ffredd Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 En konstig sak hände igår. Klienten sparade inte den nionde handen jag spelade under en kort HU-match. (Motståndaren drog efter drygt 20 händer). Alla andra händer sparades OK, men inte den. När jag använde "last hand"-funktionen för att försöka titta på den, så fanns det en hand där vi var "sitting out". (Jag tror att min motståndare faktiskt var "sitting out" i ungefär en halv sekund just efter den handen). När jag öppnade hand history-filen så fanns handen före och handen efter med där, men det fanns inget spår av den hand där jag vann ett halvt inköp och Poker Tracker påstod att jag bara hade vunnit några BB totalt. Har någon annan varit med om det här? Man börjar ju undra hur ofta det händer. Om det händer ofta så blir det ju en stor felmarginal på det resultat som PT säger att man har. Citera
kalle111 Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Jag spelar på B2B (Redbet) och det händer mig vääädligt ofta. Jag kan plussa tex 700e vissa dagar men på PT står det att jag ligger back 300e Citera
Full Tilt Support Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Hej ffred, Om du kontaktar oss på vår support adress (support-se@fulltiltpoker.com) så kan vi förse dig med en komplett handhistorik för din headsup match. Jag rekommenderar att du anger turningerings ID i ditt email för att underlätta sökningen. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
Recommended Posts