heltoker Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2008 Tja grabbar, penelopez is back ! tjeeeeeeeeeena.. simon Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninjapuff Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Tjäääääääääääänananjanajanjanjanjanajnqajn Jhfljhrjkehe#heirg Wooowow Osickcckck + 8k På 9minuter! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penelopez Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 När kommer du hem från norrland burgendy?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 Kan inte vara en jättedålig fold preflop om man har read på fi som tight/passiv. Utan read spelar jag den nog som du gjorde. This. Alt. shove pre, mest för image, men även för att flippa är kul. Och JA, jag gräver flera sidor tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 Bjuder på en "film" tills du kommer tillbaka :> Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Ryktet gåår... att matte kommer hem imorn. Fan också.. tappade nästan hela stacken i ftops när jag floppade set mot floppad färg. surt.. aja du klarar dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penelopez Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 jag saknar Burgendy.. de ska jag inte sticka under stolen med. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 Wzzzzup gangstaz!! Då var man hemma i goa stöckholm igen efter två veckor i skogen. Två veckor har jag varit helt utan internet och mobil täckning, undrar hur många här på forumet som skulle kunna upprepa den bedriften! Jag har spenderat dagarna med fiske och djupa konversationer med morfar min. Jag har haft riktigt trevligt och faktiskt inte saknat pokern det minsta, ganska blandade känslor faktiskt. Det är väl positivt i den meningen att jag knappast är spelberoende men lite oroväckande med tanke på att jag tänkt trappa upp spelandet en hel del nu på hösten, vi får väl se var det landar. En liten plan jag har för September är iaf att försöka kvala in till så många WSOOP events som möjligt för en så billig peng som möjligt. Känner på mig att klonken väntar bakom husknuten. Heltoker, penelopez, kul att se att ni inte låter dagboken tyna bort i min frånvaro, ni är hjältar. Dock är jag duktigt besviken på ninjapuffs medverkan, han kommer få svara för sitt ointresse senare det lovar jag er. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 Usch usch.. Pokern har börjat allt annat än bra sen hemkomsten.. Backade 7k nu på förmiddagen och det var inte mkt som stämde.. Märks att man varit borta från spelet ett tag, tar mkt konstiga linjer och blir osäker i många situationer.. Kanske ska ta det lite lugnt i början och kliva ner en nivå för att komma in i spelet igen. Riktigt skönt att vara hemma faktiskt, är trött och sliten och behöver förmodligen några dagar för att komma in i matchen igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 Efter en längre paus tar jag alltid en session på lite lägre nivåer först. Slår aldrig fel, jag spelar alltid uruselt någon timme i början Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Efter en längre paus tar jag alltid en session på lite lägre nivåer först. Slår aldrig fel, jag spelar alltid uruselt någon timme i början Önskar att jag hade tänkt så när jag steg upp igår morse Nu blev det dyrt istället.. Har bara haft 7 speldagar i Aug och jag går faktiskt mot min första röda månad. Inga stora röda siffror men de senaste två dagarna har kostat ca 14k vilket är ganska irriterande. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penelopez Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 fan va najs å ha dig hemma! har lite info från tiden då du var borta, den vill du inte missa... kan ju börja med å fråga redan nu om du är med på tennis veckan som kommer, har nämligen krossat allt motstånd och behöver en ny utmaning, dessutom hade vi ett vad på 200 kr om du minns! Welcome Home Buddy! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Tänkte göra upp en liten grovplanering för hur september ska se ut. På tiden att jag sätter upp lite mål och får lite struktur på spelet. Jag har tänkt som så att september ska bli den månad som jag verkligen testar omaha på allvar. Nästan allt cg kommer att vara omaha. Kommer att börja på PLO 2.5/5 på svs samt PLO100 på ftp och stars. Jag kommer inte spela högre än detta förrän jag har spelat minst 40h på dessa nivåer. Kommer sätta in så att jag har $2000 på både stars och ftp. Spela minst 80h omaha. Inte spela texas cg förrän 80h omaha är spelade. Spela minst 25 turrar. Titta på minst 10 cr videos (omaha) Titta på minst 5 cr videos (turrar) Kommer jag på nåt mer under dagen så fyller jag på. