Playboy Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Själv ska jag och flickvännen dit 2-16:e juni för att sätta sprätt på pengar. Det vore kul om det fanns några andra PF:are som skulle dit så får man lite sällskap vid pokerborden medan tösen är ute och frossar bland klädoutlets! // Playboy Citera
vuns187 Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 hon kankse sitter o dricker drinkar med wayne newton ^^ Citera
Sviten Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 jag tror att ganska många pf medlemmar ska dit i sommar... det går nån stor pokertävling där då, inte säker men läst nåt om det nånstans... Citera
gdaily Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Var ska sleven vara om inte i grytan, lixom... Citera
killerwolf Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 då måste ju allas våran numera niaktiva stahl aka grytkungen dit!!! Citera
Partyjack Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Var ska sleven vara om inte i grytan, lixom... Varför tänkte jag på Playboy-hanstjej och inte på pfmedlemmar-vegas där? Sjukt. Ska nog inte till Vegas i år, har lovat just flickvännen en resa med henne. Ska dock göra mitt bästa för att övertyga henne på en rundresa i USA så det blir åtminstone 5 dagar i LV. Citera
Recommended Posts