om jag får med en känd MTT spelare att köra en gemensam med. Jag tror iofs inte att han orkar /vill. Om jag kommer spela lite mer intressanta live tours kanske det blir nåt. Kanske till SM eller om det blir Vegas i sommar. Finns en hel del negativt med db som jag ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 4 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2008 Ligger etta med 5 pers kvar i en turnering. Förstapris ca 2,8k€. Och om 30 min ska jag börja jobba på andra sidan stan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 4 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2008 2,8k€ vunnet! Nu måste jag till jobbet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 4 April , 2008 Rapport Share Postad 4 April , 2008 Grattis till vinsten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 Grattis till vinsten! Tack så mycket! Sngs spelade: 267 st Profit: 750€ MTT: 2,741€ Rakeback: 265€ Totalt: 3,756€ Mycket mycket nöjd! Godnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 5 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2008 Sngs spelade: 328 st Profit: 848€ MTT: 2,741€ Rakeback: 329€ Totalt: 3,918€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2008 Sngs spelade: 400 st Profit: 634€ MTT: 2,741€ Rakeback: 450€ Totalt: 3,825€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 7 April , 2008 Rapport Share Postad 7 April , 2008 Det känns som den här dagboken saknar något... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2008 Har inte orkat annat än att bara hålla resultat på sistonde. Men kan ju passa på att skriva lite nu. Jag lyckades träna tre gånger förra veckan och rökte endast en cigarett. Den cigaretten var på en studentskiva, så det är ju förlåtet. Igår så spelade jag en del 55€ sngs. Gick inte så bra men berodde mest på otur. Ska testa 55€ lite mer idag, är sjukt fiskigt där och är sugen på att gå upp i nivå. Strukturen skiljer sig lite på 55€ eftersom man får börja med 500 marker mer. Så sjukt mycket man måste ändra i sin spelstil. Nu måste jag åka till Arlanda och hämta syrran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2008 Sngs spelade: 448 st Profit: 268€ MTT: 2,741€ Rakeback: 603€ Totalt: 3,612€ Poker är det äckligaste jävla spelet som finns btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2008 Sngs spelade: 553 st Profit: 573€ MTT: 2,741€ Rakeback: 1,062€ Totalt: 4,367€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 Inte hunnit spela mer än 20 sngs idag eftersom boss ska strula med sin update. Såna här dagar man lever för? Sngs spelade: 573 st Profit: 333€ MTT: 2,741€ Rakeback: 1,092€ Totalt: 4,166€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 10 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2008 Ska boss nya miniview rädda mitt månadsmål på 3000 sngs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 10 April , 2008 Rapport Share Postad 10 April , 2008 Ska boss nya miniview rädda mitt månadsmål på 3000 sngs? Känns som att det blir jävligt tight att klara av 3000. Hur många bord spelar du åt gången med normal stora fönster? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 10 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2008 Känns som att det blir jävligt tight att klara av 3000. Hur många bord spelar du åt gången med normal stora fönster? Det blir sjukt tight. Med normala fönster så spelar jag 6 stycken. Nu kan jag spela upp till typ 9 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 10 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2008 Skrattar gud åt mig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 10 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2008 Vafan jävla äckelsharkscope! Enligt dem så har jag spelat 90 sngs idag. Egentligen så har jag spelat runt 150. Vafan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 11 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2008 Sngs spelade: 680 st Profit: -35€ MTT: 2,741€ Rakeback: 1,342€ Totalt: 4,048€ Jag hatar poker. Och jag har spelat mycket mer än 680 sngs. Men SS konspirerar mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Hur får du månadsresultat på Sharkscope? Har du betalat för tjänsten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Eftersom sharkscope inte är så pålitligt så håller jag reda på det själv. Men det går att använda sharkscope för att se månadsresultat. Du måste betala då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Man behöver inte betala för månadsresultat. När du sökt på ditt nick, tryck More options och sedan Graph results by month så får du upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 hehe, MaybePirog är ett helsjukt nick. Men snyggt just därför. Vem föreställer din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 21 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2008 hehe, MaybePirog är ett helsjukt nick. Men snyggt just därför. Vem föreställer din avatar? Tack Det är jag. Har photoshopat in mitt ansikte på en äcklig gubbe. Jag är inte flint och har heller inte stora påsar under ögonen. Sngs spelade: 1021 st Profit: 28€ MTT: 2,481€ Rakeback: 1,826€ Totalt: 4,335€ Inte orkat spela så mycket. Är ju långt ifrån mina pokermål denna månad. Men mina mål utanför pokern går bra. Feströker bara och har verkligen fått igång träningen. Spelat 100k gtd nu två söndagar irad och det har verkligen gått skit. Idag åkte jag ut på tredje handen. Setade J J mot A A och är all-in på flopp. Blir översetad på river. Känns sjukt äckligt att varit i princip vara brake-even på 1000 sngs. Spelar bara på rbn. Men mtt klonken räddar ju månaden till ett fint plus. Håller på att meka ihop en film nu som jag hoppas att jag får massa kommentarer på. Postar den så fort den är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts