JELLJUN Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 hm... okej, får väl se vem jag ska välja att tro på då Vad nickar du på SvS (tror jag läst det nånstans men orkar inte leta...)? Burgendy om jag inte har helt fel.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Burgendy om jag inte har helt fel.. han menade heltoker(punkt punkt) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 hm... okej, får väl se vem jag ska välja att tro på då Vad nickar du på SvS (tror jag läst det nånstans men orkar inte leta...)? Hehe självklart kan du lita på mig zed Tvivlar på att heltokers nick finns här på pokerforum, han är så rädd att folk ska börja läsa hans analyser och vända det emot honom att han håller nicket lika hemligt som hans metrosexualitet Skämt åsido så är heltoker jävligt duktig och hans vinster beror helt enkelt på att han krossar nivån och inget annat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Jag har dragit på mig nån jävla influensa och är hemma från plugget. Feber och andra jobbigheter dras jag med och det är ju inte så jävla roligt mtp alla roliga skivor som är på g. Har spelat en liten cg session på pokerstars igen, jag spelade stundtals riktigt bra men blandade också in en del idiotgrejer. Var upp ca $250 efter 20 min, sen efter en timme så var jag back nästan $300 och nu nån halvtimme senare så la jag ner ungefär $120+. Ganska stora swings mtp att jag bara lirade NL100.. Längtar efter mitt svs konto.. Jag känner att NL100 är för låg nivå för mig, men samtidigt så är jag inte helt bekväm med 100bb och 6-manna så jag är inte heller så sugen på att lira NL200, ska bli riktigt najs när jag får tillbaka svskontot imorn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 spiral Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Skämt åsido så är heltoker jävligt duktig och hans vinster beror helt enkelt på att han krossar nivån och inget annat. Okej - då går det bra att stanna kvar på 5/10-nivån ett bra tag till, sånna spelare behövs inte fler av på 10/20... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Okej - då går det bra att stanna kvar på 5/10-nivån ett bra tag till, sånna spelare behövs inte fler av på 10/20... Du får tacka hans dyra klädsmak för att han fortfarande simmar på 5/10.. Armanirockar gräver djupa hål i vilken rulle som helst Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 spiral den här är nog sjukare än du anar, den är så lång att det gör ont i huvet på mig.. pretty sick Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 pallar ej göra en spiral där ja fattar att de va robin som fick dig att skriva det där sista Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Du får tacka hans dyra klädsmak för att han fortfarande simmar på 5/10.. Armanirockar gräver djupa hål i vilken rulle som helst har ju fortfarande inte råd med åsa, right? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Korten vill verkligen inte att jag ska vinna idag.. Har haft KK,QQ typ 4-5 ggr och varit uppe mot AA.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Eftersom jag sällan spelar med $ så har jag aldrig vunnit några större potter i $ men nyss plockade jag en på $650 vilket förmodligen får ses som mitt nuvarande rekord Ska slå det snart tänkte jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Ojdå, jag hade visst royal nyss Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 får man fråga hur stor din största pott du har vunnit var på? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 får man fråga hur stor din största pott du har vunnit var på? hmm inte så värst stor om jag minns rätt.. runt 6k sek trro ajg du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Urk.. Jag borde slutat när jag peakade $450 idag.. Korten var verkligen inte med mig och jag åkte på cooler efter cooler. Tror jag var uppe mot högre pocket när jag hade KK,QQ säkert 5 ggr. Sen torskade jag QQ vs AK ai pre, QQ vs 99 ai pre. Sen var det ett antal andra händer som kostade en del. Ett smått mirakel att jag faktiskt är + för dagen, men som sagt så borde jag lagt ner när jag var $450 upp. Nu slutade jag iaf på ca $130 upp. Spelar nog lite till ikväll och då hoppas jag att slumpgeneratorn är snällare mot mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Wow svenska spel måste ha saknat sin hackkyckling.. På 30 min spel hann jag förlora med: K hög färg vs A hög, AA vs set, KK vs set, QQ vs KK, TT vs JJ, AK vs AJ 1300 back ca.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Äckliga jävla skitspel, beatsen bara haglar och jag får fan inte vinna en enda jävla hand Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 JAg får på riktigt inte vinna en enda hand, spelar ingen roll vad jag har Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Wow svenska spel måste ha saknat sin hackkyckling.. På 30 min spel hann jag förlora med: K hög färg vs A hög, AA vs set, KK vs set, QQ vs KK, TT vs JJ, AK vs AJ 1300 back ca.. Låter relativt billigt ändå för alla dessa händer, du lirar väl 5/10sek ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Låter relativt billigt ändå för alla dessa händer, du lirar väl 5/10sek ! Lirade 2.5/5 då, nu är jag uppe på 5/10 och flytet håller i sig. 4k back nu, har fortfarande inte vunnit med AA eller KK idag. Inte ett floppat set på typ 50 pockets heller.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Gloooooory Glooorrry Maaaaaaaaaaaaaaaaan Uniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiited Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Gloooooory Glooorrry Maaaaaaaaaaaaaaaaan Uniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiited Grattis mannen, ni spelade riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 tror att du driver men sanningen är just den du skrev faktiskt.. Man vinner inga matcher genom att ha mest boll och det har ju Barca exemplifierat i två raka matcher nu. Vidare har ju faktiskt United fler farliga chanser idag och i förra matchen hade Vi de två allra farligaste. (straffen + carricks friläge) GLORY GLORY Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 På något väldigt konstigt vis så har jag lyckats vända på steken och nästan plocka igen allt jag backat tidigare. Var nere på ca 5500 back som mest men jag lyckades utan några jättepotter kriga mig tillbaka till ungefär 520 spänn back som känns som en sjuhelvetes seger måste jag säga. Min återkomst till svenska spel gick inte alls som väntat. Jag hade räknat med att min kära sida skulle välkomna mig med öppna armar och lite välkommen tillbaka rigg. Men ack så fel jag hade. Jag har aldrig sett maken på sjukheter, torskade under säkert 2 timmars tid alla potter jag spelade över 200 spänn. Jag hade AA och KK säkert 10ggr men vann inte en enda! Hade TPTK mot set säkert 3 ggr osvosv. Det var fan ett smått mirakel att jag inte gulade de 40k som fanns tillgängligt på svskontot. Jag lyckades iaf att vända på steken och dagen slutar hör och häpna lillpluss eftersom jag hade $130 i bagaget sen tidigare. Helt sjukt faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts