ades_va Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Ikväll blir det 20k gar, vilka ska spela? Vi får se hur jag gör, tänkte testa att ta deras satellit först(ifall jag hinner hem från live-gamet innan ). * RP - QoS * Citera
inteillaalls Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Går denna turnering varje dag? /G EDIT: såg nu på turneringsschemat att den icke gör det. Citera
ades_va Postad 1 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2005 Nej, en gång i månaden, den 1a. Dessutom går det satelliter rätt ofta. Citera
Borka Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 jag har anmält mig till sateliten. följande regler gäller. REBUYS: Unlimited during the first 4 levels, when your chip count is 1000 or less. Click on the chip tray at your table to rebuy. ADD ONS: Up to three regardless of chip count. jag skulle behöva lite konkreta tips på hur man ska spela i med fri rebuys. har alltid gått mycket bättre för mig i freezeout. Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 jag är med ikväll! Fick en plats i en sat för någon vecka sedan... Fler som är med? Citera
Borka Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 inte med än. ligger 27:a av 57 kvar. 37 får plats. Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 inte med än. ligger 27:a av 57 kvar. 37 får plats. bara folda sig in då Citera
chcar Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Jodå. Frågan är bara hur många av oss som kvalade in i 3€-satelliten som avsatt 300€ till rebuys... Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Jodå. Frågan är bara hur många av oss som kvalade in i 3€-satelliten som avsatt 300€ till rebuys... Jag har inte tänkt att behöva rebuys, max 1 addon Ärligt talat så är jag i värsta downperioden i turneringar så jag kör nog utan rebuy/addon....det va ju trots allt en billig sat man tog sig in via. Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 UPP TILL KAMP, KAMRATER!!! folda J2 när jag ställer in bara så ska det nog gå vägen Citera
SeEmSi Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Fan vad mycket idioter det finns. Det var en storstack som lätt kunnat folda sig ITM i satelliten men som gick upp mot en större stack och åkte ut som 45:a eller nåt. Vad tänker man då? Citera
ades_va Postad 1 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2005 Ehmm, detta är inte allt om satellit-tråd Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Jag är med. Jaha, då blir man som bäst 2a då.... Nusse i "storform" vs emilio i sämst form ever...inget snack Lycka till! Citera
Nusseman Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Jag är med. Jaha, då blir man som bäst 2a då.... Nusse i "storform" vs emilio i sämst form ever...inget snack Lycka till! Du såg inte mig igår va? Tack ändå Citera
RaMz Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 När ska man göra rebuy och addon om alls? Citera
ades_va Postad 1 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2005 När ska man göra rebuy och addon om alls? Om jag har råd att spela turneringen så har jag oftast råd med alla re-buys och add-ons så jag föredrar att göra re-buys och add-ons så fort det är tillåtet. Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Jag är med. Jaha, då blir man som bäst 2a då.... Nusse i "storform" vs emilio i sämst form ever...inget snack Lycka till! Du såg inte mig igår va? Tack ändå Jo men bara lite Började "bra". Fick KK 2a handen men fick nästan inget betalt. AK handen efter och då fick man 4 syn istället och floppen va bara skit...men folk betta ut så man va väl körd ändå... 1895 snurrar man på.... Citera
RaMz Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Är det helt fel att dunka alla rebuys och addons direkt? Citera
Nusseman Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Rebuy när du behöver det för att komma ikapp de andra, annars låter du bli. Add-on alltid, om du tror att du har en chans efter paus. Citera
RaMz Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 OK, add-on är tillgänlig i pausen antar jag? Citera
Gialloblu Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 NH Emilio! Sitter och speccar på 4 bord just nu, Nusse, Quizz, DNcrew, OCH Emilio. Spelar RaMz och Ades ? Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 kom på en sak.... Med den branta struktur som finns på 24 så kommer det väl vara 80 kvar och avarage är 6BB eller liknande efter 1 tim och 30 min... Så där ja! SB och hittar 72s. Floppen blir 72T rainbow... Jag checkar och en bettar, en annan höjjer mini och jag synar. Den 3e synar likaså. Turn Blank och han som höjjde bettar halva pott. Är ganska säker att han har träffat TP med hyffsad kicker så jag synar. River Q och jag bettar 500, halva pott typ, och han synar och slänger handen i mucken The power of 72s in sb ! Citera
Recommended Posts