Gå till innehåll

Pirogen - På bubblan kan ingen höra dig skrika.

MaybePirog

Recommended Posts

• Svars 876
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hallå där pirogen!

Som ekonom tycker jag faktiskt det är lite fel att inte räkna in din rb i din ROI. Du spelar väl nästan bara sng? Då blir det väldigt lätt att räkna in den där. Din egentliga ROI är ju dryga 7.5%, eftersom 50% rb på 22-nivån ger 1/22=cirka 4.5%-enheter högre ROI. Så smickra dig med den ROI du har. Du har inspirerat mig att få igång lite volym. Min ROI är riktigt bra, men jag räknar med att den kommer att sänkas. Lycka till med spelet!

Ja det har du rätt i. Men man får inte nämna sin rb% här i dagboken. Kul att jag har inspirerat någon! Önskar dig lycka till med spelet! Kanske blir en egen dagbok här?

vilken skin spelar du på??

Redbet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man ska aldrig säga aldrig, men kanske om jag får med en känd MTT spelare att köra en gemensam med. Jag tror iofs inte att han orkar /vill. Om jag kommer spela lite mer intressanta live tours kanske det blir nåt. Kanske till SM eller om det blir Vegas i sommar. Finns en hel del negativt med db som jag ser det.

Länk till kommentar

Har inte orkat annat än att bara hålla resultat på sistonde. Men kan ju passa på att skriva lite nu. Jag lyckades träna tre gånger förra veckan och rökte endast en cigarett. Den cigaretten var på en studentskiva, så det är ju förlåtet. Igår så spelade jag en del 55€ sngs. Gick inte så bra men berodde mest på otur. Ska testa 55€ lite mer idag, är sjukt fiskigt där och är sugen på att gå upp i nivå. Strukturen skiljer sig lite på 55€ eftersom man får börja med 500 marker mer. Så sjukt mycket man måste ändra i sin spelstil.

Nu måste jag åka till Arlanda och hämta syrran.

Länk till kommentar

hehe, MaybePirog är ett helsjukt nick. Men snyggt just därför.

Vem föreställer din avatar?

Tack ;-)

Det är jag. Har photoshopat in mitt ansikte på en äcklig gubbe. Jag är inte flint och har heller inte stora påsar under ögonen.

Sngs spelade: 1021 st

Profit: 28€

MTT: 2,481€

Rakeback: 1,826€

Totalt: 4,335€

Inte orkat spela så mycket. Är ju långt ifrån mina pokermål denna månad. Men mina mål utanför pokern går bra. Feströker bara och har verkligen fått igång träningen. Spelat 100k gtd nu två söndagar irad och det har verkligen gått skit. Idag åkte jag ut på tredje handen. Setade J J mot A A och är all-in på flopp. Blir översetad på river. Känns sjukt äckligt att varit i princip vara brake-even på 1000 sngs. Spelar bara på rbn. Men mtt klonken räddar ju månaden till ett fint plus.

Håller på att meka ihop en film nu som jag hoppas att jag får massa kommentarer på. Postar den så fort den är klar.

Länk till kommentar