Gå till innehåll

Pirogen - På bubblan kan ingen höra dig skrika.


MaybePirog

Recommended Posts

Jag började min karriär på svenska spel. När jag hade spelat där i ca 6 månader så började jag traska runt bland olika sidor och ramlade in på det här med rakeback. Vilken pryl! Kände mig lurad som hade spelat utan det här så länge. Nu händer något liknande. Kan någon här berätta hur man ser motståndarens kort och vilken bräda som kommer upp? Jag vet att det går men hittar inget om det. PMa mig med riggerbjudanden på Boss media tack.

 

Hade frågat den här killen om jag inte var bannad från chatten:

 

***** Hand 1337316944 *****

100.00/200.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 26 november 2008 19:04:27

Holdem Turbo (Real/Tournament)

Seat 1: zousky (1085.00)

Seat 2: LePirog (840.00)

Seat 3: Martinez69 (2810.00)

Seat 4: jiippo15 (1170.00)

Seat 5: el nino44 (1595.00)

el nino44 post SB 100.00

zousky post BB 200.00

** Deal **

zousky [N/A, N/A]

LePirog [3s, 3h]

Martinez69 [N/A, N/A]

jiippo15 [N/A, N/A]

el nino44 [N/A, N/A]

*** Bet Round 1 ***

LePirog All-in 840.00

Martinez69 Call 840.00

jiippo15 Fold

el nino44 Fold

zousky Fold

*** Flop(Board): *** : [Ah, 10h, Ad]

*** Turn(Board): *** : [Ah, 10h, Ad, 9c]

*** River(Board): *** : [Ah, 10h, Ad, 9c, 8s]

*** Showdown *** : Rake: 0.00 Total Pot: 1980.00

zousky Fold Win: 0.00

LePirog [3s, 3h] Two pair aces and threes Win: 0.00

Martinez69 [7s, 6c] Straight to the ten Win: 1980.00

jiippo15 Fold Win: 0.00

el nino44 Fold Win: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 876
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...
Hur bra tycker du motståndet är på 10+1 superturbo på Entraction ?

Vilka är dem bästa resp. sämsta regsen?

 

Fiskigt, men inte jättefiskigt. Finns inga riktiga regs. Har inte spelat så jättemycket på entraction än men storspelarna som fanns för två månader finns inte kvar nu, och tvärtom.

 

 

Åååh Roob, min enda trogna läsare! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en fråga bara lirar du sngs bara för att dra in en massa RB eller ? För 0% roi efter 10k games kan aldrig vara bra..

 

edit: hitta nu i din db att du skrivit detta i din db så jag jag tror jag förstår nu =)

 

 

Tråkigt att vara brake-even på sngs och bara spela på rakebacken. Men får väl hoppas på att det går bättre i maj månad. Vill inte sätta upp så hårda mål för maj, så jag nöjer mig med ett litet mål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Okej. Detta har alltså hänt det senaste halvåret.

 

MaybePirog har varit fem månader i Australien.

MaybePirog har fått problem med flaskan.

MaybePirog har börjat spela på entraction istället för boss.

MaybePirog har nästan gulat.

MaybePirog har gått upp 3 kg.

MaybePirog har blivit retad av SimonX för en bild på mig som liknar min visningsbild.

MaybePirog har kollat igenom de sex första säsongerna av Seinfeld tre gånger.

MaybePirog spelar superturbo, inte turbo.

MaybePirog har tillsammans med SimonX vunnit en 12h lång drickartävling mot BjorneL och Erut.

MaybePirog har tatuerat in ett spader på insida biceps, för att han är en pokertönt.

MaybePirog har i ren reflex börjat svara "runkar och röker hasch" när någon frågar vad jag gör.

MaybePirog har ersatt "aaa" med skånska "jeaaa".

MaybePirog har varit utan GTA IV sålänge att han fick stånd de första gångerna efter uppehållet.

MaybePirog har köpt ett digitalt skärp som man kan programmera in en text på som sedan rullar ovanför penis.

MaybePirog har börjat 9-tablea.

MaybePirog har vunnit en kryssning till nästa helg.

MaybePirog har spelat 600 sngs på tre dagar.

MaybePirog har gått ner i nivå.

 

Och till framtiden... i Juni ska jag vinna entractions sngrace (medium stakes) Who belives in me!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en fråga bara lirar du sngs bara för att dra in en massa RB eller ? För 0% roi efter 10k games kan aldrig vara bra..

 

Ja exakt därför. Har haft högre ROI men inte lagt ner tillräckligt energi på att utveckla mitt spel för att hänga med i svängarna. Sen är jag sämst i världen på cashgame och har inte rulle till att spela MTTs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad för kryssning? GL, brukar följa dina dbs :)

 

Trevligt :-)

 

Det är en tallinnkryssning med någon ny båt. Jungfrufärden skulle vara 25e och jag tillsammans med SimonX den 29e. Vi vann den på ett lite småpinsamt sätt. Vi kommer att åka tillsammans med med lite gamla dokusåpakändisar. Lite pinsamt, men fan vad kul vi kommer att ha!

 

Who dosnt belive in u?

 

vad för stakes liras?

 

11€ sngs. Så lägre än innan men med bättre volym. Måste bygga upp rullen nu efter australienresan. Levde lite för dyrt där. Måste lira 4-5000 st sngs nästa månad för att vinna racet. Det kommer att bli hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt :-)

 

Det är en tallinnkryssning med någon ny båt. Jungfrufärden skulle vara 25e och jag tillsammans med SimonX den 29e. Vi vann den på ett lite småpinsamt sätt. Vi kommer att åka tillsammans med med lite gamla dokusåpakändisar. Lite pinsamt, men fan vad kul vi kommer att ha!

 

 

 

11€ sngs. Så lägre än innan men med bättre volym. Måste bygga upp rullen nu efter australienresan. Levde lite för dyrt där. Måste lira 4-5000 st sngs nästa månad för att vinna racet. Det kommer att bli hårt.

 

vad är det för race ? länk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...