Gå till innehåll

DeucesCracked


bananuz

Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har reggat mig på DeucesCracked, fått en gratis provvecka och börjat kolla lite videos. Nån som har några tips, förutom KRANTZ´filmer? Värt pengarna? Fördelar/nackdelar jfrt med CR?

 

whitelime kan rekommenderas. metodisk, pedagogisk, välbalanserad, men ändå brutal på samma gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har reggat mig på DeucesCracked, fått en gratis provvecka och börjat kolla lite videos. Nån som har några tips, förutom KRANTZ´filmer? Värt pengarna? Fördelar/nackdelar jfrt med CR?

 

får man en gratisvecka om man reggar sig ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som funderar på att signa upp på någon video sajt så rekomenderar jag Leggopoker.com, finns ~75 videos i dagsläget, men det kommer 4a nya i veckan. På senare tid har det varit väldigt bra videos, här är dom senaste 7.

 

$5,000 NL HU - AlusivPnkBny

$400 NL - aejones

$600 NL - BobboFitos

$2,000 NL - MYNAMEIZGREG

$400 NL - SEABEAST

$530 MTT - clayton

$1,000 NL - straate

 

Dock så är det i princip bara 6-max NL filmer, så spelar man inte det så tror jag inte man får ut så mycket utav det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som funderar på att signa upp på någon video sajt så rekomenderar jag Leggopoker.com, finns ~75 videos i dagsläget, men det kommer 4a nya i veckan. På senare tid har det varit väldigt bra videos, här är dom senaste 7.

 

$5,000 NL HU - AlusivPnkBny

$400 NL - aejones

$600 NL - BobboFitos

$2,000 NL - MYNAMEIZGREG

$400 NL - SEABEAST

$530 MTT - clayton

$1,000 NL - straate

 

Dock så är det i princip bara 6-max NL filmer, så spelar man inte det så tror jag inte man får ut så mycket utav det...

 

Låter intressant, ska checkas. Tack för tipset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju dem två som ÄR hela sajten liksom!

 

Unconventional Wisdom verkar bra med, bara knappt sett första delen men känns vettigt.

 

hrm. jag nämnde bara whitelime - detta på grund av att jag också har haft honom som privat coach, vilket har hjälpt mitt spel väldigt mycket.

det finns det flera andra duktiga spelare på sajten. även fslexduck, foxwoodsfiend och krantz håller mkt hög klass, precis som tamtaram nämnde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hrm. jag nämnde bara whitelime - detta på grund av att jag också har haft honom som privat coach, vilket har hjälpt mitt spel väldigt mycket.

det finns det flera andra duktiga spelare på sajten. även fslexduck, foxwoodsfiend och krantz håller mkt hög klass, precis som tamtaram nämnde.

 

Orkar du skriva någon sorts "minirecension" om cochingen? Hur många timmar har du blivit coachad? Hur coachade han, railade och pratade medan du spelade eller något annat? Hade han förberett ämnen att prata om eller improviserade han etc? Funderar på att skaffa en coach själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar du skriva någon sorts "minirecension" om cochingen? Hur många timmar har du blivit coachad? Hur coachade han, railade och pratade medan du spelade eller något annat? Hade han förberett ämnen att prata om eller improviserade han etc? Funderar på att skaffa en coach själv.

 

det är ganska mycket upp till en själv hur coachningen sker. första timmen spelade jag och han tittade på utan att säga något förrän efter varje hand.

till andra sessionen hade jag valt ut ~10 st händer som jag undrade över. detta blev inte speciellt lyckat eftersom jag hade valt ut rätt dåliga händer, som jag egentligen visste att jag hade spelat horribelt.

ställde dessutom ett par generella frågor om hur man borde mixa upp det i reraisade potter osv.

till nästa lektion ska jag försöka hitta bättre händer eller helt enkelt analysera alla händer från ett par olika sessioner för att hindra mindre läckor/fel i mitt spel.

 

han var hursomhelst väldigt pedagogisk, ärlig och rakt på sak i sin coachning. kändes som om han hade väldigt bra koll och det var inte mycket tvekande.

 

enda nackdelen var att han inte kan svenska. jag anser mig själv vara relativt bra på engelska, men man är ju trots allt inte så van vid att prata själv och man ställer nog inte lika många frågor som man hade gjort på svenska.

 

priset som whitelime tar är $650/h.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hrm. jag nämnde bara whitelime - detta på grund av att jag också har haft honom som privat coach, vilket har hjälpt mitt spel väldigt mycket.

det finns det flera andra duktiga spelare på sajten. även fslexduck, foxwoodsfiend och krantz håller mkt hög klass, precis som tamtaram nämnde.

 

OP nämnde Krantz, du nämnde Whitelime, jag nämnde att båda två är bra. Orka tjafsa liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...