Swede Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Gick igenom datorn nyss och hittade denna bilden fran min vistelse i Vegas i julas. Dalig bild, man ser knappt att det ar Vegas, men kanske nagon mer an jag tycker det ar en rolig bild Tomtarna p.s. for er som inte vet hur jag ser ut. Jag ar den tomten till vanster * Lite RP och LP - QoS * Citera
Papa Kubo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Får man fråga, används begreppet tomte i USA också? Citera
gfs86 Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Får man fråga, används begreppet tomte i USA också? Jaa de förstår du väll..."You are quite a Santa Clause" har man hört Doyle o grabbarna ryta till hur många gånger som helst på wpt och wsop Citera
psykologen Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Får man fråga, används begreppet tomte i USA också? Jaa de förstår du väll..."You are quite a Santa Clause" har man hört Doyle o grabbarna ryta till hur många gånger som helst på wpt och wsop Konstigt det där med tomtebegreppet. Jag myntade det inom min kompiskrets för mer än 15 år sedan och då betydde det tönt. Undrar hur gammalt det är inom pokerkretsar. Citera
Swede Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2005 nar Wild Bill spelade poker sa satt det en kille i tomtedrakt som forlorade alla sina pengar vid bordet... Citera
QoS Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Swede, jäklar vilken sexig keps du har! - QoS Citera
Hjort Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Konstigt det där med tomtebegreppet. Jag myntade det inom min kompiskrets för mer än 15 år sedan och då betydde det tönt. Undrar hur gammalt det är inom pokerkretsar. Jag tror det är Ectorrelaterat och därmed inte så gammalt. Citera
Swede Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2005 dom kepsarna ar sa JAKLA coola Citera
Krissan Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Själv har man varit sektionstomte på Chalmers.... Citera
TotalFarsa Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Själv har man varit sektionstomte på Chalmers.... Samma här, Krissan... En gång i tiden krälade man runt i beige overall i jakten på nästa öl (som man oftast hittade på Winden). Kan ju såhär i efterhand beskrivas som något tomtigt Men kul var det... /TF Citera
Recommended Posts