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 fan va najs å ha dig hemma! har lite info från tiden då du var borta, den vill du inte missa... kan ju börja med å fråga redan nu om du är med på tennis veckan som kommer, har nämligen krossat allt motstånd och behöver en ny utmaning, dessutom hade vi ett vad på 200 kr om du minns! Welcome Home Buddy! Taaaack gubben! Kan tänka mig att det finns lite intressant skvaller Klart jag ska va med på tennis nån dag, tvivlar inte på att du har edge i en tennismatch i dagsläget. Övning ger färdighet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 fan va najs å ha dig hemma! har lite info från tiden då du var borta, den vill du inte missa... kan ju börja med å fråga redan nu om du är med på tennis veckan som kommer, har nämligen krossat allt motstånd och behöver en ny utmaning, dessutom hade vi ett vad på 200 kr om du minns! Welcome Home Buddy! Du har ju inte mött mig ännu din pajas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penelopez Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Taaaack gubben! Kan tänka mig att det finns lite intressant skvaller Klart jag ska va med på tennis nån dag, tvivlar inte på att du har edge i en tennismatch i dagsläget. Övning ger färdighet hahah ja, inte en chans kommer du att ha! och Mange, dig är ju inte ens lönt att spela mot, få ggr ja sett en så patetisk tennisspelare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 " första röda månaden nu i augusti " .. varför står det att du gular rullen ?? .. skaaaaplig mytto dagbok. ;<< .. Ny rubrik plxx ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 " första röda månaden nu i augusti " .. varför står det att du gular rullen ?? .. skaaaaplig mytto dagbok. ;<< .. Ny rubrik plxx ! gahah väldigt många tusenlappar från ath iaf, så riktigt mytto är det inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninjapuff Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Men jag har legat inlindad i herpes dessa veckor, därför har jag varit off work. Wont happen again Burg! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Easy game.. Full Tilt Poker Game #7862672153: Table Vista (deep 6) - $0.50/$1 - Pot Limit Omaha Hi - 11:45:01 ET - 2008/08/30 Seat 2: SirJunkie ($114.60) Seat 4: DennisChan ($36.75) Seat 5: JJCarrier281 ($212.25) Seat 6: Vicki429 ($113.15) SirJunkie posts the small blind of $0.50 DennisChan posts the big blind of $1 The button is in seat #1 *** HOLE CARDS *** Dealt to SirJunkie JJCarrier281 has 15 seconds left to act JJCarrier281 raises to $3.50 Vicki429 folds SirJunkie calls $3 DennisChan folds *** FLOP *** SirJunkie checks JJCarrier281 bets $7 SirJunkie raises to $29 JJCarrier281 has 15 seconds left to act JJCarrier281 raises to $95 SirJunkie raises to $111.10, and is all in JJCarrier281 calls $16.10 SirJunkie shows JJCarrier281 shows *** TURN *** *** RIVER *** SirJunkie shows three of a kind, Queens JJCarrier281 shows a straight, Seven high JJCarrier281 wins the pot ($228.20) with a straight, Seven high SirJunkie adds $100 *** SUMMARY *** Total pot $230.20 | Rake $2 Board: Seat 2: SirJunkie (small blind) showed and lost with three of a kind, Queens Seat 4: DennisChan (big blind) folded before the Flop Seat 5: JJCarrier281 showed and won ($228.20) with a straight, Seven high Seat 6: Vicki429 didn't bet (folded) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penelopez Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 tennis på måndag Burgendy, inga undanflykter! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 tennis på måndag Burgendy, inga undanflykter! Alright, du har mina rack? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Omaha-spelet ska bli riktigt intressant att följa, har själv tankar på att börja spela det mer, är ju så snuskigt roligt! GLGL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Omaha-spelet ska bli riktigt intressant att följa, har själv tankar på att börja spela det mer, är ju så snuskigt roligt! GLGL Jag är faktiskt väldigt intresserad av att se hur en hel månad omaha kommer att fungera. Jag tror att jag redan nu har spel som räcker för att slå nivåerna i fråga, men det finns ju oerhört mycket mer att ta till sig och lära. Det känns som att den här månaden kommer att bli en mycket god "investering" för framtiden då jag tror att spelet kommer att växa och växa det kommande året. Jag ska försöka posta en hel del händer för att få respons, så var inte rädd att ge en synpunkt eller två. Har kollat runt i din db en del och du verkar ha mycket att bidra med i texas och säkert även i omaha. Lycka till med spelet! Edit: Opppps inlägg 3000, grattis eller nåt till mig själv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Hur fortsätter vi bäst på en flopp som denna? Är det bara att betta och få in det? PokerStars Game #20019659201: Omaha Pot Limit ($0.50/$1.00) - 2008/08/30 - 16:18:04 (ET) Table 'Lydina II' 6-max Seat #1 is the button Seat 1: Pokerpup22 ($64.45 in chips) Seat 2: SirJunkie ($100 in chips) Seat 3: jw138138 ($56.30 in chips) Seat 4: Viktor&Rolf ($538.25 in chips) Seat 6: béruriernoir ($208.60 in chips) SirJunkie: posts small blind $0.50 jw138138: posts big blind $1 Jordi: sits out *** HOLE CARDS *** Dealt to SirJunkie Viktor&Rolf: folds béruriernoir: folds Pokerpup22: raises $2.50 to $3.50 SirJunkie: raises $8 to $11.50 jw138138: folds Pokerpup22: calls $8 *** FLOP *** SirJunkie: ??? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts